Roger B. schreef:niet betalen bij een parkeermeter moet je volledig zelf weten, maar dan ook niet zeuren als er beboet wordt.....
maat van me werkt in maastricht met zijn klusbedrijf en moest een week of twee werken in een zijstraatje van het vrijthof..(geen auto-toegankelijk straatje).. te lui om telkens vanuit zijn werkplek naar zijn bus in de parkeergarage te moeten als ie er iets uit nodig had, en niet van plan om 10xdagtarief te betalen heeft ie de auto elke dag met alarmlicht aan op de stoep (daar een meter of 6 breed)voor dat straatje gezet..
De laatste dag een bekeuring gekregen, maar bijna 3x bekeuringsbedrag aan parkeergeld betaald....hij zeurde niet over die bon, ingecalculeerd risico, als ie pech gehad had, had ie de eerste dag er al een gehad
Helemaal mee eens roger.
ik maak zelf de keuze om niet te betalen, als het verkeerd uitpakt betaal ik gewoon de conseqwentie, absoluut.
Maar met een uurtarief van 4 euro(het kan nog meer) vraag je in mijn ogen protest van de burger.
En de drogreden als dat je "gewoon"maar moet betalen omwille van dat het moet, gaat er bij mij niet in.
Hoe was het ook al weer, ooit in den beginne?
Ooh ja, de bereikbaarheid van de (binnen) stad..
Sjezus....
Nog effe, en je moet stoeptegelgebruik belasting betalen als je met je winkelwagentje van de ingang van de supermarkt naar het parkeervak van je auto loopt/rijdt.
Leg mij het maar uit, in den haag kun je als bewoner ook een bezoekerskaart verkrijgen bij de gemeente, in Adam weer niet.Daar betaal je gewoon het volle pond. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Ik heb geen - locale- overheid nodig om de billijkheid van een maatregel in te zien, of niet.
Parkeerbelasting is als erf/sucessiebelasting; gewoon pure legale diefstal.
Soo, dat is eruit

110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is