Roger B. schreef:die planten komen er vanzelf in, op en door als ie tien jaar op de oprit mag wachten op belasting vrij status![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg maar gerust 13 jaar
Roger B. schreef:die planten komen er vanzelf in, op en door als ie tien jaar op de oprit mag wachten op belasting vrij status![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
piet_g schreef:Maar goed, zoals vaker gezegd.. nu we weten wat de uitkomst is, kunnen we verder kijken zonder speculeren en vanuit daar ons plan trekken.
retep schreef:Btw, passen defender koetswerken ook op zo'n jaren 70 chassis?
Dixo schreef:retep schreef:Btw, passen defender koetswerken ook op zo'n jaren 70 chassis?
Pas te maken, kijk maar naar 'A 4x4 is Born', van Mark Evans. Let wel op je 2/3e 1/3e regeling.
retep schreef:
Btw, ik heb wel begrepen dat als je chassis verrot is, je dan toch een splinternieuw exemplaar er onder mag schuiven,
zonder dat dat ten koste gaat van die 1/3 2/3 regeling. Alleen moet je dat dan wel doen in overleg met de rdw, of vergis ik me nou?
Paruzzi.com schreef:Als je chassis zo ernstig is verroest kan het raadzaam zijn dit in zijn geheel te vervangen. Dit nieuwe chassis is niet voorzien van een chassisnummer, in Nederland is het wettelijk toegestaan om het chassisnummer over te zetten. Je maakt een afspraak met de RDW (Rijksdienst voor Weg en Verkeer) en je neemt zowel het oude als het nieuwe chassis inclusief het oude kenteken mee. Het kenteken wordt gecontroleerd en het oude chassis (of wat er nog van over is) wordt in beslag genomen, daarna wordt het nieuwe chassis verzegeld. Nadat je auto helemaal klaar is maak je weer een afspraak bij de RDW die het zegel verbreekt en het oude chassisnummer op de gebruikelijke plaats opnieuw inslaat, je behoud je bestaande kenteken daar verandert niets aan. Hoe het wettelijk is geregeld in andere landen zal je moeten opvragen bij de keuringsinstantie van het land waar de auto staat geregistreerd.
Marcel.S schreef:retep schreef:
Btw, ik heb wel begrepen dat als je chassis verrot is, je dan toch een splinternieuw exemplaar er onder mag schuiven,
zonder dat dat ten koste gaat van die 1/3 2/3 regeling. Alleen moet je dat dan wel doen in overleg met de rdw, of vergis ik me nou?Paruzzi.com schreef:Als je chassis zo ernstig is verroest kan het raadzaam zijn dit in zijn geheel te vervangen. Dit nieuwe chassis is niet voorzien van een chassisnummer, in Nederland is het wettelijk toegestaan om het chassisnummer over te zetten. Je maakt een afspraak met de RDW (Rijksdienst voor Weg en Verkeer) en je neemt zowel het oude als het nieuwe chassis inclusief het oude kenteken mee. Het kenteken wordt gecontroleerd en het oude chassis (of wat er nog van over is) wordt in beslag genomen, daarna wordt het nieuwe chassis verzegeld. Nadat je auto helemaal klaar is maak je weer een afspraak bij de RDW die het zegel verbreekt en het oude chassisnummer op de gebruikelijke plaats opnieuw inslaat, je behoud je bestaande kenteken daar verandert niets aan. Hoe het wettelijk is geregeld in andere landen zal je moeten opvragen bij de keuringsinstantie van het land waar de auto staat geregistreerd.
http://www.paruzzi.com/webwinkel/?zoekt ... bgroup=00&
als het met kevers kan dan ook met laro's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten