Is er echt iemand in Den Haag die gelooft dat dat bedrag gehaald gaat worden? Dat gaat dus echt never nooit niet gehaald worden. Bruto al niet en zeker niet na alle schade van de branche.
MRB onderhandelingen voor nu nog even mislukt
Re: Akkoord wegenbelasting voor oldtimers.
"In de uiteindelijke deal haalt Weekers 125 miljoen op voor de schatkist. De Kamer spreekt donderdag over het oldtimerakkoord."
Is er echt iemand in Den Haag die gelooft dat dat bedrag gehaald gaat worden? Dat gaat dus echt never nooit niet gehaald worden. Bruto al niet en zeker niet na alle schade van de branche.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: MRB onderhandelingen voor nu nog even mislukt
Politiek rekent anders helaas.
Die zijn " fragmentarisch" ingesteld.
Op oldtimers wordt iets " verdient"
Dat op " uitkeringen" meer uitgegeven gaat worden is jammer (en reden voor nieuwe bezuinigingen) maar zij zien weinig tot geen verband....
Die zijn " fragmentarisch" ingesteld.
Op oldtimers wordt iets " verdient"
Dat op " uitkeringen" meer uitgegeven gaat worden is jammer (en reden voor nieuwe bezuinigingen) maar zij zien weinig tot geen verband....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
@roger, duidelijk.
Ja excuus, ik ben een heel jaar rijder, klassieke auto of niet
Op de prik hebben ze het erover dat er toch (heel) misschien toch ook iets voor de dieselaars wordt geregeld.
Ja excuus, ik ben een heel jaar rijder, klassieke auto of niet
Op de prik hebben ze het erover dat er toch (heel) misschien toch ook iets voor de dieselaars wordt geregeld.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
Tja, floris, dat er mensen zijn die jaar in jaar uit rijden met een klassieker is bekend, maar dat is deels de groep die een auto van die leeftijd rijdt, juist vanwege dat belastingvrije... en dat willen ze ontmoedigen
gone
Geheel duidelijk roger, beetje dom, totaal niet bij stil gestaan.
dat noemen we geloof ik ontmoedigen..
Edit: nog een beetje dommer, jij hanteerde al de omschrijving.

dat noemen we geloof ik ontmoedigen..
Edit: nog een beetje dommer, jij hanteerde al de omschrijving.
110 HT 200 Tdi 1989.
piet_g schreef:MichielG schreef:Nog even gemeten in de 110ht die 200cm haal ik niet ....
edit: puur alleen omdat ik een zeur ben die raampjes achter wil he
het meten is allemaal leuk, maar als ik op de site van de belastingdienst kijk, dan maakt het niet uit of je die afmetingen zou halen. het is uiteindelijk nog steeds een terreinwagen en die valt dan (als ik het goed lees) in de categorie 'Middelgrote bestelauto zonder verhoogd dak (ruimtewagens, minibusjes, terreinauto's en dergelijke)'
LINK
dus dat betekend toch een raam opgeven aan de linkerkant
Mja ik weet het niet Piet, het zou ook gewoon kunnen zijn zoals normaliter deze en deze type auto's en dat je maten bepalen waar je echt in valt. Mini busjes, terrein auto en dergelijke zijn namelijk geen officiële classificaties. Ik zal even een gesprek aanvragen bij de kvk met een belasting inspecteur. Better safe than sorry en bij de belastingdienst is natuurlijk niets logisch
tim schreef: raampjes: je bent niet alleen een zeur, maar ook een ubermuts!
Ik hou gewoon van raampjes in mijn wagen en ook van planten
-
Roger B.
die planten komen er vanzelf in, op en door als ie tien jaar op de oprit mag wachten op belasting vrij status

gone
wetsvoorstel is aangenomen
motie van PVV voor 30 jaar is verworpen.
de Sp heeft de motie's voor diesel en gas overgangsregeling aangehouden. dus die komen daar later mee of hoor je ze nooit meer over
thats it
Wat een eikels in Den Haag
http://petities.nl/petitie/overgangsreg ... eling-2014
de Sp heeft de motie's voor diesel en gas overgangsregeling aangehouden. dus die komen daar later mee of hoor je ze nooit meer over
thats it
Wat een eikels in Den Haag
http://petities.nl/petitie/overgangsreg ... eling-2014
"De auto is geen melkkoe "
Sjezus..
Zag 'm voorbij komen, die Weekers in het journaal.
Wat een slappe hap, die kerel verkoopt zijn moeder nog, desnoods in de loopgraaf.
Mij treft het persoonlijk nauwelijks, maar wat een facade, uitroepteken.
Sjezus..
Zag 'm voorbij komen, die Weekers in het journaal.
Wat een slappe hap, die kerel verkoopt zijn moeder nog, desnoods in de loopgraaf.
Mij treft het persoonlijk nauwelijks, maar wat een facade, uitroepteken.
110 HT 200 Tdi 1989.
tukko schreef:wetsvoorstel is aangenomen
Die motie van de PVV sloeg nergens op.. dat was gewoon bord voor je kop en wanneer iedereen al mee is toch proberen om tegen de stroom in te gaan.
Van die motie van de SP zag ik idd dat hij 'aangehouden' was (melig vraag ik me dan af wat de aanklacht was voor de aanhouding en hoelang het voorarrest gaat zijn
Begrijp me niet verkeerd, ben ook niet super blij met de regeling, zeker niet omdat wij een diesel hebben welke we graag op kenteken zouden willen hebben.. dus als die motie van de SP er voor een overgangsregeling had mooi meegenomen geweest. Met die overgangsregeling had het een mooie regeling geweest voor iedereen, al vraag ik me wel af of men dan het originele probleem (volgens het kabinet) op zou lossen namelijk die oldtimers die net ouder zijn dan 25 jaar en dagelijks gebruikt zouden worden omdat het goedkoper was met de wegenbelasting.
Maar goed, zoals vaker gezegd.. nu we weten wat de uitkomst is, kunnen we verder kijken zonder speculeren en vanuit daar ons plan trekken.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen