@Tim, Ja ik heb wel eens van die regels gehoord, maar goed.. ik heb geen land (woon in de stad) dus dat is zowiezo al discutabel. Die laro van de zoon van ron bolleboom staat zover ik van ron begreep niet op landbouw voertuig maar langzaamtransport voertuig voor transport tussen vestigingen. Maar goed, het is een beetje op de randjes van de regels lopen. Eigenlijk moet de laro terug op kenteken, maar moeten even kijken nu met de nieuwe MRB regels aangezien hij van 81 is.
@Roger, De kleur is de grondverf. Maar ik heb hem niet afgelakt omdat die verf ook moet uitharden (tenminste dat is mij vaak verteld). Ik ben me we van bewust dat niet iedereen die zo'n ding heeft hem gekocht hoeft te hebben en dat ze buiten roesten.. deze beugel is puur voor als we het terrein in schieten. De rest van de tijd ligt tie gewoon in de laro. Op dit moment zitten er ook geen hangsloten op die er voor zouden kunnen zorgen dat hij goed vast staat. overigens zou dat ook geen superklus zijn om dat te maken, ook daar heb ik genoeg ideeën voor gezien

.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen