Rene Def 130 ict-er bij Anotaris hier?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Sebastian

Re: Rene Def 130 ict-er bij Anotaris hier?

Berichtdoor Sebastian » 25 Apr 2013, 15:53

Lucas van Lierop schreef:Inderdaad, Edward: ik heb zojuist 100-en foto's geplaatst. En ja ik trouw zelf en dat kost ook de nodige voorbereiding. Daarom waren we trouwens bij de Notaris, toen ik daar dan weer een mooie 130 voor de deur zag staan was dat natuurlijk een goed teken ;-)

Gefeliciteerd, ik trouw zelf ook op die datum :D
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 25 Apr 2013, 15:54

Wat leuk!, gefeliciteerd. Jij wel in een Land Rover hoop ik?

Gr
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Sebastian

Berichtdoor Sebastian » 25 Apr 2013, 15:56

Lucas van Lierop schreef:Wat leuk!, gefeliciteerd. Jij wel in een Land Rover hoop ik?

Gr

Haha, ik zou het wel willen maar dan Trouw ik niet denk ik. Mijn toekomstige wederhelft moet nog aangestoken worden met het LandRover virus. :)
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover

Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 25 Apr 2013, 16:01

Ow mijn vriendin heeft ook niet veel met Land Rovers maar ze vind het prima om er in te rijden. Mijn probleem is vooral dat ik nog niet helemaal klaar ben...:-(

piet_g

Berichtdoor piet_g » 25 Apr 2013, 18:36

nou dat zou bij sebas misschien ook helpen (tenminste er zou meer kans op zijn ;)).. Denk niet dat je trouwfoto's wilt hebben met onze laro ;) (zie mijn profiel foto).

maar dan nog zou het niet makkelijk zijn om haar te overtuigen ;)..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Dixo

Berichtdoor Dixo » 25 Apr 2013, 18:46

Lucas van Lierop schreef:Wat leuk!, gefeliciteerd. Jij wel in een Land Rover hoop ik?

Gr

Wat zonde dat het niet in je eigen auto gaat lukken. Ben wel benieuwd wat dan de trouwauto gaat worden. Of wordt het op de fiets omdat het je eigen Disco of niks is? ;)

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 26 Apr 2013, 10:05

Ja helaas maarja, misschien gaan we inderdaad wel op de fiets. Iets zegt me dat MarcS dat nog wel mooi zou vinden ook.

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 26 Apr 2013, 10:32

Lucas van Lierop schreef:Ja helaas maarja, misschien gaan we inderdaad wel op de fiets. Iets zegt me dat MarcS dat nog wel mooi zou vinden ook.

Ja, Ja, MarcS vindt het mooi.
En moet bekennen dat ie zelf - toen het zover was - op maandag-ochtend met de Renault naar het gemeentehuis reed om daar ten overstaan van de achterbuurvrouw het ja-woord te geven (dat heb je in een kleine gemeente - gratis en toch in de officiele trouwzaal met een praatje - de achterbuurvrouw was net "bevoegd" en kon leuk oefenen). Daarna met een select gezelschap een eindje roeien (bij wijze van huwelijksbootje). Het echte feest was een week later, dat scheelt in de hectiek. Het echte feest had ook weer een hoog "fiets-gehalte": in een boerenschuur, maar wel met echte muziek en echt lekker eten en drinken (ik kan de bonbons van Friandises ernstig aanbevelen - daarvoor ben ik toentertijd speciaal naar Maasticht op en neer getreind).

Groeten MarcS

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 26 Apr 2013, 11:59

Hah dat klinkt heel leuk, vooral het bootje.

Wij gaan overigens ook een 'oude schuur' trouwen, mijn ouders hebben een woonboerderij uit +/- 1916 een deel daarvan is garage -> trouwzaal. Mooie is trouwens dat mijn werkplaats daar direct naast zit dus de Laro kan gewoon bij het feestje zijn :-)

piet_g

Berichtdoor piet_g » 26 Apr 2013, 13:12

Lucas van Lierop schreef: Mooie is trouwens dat mijn werkplaats daar direct naast zit dus de Laro kan gewoon bij het feestje zijn :-)

haha.. zal de vrijdag middag mood zijn.. maar de eerste gedachte was wel van.. weet je vriendin / straks vrouw ook dat je er een intense relatie met een ander op na houd ;)
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Terug naar “Kroeg”