tim schreef:ernsts schreef:
Enne, waar is die taart ook alweer?
Aan de Binderskampweg 1 te Nijmegen, vanaf pakweg 21.00 uur, op 1/3 as.
Ah, dank je!
Toch even te ver weg voor een avondje. Veel plezier daar!
tim schreef:ernsts schreef:
Enne, waar is die taart ook alweer?
Aan de Binderskampweg 1 te Nijmegen, vanaf pakweg 21.00 uur, op 1/3 as.
ErwinD90 schreef:Ik begrijp de metafoor maar enigszins. Ik kom namelijk meer mensen met mooie spullen tegen dan verstand van zaken.
Roger B. schreef:tjongejonge wat een gez@#k en wat een lariekoek
"een baan, bedoelt om anderen een rotgevoel te geven"
als jij geen rotgevoel wil van die parkeerwachter, (die een baan heeft, en daarom dus werkt voor zijn geld, en geen steun trekt) dan moet je netjes je parkeergeld betalen.
die baan van die parkeerwachter is er niet omdat ze mensen een rotgevoel willen geven, maar omdat handhaving van de wetgeving blijkbaar nodig is om lieden zoals jij aan het verstand te peuteren dat betalen van parkeergeld/parkeerbelasting niet een naar eigen inzicht in te vullen recht is, maar een plicht
Roger B. schreef:er is ook een manier om met handhavers om te gaan en "met handhavers om te gaan" gewoon normaal sociaal respect voor mensen die hun beroep uitoefenen.....
. Iemand die zich niet ontwikkeld, of kan ontwikkelen (want dat onderscheid moet je ook maken) zal misschien tevreden zijn met een baan, bedoelt om anderen een rotgevoel te geven, regeltjes te volgen, in plaats van redelijk na te denken. Welk weldenkend mens kiest er nou voor om parkeerwachter te worden? Dat zegt genoeg over de mensen die parkeerwachter worden!
Roger B. schreef:Daar hoef ik het topic niet voor te lezen, jij tikte letterlijk :. Iemand die zich niet ontwikkeld, of kan ontwikkelen (want dat onderscheid moet je ook maken) zal misschien tevreden zijn met een baan, bedoelt om anderen een rotgevoel te geven, regeltjes te volgen, in plaats van redelijk na te denken. Welk weldenkend mens kiest er nou voor om parkeerwachter te worden? Dat zegt genoeg over de mensen die parkeerwachter worden!
getuigd niet van enige vorm van respect jegens een parkeerwachter die gewoon zijn werk doet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten