akkoord mrb!!! niet gunstig...........

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re: akkoord mrb!!! niet gunstig...........

Berichtdoor Edward » 16 Mei 2013, 00:03

Dennis Crusio schreef:
wie heeft er ideeën waar iedereen wat aan heeft??

Er is een groep aan het werk om de regeling aangepast te krijgen. https://www.facebook.com/groups/Oldtimerliefhebbers/: Dat is ze ook gelukt toen de gunstige bijtelling op de youngtimers afgeschaft werd. Als ik kijk hoeveel steun die kerels krijgen is het een goed begin als iedereen die hier heeft zitten jammeren zich ten doel stelt om tenminste 20 leden voor deze club te werven.

Ik vind het bedroevend hoe weinig mensen zich tot nu toe aangemeld hebben. (8636) :shock: :shock:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

LoLa-130

Berichtdoor LoLa-130 » 16 Mei 2013, 00:31

Je moet het ook allemaal maar weten hè Ed. Maar op jou aangeven ben ik even lid geworden van de groep :D . De petitie had ik al getekend.
Kan ik direct even mijn oldtimer showen, die ik toch wel blijf rijden, tenzij die instort, maar dat gebeurt niet zo vlot.
LoLa

Defender 130TD5

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Mei 2013, 05:54

Tja....die lui hebben de afgelopen weken overal reclame gemaakt....OOK hier op het forum........ Edward is zelfs nog "in discussie gegaan" met ze vanwege de bedroevend lage aantallen aanmeldingen. ... Dus aan hun inspanningen om er ruchtbaarheid aan te geven ligt het niet echt

maar velen jammeren en klagen, maar zodra er aktie ondernomen moet worden zijn ze niet thuis
gone

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 16 Mei 2013, 09:52

daar kunnen we niets meer aan toevoegen! ik heb mij al overal aangemeld en betaald daar waar ik kan hahahaha het lage aantal aanmeldingen is inderdaad bedroevend! als hun niets bereiken moeten we toch ook voor een groot gedeelte ons zelf in de spiegel aan kijken.

lola130 hoe was de terug reis? ben je nog van je bank af gekomen?

LoLa-130

Berichtdoor LoLa-130 » 16 Mei 2013, 10:45

Ja, goed thuis gekomen en meteen aan het werk om alle zooi weg te werken, dus geen bankzitten ;) Maar ik was sowieso behoorlijk uitgerust en onthaast op ons jubileum.

En over de ruchtbaarheid : je moet het wel toevallig tegenkomen; ik zit nu eenmaal niet meer zoveel op dit forum. Wel met Edward en Roger eens trouwens wat de belangstelling betreft. De meeste 'oldtimerliefhebbers' zijn met name 'geldliefhebbers'. Ik bedoel, dat men met name een youngtimer of oldtimer rijdt vanwege de financiën. Dat is ook de reden dat er weinig animo is om je stem te laten horen, wat dat dan ook moge opleveren.
LoLa

Defender 130TD5

R1200C

Berichtdoor R1200C » 16 Mei 2013, 12:24

Het initiatief zoveel van zoveel. Niet dat het daarom minder waard is om het te steunen maar als iets duidelijk is is dat je als eenheid meer voor elkaar krijgt dan als talloze splinter initiatieven. En das jammer :?
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Edward

Berichtdoor Edward » 16 Mei 2013, 12:58

R1200C schreef:Het initiatief zoveel van zoveel. Niet dat het daarom minder waard is om het te steunen maar als iets duidelijk is is dat je als eenheid meer voor elkaar krijgt dan als talloze splinter initiatieven. En das jammer :?

Ben ik serieus met je oneens! Domme oproepen heb ik genoeg gezien, mensen die echt gericht actie ondernemen en aantoonbaar weten wat ze doen ben ik maar een enkele tegengekomen. :shock: :shock:
Edward van Vugt

R1200C

Berichtdoor R1200C » 16 Mei 2013, 18:19

Dus je bedoelt dat het beter is dat mensen die weten waar ze het over hebben met 8000 steunbetuigingen als klein groepje moeten werken dan met 400.000 of meer vanuit een allesomvattend collectief?

Dat moet je me tzt maar een keer uitleggen als we er een hapje en een drankje bij hebben ;)
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Mei 2013, 18:52

nee Joost, dat je beter met die 8000 steunbetuigingen wat DOET en het doel bereikt (de personen die je wil bereiken) en dan dat je een hoop blabla verkoopt en er 400.000 hun steun betuigen maar je er nooit mee tot aan het doel (die zelfde personen die je wilt bereiken) komt.

en dat ALS je de juiste persoon bereikt, dan een fatsoenlijk onderbouwd en reëel verhaal met 8000 steunbetuigingen het vast en zeker beter doet, dan die eerder genoemde blabla met 400.000 steunbetuigingen

het best is natuurlijk die 400.000 steunbetuigingen bij de protestgroep die wel onderbouwde en overwogen argumenten aandraagt....
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 16 Mei 2013, 19:17

Als die 400.000, geen idee waar dat getal vandaan komt, zich willen inzetten tegen deze regeling dan melden ze zich bij die 8300 mensen die dat WEL gedaan hebben zal het best goed komen.

Maar nu zitten de meesten van die 400.000 ergens een forum vol te janken en doen ze NIKS! Deden ze zich maar verenigen, dan lieten ze een stem horen die moeilijker te negeren is dan die paar flauwe slecht opgestelde mails die nu naar diverse kamerleden zijn gegaan. :shock: :shock: :shock:

Als je dat niet inziet hoef ik je niks uit te leggen, dan kan ik beter een kip gaan leren loeien! Dan is de kans op succes groter.....
Edward van Vugt

Terug naar “Kroeg”