Parkeerbon Amsterdam

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ErwinD90

Re: Parkeerbon Amsterdam

Berichtdoor ErwinD90 » 14 Mar 2013, 02:44

Godeherejezus! Even een blokje om? Hoeveel blokjes denk je dat die gasten dan wel niet zouden moeten maken op een dag? En een praatje? Hoeveel slap geouwehoer en nog meer dan waardeloze excuses om ergens te mogen staan waar het gewoon niet kan of mag moeten die mensen dan wel niet aanhoren? Lijkt mij al met al reden genoeg om er korte metten mee te maken en meteen een prent te geven, als ik een parkeerwachter was. En mee helpen uitladen? Verrekte lamlul! Het zijn jouw zaken, niet die van de parkeerwachters! Die hebben wel iets anders aan hun hoofd: met stip op nummer 1, idioten als jullie op jullie plaats te wijzen!
Ik schaam me dood dat een topic als dit op het forum leeft. Ik heb altijd gedacht dat foutparkeren voorbehouden was aan Porsche Panamera, BMW X5 en Audi Q7 rijders e.d.
Stakkers!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 14 Mar 2013, 08:11

En alweer een prachtig gesproken natuurlijk einde voor dit topic door Erwin!!!!
Mooi gesproken!
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

tim

Berichtdoor tim » 14 Mar 2013, 10:21

ErwinD90 schreef:Godeherejezus!

Die is momenteel moelijk bereikbaar, iets met het inwerken van een nieuwe stagaire.

Verrekte lamlul!

Nou nou nou, was dat nou nodig?
gedacht dat foutparkeren voorbehouden was aan Porsche Panamera, BMW X5 en Audi Q7 rijders e.d.
Stakkers!

Ja, mijn smaak is het ook niet hoor, dit soort.

Maar anders maar een fruitkraampje met Marco in Pyong Yang beginnen?
Daar heb je 1 soort fruit, Turks fruit, en nergens anders last van. :!:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Dommel

Berichtdoor Dommel » 14 Mar 2013, 11:38

Leuk voor je dat eens in de maand op zondag voor je lol een boedelbakje achter je auto kunt knopen om jezelf een Land Rover gevoel te geven, maar er zijn er ook genoeg die voor hun werkzaamheden dagelijks een drie-asser erachter hebben hangen. Zo'n combinatie zet je niet even makkelijk op z'n plek.
Afbeelding

Dat uitladen was synisch bedoelt, maar noem degene die ander werk uitvoert dan parkeerwachter geen lamlul! Dat zijn eerder die primaten luie parkeerwachters! Ja, ik noem ze zo omdat ze nooit mee kunnen of willen denken. De aversie jegens deze mensen hebben ze zelf op zich afgeroepen. Een politie agent doorziet over het algemeen wel de situatie en gaat hier anders mee om.

Voorbeeld: boete voor het staan op laden/lossen plaats.
Ik heb de aanhanger gelost en kom terug, een boete. 'Laden/lossen plaats meneer.'
'Ik heb de kar net gelost!' 'Nou, ik zie niets waar het op lijkt.'
Goh, dat ligt nu op plaats van bestemming!

Ik zie dat je uit Tilburg komt...
Tijdens mijn studententijd daar gewoond en in bezit van parkeervergunning. Deze legde ik bij parkeren altijd netjes zichtbaar achter voorruit op dashboard. Het was een geen doorsnee auto qua kleur en model. Dit in de combinatie van frequent parkeren in dezelfde parkeerzone moet de auto een bepaalde bekendheid hebben gegeven bij de dames en heren controleurs.
Na een vermoeiende rit 's nachts heb ik de auto een keer geparkeerd zonder de vergunning neer te leggen, resultaat: een bon onder de ruitenwisser.
Vervolgens de parkeerdienst gebeld met de vraag of dit gerestitueerd kon worden. Het antwoord was nee. Ik kreeg wel even te horen dat in de aantekeningen genoteerd stond dat ze de parkeervergunning in de deurvak hebben zien liggen.
Dat bedoel ik: als je een beetje vent bent en weet dat de eigenaar van de auto iedere maand betaald voor een vergunning, kun je ipv een bon ook een briefje onder de ruitenwisser doen met de boodschap dat je voorgaande geconstateerd hebt en de eigenaar waarschuwt de volgende keer de vergunning zichtbaar neer te leggen en/of als dienst die bon te restitueren. Ik zeg het dus nogmaals: KLOOTJESVOLK
Van de regen in de blub.

Freelander 2 TD4 HSE

Roger72

Berichtdoor Roger72 » 14 Mar 2013, 12:11

Bij deze maken we een einde aan het uitkafferen van een hele beroepsgroep omdat "jij"* zielig bent of te beroerd om parkeergeld/ ontheffing te betalen.

dat hebben we in dit topic inmiddels al tig keer mogen lezen.

SLOTJE

* waarbij "jij" niet op een specifiek persoon slaat maar op de schrijver van het bericht waarin uitgekafferd wordt in het algemeen in het hele topic
Ik ben moderator-af.

Terug naar “Kroeg”