Ojee!
-
Roger B.
Re: Ojee!
in NL komt Land Rover een stuk minder slecht uit de bus..... een mini daar en tegen komt er veeel slechter uit... hoorde laatst iets over zoveel mankementen (vrijwel alle voertuigen minimaal één mankement in het eerste jaar) dat er geen aanvullende garantie meer te krijgen is op het ding....
gone
mwah, ze hebben het hier over alles dat in de garantieperiode voorkomt, van een kapotte lamp tot een kapot blok. Maar ik ken niemand die een nieuwe Land Rover rijdt die niet net te vaak van de garantie gebruik heeft moeten maken. Met de 130 heb ik de deur zowat platgelopen, maar een met ieder type kun je geregeld even terug voor het een of ander. Dat kan veel beter......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:mwah, ze hebben het hier over alles dat in de garantieperiode voorkomt, van een kapotte lamp tot een kapot blok. Maar ik ken niemand die een nieuwe Land Rover rijdt die niet net te vaak van de garantie gebruik heeft moeten maken. Met de 130 heb ik de deur zowat platgelopen, maar een met ieder type kun je geregeld even terug voor het een of ander. Dat kan veel beter......
Dit is een Amerikaans lijstje, dus zonder de Defender. Door die uberbetrouwbare Defender komt het lijstje er in Nederland natuurlijk veel gunstiger uit te zien....
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
-
Lucas van Lierop
Dat zijn natuurlijk allemaal Laro's die door de dealer kapotgemaakt zijn ipv door de liefhebber onderhouden zoals hier 
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
Lucas van Lierop schreef:Dat zijn natuurlijk allemaal Laro's die door de dealer kapotgemaakt zijn ipv door de liefhebber onderhouden zoals hier
Daar zit best veel waarheid in!
Na de aanschaf van mijn def 90 TD5 2002 (2e hands) waren er toch wat problemen....
koppeling kapot, bak eruit, vliegwiel onbalans, bak eruit....zoals in ander draadje uitvoerig toegelicht.
Nu dat allemaal opgelost is door leverende garage, met tussenkomst van LaRo Nederland, doet mijn Def wat hij moet doen!
Rondrijden zonder problemen
Natuurlijk wordt'ie dan inderdaad door mij vertroeteld en goed onderhouden.
Als ik dat vol kan houden rijdt ik er over 20 jaar nog steeds probleemloos in rond (hoop ik, het blijft een Engelse auto
Dat moeten wij als liefhebber over hebben voor het "beest"
Want dat is het, een BEEST van een auto
tot zover mijn ode aan de Def
@ward, zo'n statestiekje zegt iets over landrover in het algemeen, nix over een goed onderhouden Def
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Dit is dan ook de reden waarom ik een Range rover rijd, je hoeft je nooit te vervelen er is altijd wel weer een klusje of een euvel om op te lossen. Dit maakt de LR een hobby in plaats van een vervoersmiddel zoals mijn leaseauto

Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.