wie o wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen.
ik heb bij paddock spares een stel rock sliders gekocht en wilde deze eronder gaan monteren.
wat blijkt nu, ik heb een ex leger met van die opberg ruimtes aan de zijkant van de 110 ( met van die luikjes aan de buiten kant) deze ruimtes wil ik graag behouden omdat ik daar mooi mijn sleeplint en toebehoren in op kan bergen. ook wil ik graag de rock sliders eronder monteren.
hierdoor zitten de opberg ruimtes in de weg. nu heb ik goed onder de wagen gekeken en daar zit een soort strip onder geschroefd waardoor de rock slider eigenlijk niet ver genoeg naar achter kan. heeft iemand hier ervaring mee en hoe is dat opgelost?
het is een 110 van 1986 200 tdi, drie deurs ( anders heeft hij die opberg vakken niet hahahaha)
Dennis Crusio
wie weet de oplossing??
-
Dennis Crusio
wie weet de oplossing??
Laatst gewijzigd door Dennis Crusio op 19 Apr 2013, 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: wie weet de oplossing??
Ik zou eens beginnen met een portie geduld... 4 keer hetzelfde bericht posten achter elkaar ijvert voor de lezers niet om te reageren blijkbaar...
Maar serieus, zoals men zegt, "a picture paints a thousand words", dus... plaats eens een foto van wat je bedoeld met die strip en een fotootje van je glijders - of bedoel je rock sliders?
Maar serieus, zoals men zegt, "a picture paints a thousand words", dus... plaats eens een foto van wat je bedoeld met die strip en een fotootje van je glijders - of bedoel je rock sliders?
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
-
Dennis Crusio
Re: wie weet de oplossing??
ik heb hem een paar verkeerd geplaatst het was de bedoeling dat hij bij techniek terecht zou komen maar goed