Ik heb een RRC uit 85 op lpg, dus begrijp ik het goed dat daar het kwarttarief van maximaal 120 eur per jaar word berekend en ik dan
dec. jan en februari dan niet mag rijden?
MRB onderhandelingen voor nu nog even mislukt
Re: MRB onderhandelingen voor nu nog even mislukt
retep schreef:Ik heb een RRC uit 85 op lpg, dus begrijp ik het goed dat daar het kwarttarief van maximaal 120 eur per jaar word berekend en ik dan
Nee, je moet volgens mij van de LPG af om kwart-tarief mogelijk te maken.
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Van de KNAC-website:
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:
Leeftijd Auto Benzine Auto Diesel Auto LPG Motoren Bedrijfsauto’s
26-30 jaar kwartregeling Volledig tarief Volledig tarief kwartregeling kwartregeling
30-34 jaar kwartregeling Volledig tarief Volledig tarief kwartregeling kwartregeling
35-39 jaar kwartregeling Volledig tarief Volledig tarief kwartregeling kwartregeling
> 40 jaar vrijgesteld vrijgesteld vrijgesteld vrijgesteld vrijgesteld
Klik hier voor het Knac bericht
Overzicht gevolgen nieuwe regeling:
Leeftijd Auto Benzine Auto Diesel Auto LPG Motoren Bedrijfsauto’s
26-30 jaar kwartregeling Volledig tarief Volledig tarief kwartregeling kwartregeling
30-34 jaar kwartregeling Volledig tarief Volledig tarief kwartregeling kwartregeling
35-39 jaar kwartregeling Volledig tarief Volledig tarief kwartregeling kwartregeling
> 40 jaar vrijgesteld vrijgesteld vrijgesteld vrijgesteld vrijgesteld
Klik hier voor het Knac bericht
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Sebastian schreef:retep schreef:Ik heb een RRC uit 85 op lpg, dus begrijp ik het goed dat daar het kwarttarief van maximaal 120 eur per jaar word berekend en ik dan
Nee, je moet volgens mij van de LPG af om kwart-tarief mogelijk te maken.
Belachelijk, lpg is de schoonste brandstof, dus gaat het ze niet om het millieu maar om de knaken.
Vanaf 1700u schijnt het in de plenaire zaal van de 2e kamer besproken worden:
http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen ... /index.jsp
Bashir (SP) is aan het woord geweest, nu de PVDA er tegenin.
Lekker dan?! MRB
Lekker dan.....die nieuwe regeling. Zal een hoop liefhebbers kosten denk ik .......
Dixo schreef:Vanaf 1700u schijnt het in de plenaire zaal van de 2e kamer besproken worden:
??? Dus is het afwachten NA deze bespreking, of zijn die nieuwe regels al definitief?
Er zijn door Bashir (SP) 2 moties ingediend, zowel voor LPG als voor diesel oldtimers. Ook Van Vliet (PVV) heeft een motie ingediend om de leeftijd voor alle brandstoffen naar 30 jaar te halen. Denk dat straks Weekers erop ingaat, nu is de vergadering geschorst. Benieuwd wat het straks brengt na heropening.
Weekers aan het woord geweest, ontraadt de Kamer het steunen van de moties. Vanavond worden ze in stemming gebracht.
Pff ik heb er een hard hoofd in, ik hoop maar dat er gehoor wordt gegeven aan de moties.
Ondanks dat ik er met mijn 1972 chassis goed van af kom sta ik absoluut niet achter de voorstellen zoals deze er nu liggen.
Groeten
Dennis

Ondanks dat ik er met mijn 1972 chassis goed van af kom sta ik absoluut niet achter de voorstellen zoals deze er nu liggen.
Groeten
Dennis

Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.