Gerard schreef:Dragon schreef:iedereen weer blij!? Jij ook, grote DUIM Gerard?
Nee, zeker niet. Ik wilde het er eerst maar bij laten, maar omdat je me uitnodigt:
Als je zo generaliseert over parkeerwachten en zulke l*lverhalen verkondigd, getuig je van weinig respect voor je medemens.
En dat heb je ook al niet voor de overheid; voor wie dan wel denk dan ...![]()
Voor bewoners worden over het algemeen regelingen getroffen als ontheffingen, maand/jaar abonnementen en -zo merkte ik in Dordrecht- zelfs vrijkaartjes, zodat je (beperkt) visite gratis kan laten parkeren.
Dat jij daar toevallig geen 'bewoner' bent is voor jou persoonlijk vast vervelend; daar kan die parkeerwachter echter niets aan doen.
Gerard
P.S. laat het voorkomen bij de rechter zoals Edward. Je ziet, als je echt een punt hebt, krijg je vast gelijk ...
MMmmm....
Wij hebben een hond, FF off topic, maar wel "overheid" !!!
Die mag niet overal loslopen in Utrecht....OK!
Op plekken waar dat wel mag en die grenzen aan plekken waar dat niet mag, liggen er dus ordebewaarders in de bosjes ( ECHT WAAR! )
Als je die grens overschrijdt krijg je een boete van € 60,- UW HOND ZAT NIET AAN DE LIJN!
Ik heb genoeg van het Nederlandse vingertje en de verspilling die daar uit voortvloeid.
Hoeveel ambtenaren zet je op iets onbenulligs...????
terug naar topic, ik blijf bij mijn mening dat we uitgekleed worden door de overheid als het over parkeren gaat, vooral in de grote steden, waar ik woon.
Makkelijk om te reageren van uit een dorp waar ze nog nooit een parkeermeter gezien hebben.
@Gerard, Ik heb altijd veel respect voor mensen die authentiek zijn en recht voor z'n raap!