toch maar een project topic LW 88
Re: toch maar een project topic LW 88
en traanplaat 
- arjan_de_jong
Heb je al eens een met een Ampère meter gemeten of je idd daadwerkelijk een lek stroom hebt?
Je kan ook even proberen om de accupolen los te laten liggen. Blijft hij dan wel vol dan zit er toch echt wat mis. Ergens een sluiting al voor die schakelaar of de schakelaar is kaduuk.
Je kan ook even proberen om de accupolen los te laten liggen. Blijft hij dan wel vol dan zit er toch echt wat mis. Ergens een sluiting al voor die schakelaar of de schakelaar is kaduuk.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
we gaan zo weer eens starten, na zondag niet meer gereden en de schakelaar uit gezet, kijken of hij nu wel start.
ik had de polen ingevet met koper vet, nu ik zo nadenk weet ik niet of ik daar goed aan gedaan heb.
ik had de polen ingevet met koper vet, nu ik zo nadenk weet ik niet of ik daar goed aan gedaan heb.
- arjan_de_jong
Koper vet heb ik nog nooit van gehoorddat dat op accu Polen word gedaan.
Ik schuur ze meestal iets op en dan weer monteren.
Ik schuur ze meestal iets op en dan weer monteren.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
-
Roger B.
zuurvrije vaseline wordt er wel op gesmeerd, kopervet nog niet gezien
gone
Ik maak ze meestal gewoon goed schoon, indien nodig idd schuren en dan de kabels er op. even kijken of ze goed aansluiten, want je hebt er ook klemmen tussen zitten die heel slecht contact maken.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
ik zal het er af halen, maar sinds zondag niet meer gereden en net starten lopen , dus dat is een goed teken.