toch maar een project topic LW 88
Re: toch maar een project topic LW 88
jawel , baasje een bril ,Laro een bril 
Ik zat laatst eens rond te kijken naar een set nieuwe zomerbanden voor mijn dagelijkse en tevens nog enige auto die ik heb (een Opel Astra) omdat de winterbanden er inmiddels wel weer af konden en ik mijn oude zomerbanden vorig jaar heb afgedankt. Nu heb ik nieuwe zomerbanden online gekocht en bij mijn garage hebben ze ze er onder gezet en gelijk de auto ff een beurt gegeven, helemaal top.
Maar zo zat ik zojuist eens door dit forum heen te 'bladeren' en toen vroeg ik me eigenlijk af: ik ben nog van plan om een ouder type LandRover aan te schaffen maar hoe zit het met die banden van die auto's? Want op die website waar ik zat (hier meer informatie) verkopen ze prima banden maar dit zijn natuurlijk meer de all-round banden die we allemaal kennen. Moest hier ff aan denken toen ik de foto's in dit onderwerp zag..
Maar zo zat ik zojuist eens door dit forum heen te 'bladeren' en toen vroeg ik me eigenlijk af: ik ben nog van plan om een ouder type LandRover aan te schaffen maar hoe zit het met die banden van die auto's? Want op die website waar ik zat (hier meer informatie) verkopen ze prima banden maar dit zijn natuurlijk meer de all-round banden die we allemaal kennen. Moest hier ff aan denken toen ik de foto's in dit onderwerp zag..
Auto's maken de man
dat hangt van meerdere dingen af, onder andere welke oude landrover je hebt en waar je je kilometers maakt enzovoort. Op het forum zijn er verschillende discussies over geweest, moet je maar even op zoeken.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Marcel.S schreef:jawel , baasje een bril ,Laro een bril
haha.. ben wel benieuwd. is het een bril op sterkte of niet
------
piet_g schreef:Marcel.S schreef:jawel , baasje een bril ,Laro een bril
haha.. ben wel benieuwd. is het een bril op sterkte of niet
Laten we hopen dat het iig een sterke bril is
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
mijn bril is tegen dubbel zien
die van de laro is sterk
die van de laro is sterk
dat is hem
Goeie morgen, dat is geen misselijk bandje.... echte ploeger..
Groeten
Dennis

Groeten
Dennis

Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
ziet er netjes uit.. heb je ook nieuwe winterbanden? 
------