een Hummer, dat is pas echte power...
een Hummer, dat is pas echte power...
Defender 90 Td5 CSW 2002
Re: een Hummer, dat is pas echte power...
Sjonge jonge.. ik weet niet wat tie aan het doen is, maar zag er klungelig uit.. 
Verder heeft tie ook nog eens een minihummer.. als je dat vergelijkt met het origineel dan he
Verder heeft tie ook nog eens een minihummer.. als je dat vergelijkt met het origineel dan he
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Is toch goed zuur als je net een keer staat te filmen om stoer te doen en je komt met je Hummer dan niet over die halve baksteen heen. 
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Doen jullie het even voor dan met jullie Defenders? Gokje maar volgens mij komen jullie niet veel verder... 
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
haha.. dat wil ik niet beweren.. maar ik zou in ieder geval het filmpje niet posten dan 
overigens had deze hummer ook zijn rem kunnen gebruiken om meer tractie te halen (niet zo moeilijk met een automaat..) dan had hij waarschijnlijk wel die steen op kunnen komen (en aan het einde weer uit het veld)
overigens had deze hummer ook zijn rem kunnen gebruiken om meer tractie te halen (niet zo moeilijk met een automaat..) dan had hij waarschijnlijk wel die steen op kunnen komen (en aan het einde weer uit het veld)
------
Als er al was opgekomen had ie er achteruit weer af gemoeten want hij heeft nooit genoeg bodemvrijheid om er helemaal overheen te rijden.
Maar deze gast probeert het tenminste nog. Ken er genoeg die bij een rotte plek uitstappen en met hun handen in hun zakken gaan staan kijken en commentaar staan te leveren. Om vervolgens in hun eigen wagen te stappen en om de plek heen te rijden....
Maar deze gast probeert het tenminste nog. Ken er genoeg die bij een rotte plek uitstappen en met hun handen in hun zakken gaan staan kijken en commentaar staan te leveren. Om vervolgens in hun eigen wagen te stappen en om de plek heen te rijden....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ik stap ook altijd uit ga dan met mijn handen in mijn zakken staan kijken commetaar leveren.
Dan weer instappen en er natuurlijk nietomheen rijden, maar laten zien dat mijn commentaar terecht was als ik geluk heb en anders hopen dat iemand mij verder wil helpen met commentaar en zijn handen in zijn zakken.
Dan weer instappen en er natuurlijk nietomheen rijden, maar laten zien dat mijn commentaar terecht was als ik geluk heb en anders hopen dat iemand mij verder wil helpen met commentaar en zijn handen in zijn zakken.
SanderTD4
http://www.otototaal.com
109 RHD uit het Engelse leger
Lightweight series III (verkocht)
Santana 88 super (verkocht)
Defender 130 TD5 (verkocht)
Defender 110 mpi
http://www.otototaal.com
109 RHD uit het Engelse leger
Lightweight series III (verkocht)
Santana 88 super (verkocht)
Defender 130 TD5 (verkocht)
Defender 110 mpi
Voor dat laatste kun je bij Ed prima terecht. En het erge is dan vaak dat zijn commentaar naast droog ook nog eens hout snijdt 
Kei veel groeten,
Joost
Joost