Wie weet heel toevallig het volgende:
op het internet heb ik vernomen dat de gemeente Adam voornemens is om voortaan in de nabije toekomst indien van toepassing geen parkeerbon meer onder je ruitenwisser achter te laten, bij bijvoorbeeld niet of te laat of te weinig parkeergeld betaald te hebben.
Je krijgt op enig moment gewoon de acceptgiro kaart thuis gestuurd, that all.
De meest recente berichtgeving hierover dateert van begin februari (dit jaar uiteraard)
Maar is dat inmiddels concreet beleid , wordt dit inmiddels daadwerkelijk ook toegepast?
Parkeerbon Amsterdam
Parkeerbon Amsterdam
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Parkeerbon Amsterdam
tim schreef:Wie weet heel toevallig het volgende:
op het internet heb ik vernomen dat de gemeente Adam voornemens is om voortaan in de nabije toekomst indien van toepassing geen parkeerbon meer onder je ruitenwisser achter te laten, bij bijvoorbeeld niet of te laat of te weinig parkeergeld betaald te hebben.
Je krijgt op enig moment gewoon de acceptgiro kaart thuis gestuurd, that all.
De meest recente berichtgeving hierover dateert van begin februari (dit jaar uiteraard)
Maar is dat inmiddels concreet beleid , wordt dit inmiddels daadwerkelijk ook toegepast?
Amsterdam? Waarom zou je daar willen komen??
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:Amsterdam? Waarom zou je daar willen komen??![]()
Defender 90 Td5 CSW 2002
Omdat ik daar momenteel mijn centjes aan het verdienen ben om binnenkort die groeihormonen bij Lance A te bestellen..
Maarrr: ik loop nou al 2.5 week geen parkeerbonnen te kopen, op 1 keertje na van wel 9 euri, en telkens tref ik geen parkeerbon onder mijn ruitenwisser aan.
Maar begin het wel een beetje verdachte te vinden..
Dus misschien lacht de gemeente Adam uiteindelijk wel het hardst, als binnenkort een zooitje accept's binnenstromen over de post..
Nou is de locatie een doodlopend straatje bij de Vijzelgracht, lees parkeerluw gebied, en dus misschien reden voor parkeerbeheer om die straat niet de hoogste prioriteit te geven, maar geen enkele bon in 2 en een halve week tijd vindt ik toch wel verdacht.
Maarrr: ik loop nou al 2.5 week geen parkeerbonnen te kopen, op 1 keertje na van wel 9 euri, en telkens tref ik geen parkeerbon onder mijn ruitenwisser aan.
Maar begin het wel een beetje verdachte te vinden..
Dus misschien lacht de gemeente Adam uiteindelijk wel het hardst, als binnenkort een zooitje accept's binnenstromen over de post..
Nou is de locatie een doodlopend straatje bij de Vijzelgracht, lees parkeerluw gebied, en dus misschien reden voor parkeerbeheer om die straat niet de hoogste prioriteit te geven, maar geen enkele bon in 2 en een halve week tijd vindt ik toch wel verdacht.
Laatst gewijzigd door tim op 21 Feb 2013, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het lijkt mij lastig, omdat er iemand moet constateren dat je in overtreding bent en dan lijkt het mij dat ze ook moeten aantonen dat ze dat gezien hebben (zodat je zelf bv al direct bezwaar kan maken - theoretisch dan). Bovendien kleine moeite als ze er toch staan om even een papiertje onder de ruitenwisser te doen. En ik zie dus ook de besparing niet als ze het nalaten.
Dus waarom?
Dus waarom?
Defender 90 Td5 CSW 2002
ernsts schreef:Het lijkt mij lastig, omdat er iemand moet constateren dat je in overtreding bent en dan lijkt het mij dat ze ook moeten aantonen dat ze dat gezien hebben (zodat je zelf bv al direct bezwaar kan maken - theoretisch dan). Bovendien kleine moeite als ze er toch staan om even een papiertje onder de ruitenwisser te doen. En ik zie dus ook de besparing niet als ze het nalaten.
Dus waarom?
Ze willen naar een systeem dat ze met een soort scanner via je kenteken direct on line kunnen zien of je betaald hebt.
Iedere handeling die ze kunnen uitsparen scheelt geld, lees uit die auto moeten komen/ van die scooter af stappen, minicomputer bij zich hebben en bonnetje uitprinten, lees dat niet meer hoeven, en de handeling onder de ruitenwisser stoppen..
Ja ja, je mag natuurlijk niet teveel vragen voor je 55 euri..
110 HT 200 Tdi 1989.
- RobStewart
tim schreef:... geen parkeerbon meer onder je ruitenwisser achter te laten
It's a bloody conspiracy, I won't be able to park for free in the Lightweight, like I do in the Veemarkt in Hoorn, if they do that
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Rob, dit land gaat naar de kl@te..
Zelfs gemeenteambtenaren hebben geen moraal meer..
110 HT 200 Tdi 1989.
tim schreef:Rob, dit land gaat naar de kl@te..
Ben blij dat ik m'n beroep niet in het profiel heb vermeld
Defender 90 Td5 CSW 2002
Oeps, sorry ernst....
Maar moses kriebel, 4 euri per uur..
das een half pakkie shag per uur!
Zo snel rook ik niet eens!
Maar moses kriebel, 4 euri per uur..
das een half pakkie shag per uur!
Zo snel rook ik niet eens!
110 HT 200 Tdi 1989.