ah zo, nu ik heb bedacht om te gaan voor 2 sets , 1 voor rollebollen en 1 voor als we er meer mee op de weg zitten . nu heb ik 10 velgen met voor nu een goede set banden erom, en daar kom ik mijn tijd wel mee door de rest van de banden die er niet goed aan toe zijn kan ik van de velgen lichten en dan kunnen de velgen mooi gemaakt worden .
Dat had ik vroeger ook. Maar dat liep uit de hand: set voor op de weg, in de modder, in het zand, op het gras, etc. Uiteindelijk had ik 6 sets.
En da's nie erg, maar de meeste tijd ben ik te lui om ze te wisselen en dus stond ik met muds op de hei, met straatbanden in de modder en ga zo maar door.
Maar als je de dicipline hebt om te wisselen wanneer nodig is het een hele fijne oplossing!
dan moet je ook een trailer aan banden mee sleuren als je niet weet naar wat voor terrein je gaat ..
twee sets is nog wel te doen. (moet overigens je tweede set wel velgen hebben anders kun je ze nog niet monteren (bedenk me dat onze muds zonder velg in de schuur liggen ))
Waar is eigenlijk dat deksel voor op die banden, want meer dan het bovenste afdekken doet tie ook niet. of is dit een mobiele staantafel
------ Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen