Ik heb de indruk dat de sfeer op het forum op z'n minst als mat en wel erug rustig valt te omschrijven.
Wellicht dat mijn waarneming gekleurd is, en dan met name de kleur geel en oranje, te weten als in citroenen en perssinasappellen die ik zolangzamerhand niet meer kan zien daar ik die de laatste 4 dagen veelvuldig tot mij heb moeten nemen vanwege een griep,
maar klopt mijn waarneming enigzins?
Geloof dat eea ook wel samen valt met het nieuwe forum, volgens mij loopt het een beetje synchroom.
Een roger B en MarcS blijven onvermoeid hun bijdrage leveren, nieuwe mensen erbij, een joost die een stap opzij zet, een johnny die terug is, maar al met al ergens toch een "niet okee" ontwikkeling alhier.
Of loop ik nou te meuten?
Gaarne geen afbranding, ik ben al doodmoe van die handpers..
Sfeer alhier
Sfeer alhier
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
Re: Sfeer alhier
sfeer is niet noemenswaardig veranderd met de wisselingen van de fora de afgelopen 3 a 4 maanden. maar het is ook mij en anderen opgevallen dat er sinds de wisseling een tendens van minder posten te bespeuren valt.
Dat zal deels door sfeer komen. maar ik vrees dat het ook te maken heeft met anders werkende fora en anders bereikbaar zijn van fora in deze periode.
Ook het huidige forum is nog niet "af" en daar haken sommige mensen toch nog op af vrees ik.
Als de layout klaar is wellicht alle geregistreerde gebruikers een herinnering sturen dat "we" er weer 100% werkend zijn?
Dat zal deels door sfeer komen. maar ik vrees dat het ook te maken heeft met anders werkende fora en anders bereikbaar zijn van fora in deze periode.
Ook het huidige forum is nog niet "af" en daar haken sommige mensen toch nog op af vrees ik.
Als de layout klaar is wellicht alle geregistreerde gebruikers een herinnering sturen dat "we" er weer 100% werkend zijn?
gone
Roger B. schreef:
Dan doel je op zaken als twitter en facebook?
Voormezelf: beide onbekent en dus ook geen gebruiker ervan.
Maar toch jammer dat de club die we hadden, van wat zal het zijn, met plussen en minnen rond de 20/25 man, een beetje uit mekaar is gevallen.
Dat klinkt wat zwaar, maar momenteel is dat denk ik wel de situatie.
Wat ik alleen maar, op puur persoonlijke titel wil aangeven is dat sfeer niet de aanleiding mag (gaan) zijn (of worden)
voor een veranderend forum qwa karakter.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Roger B.
nee ik doel op het drupal forum dat met de nieuwe site ingevoerd werd, dat totaal anders "bedient" wordt door gebruikers. Het oude forum dat terug was, maar omdat de naam het oude forum impliceert dat het archief is, wellicht niet uitnodigde tot lezen en posten. En nu het Php forum dat voor sommigen ook een drempel is omdat ze het oude forum kenden, en dit een tikkie anders werk
En nog het probleem dat sommige mensen (geen idee hoeveel) geen mail krijgen bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord (ik ook niet destijds) en dus niet inloggen op het nieuwe forum.....
En nog het probleem dat sommige mensen (geen idee hoeveel) geen mail krijgen bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord (ik ook niet destijds) en dus niet inloggen op het nieuwe forum.....
gone
- Erik Peters
Roger B. schreef:nee ik doel op het drupal forum dat met de nieuwe site ingevoerd werd, dat totaal anders "bedient" wordt door gebruikers. Het oude forum dat terug was, maar omdat de naam het oude forum impliceert dat het archief is, wellicht niet uitnodigde tot lezen en posten. En nu het Php forum dat voor sommigen ook een drempel is omdat ze het oude forum kenden, en dit een tikkie anders werk
Het oude forum in de periode tussen het drupal forum en het huidige forum, was voor mij bijna onbereikbaar. Heel af en toe kon ik het forum bereiken en forumberichten lezen, maar inloggen ging niet, dus reageren ook niet.
Roger B. schreef:En nog het probleem dat sommige mensen (geen idee hoeveel) geen mail krijgen bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord (ik ook niet destijds) en dus niet inloggen op het nieuwe forum.....
Na de tweede aanvraag had ik mail en kon ik inloggen op dit forum.
En na zo lang "onthouding" van het forum zijn er andere dingen die nu voorrang krijgen.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Okee, duidelijk.
Inderdaad jammer dat mensen dan afhaken.
Inderdaad jammer dat mensen dan afhaken.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Roger B.
neemt niet weg dat we ook een sfeer probleem hebben, en ik geef toe dat ik ook niet altijd zo vriendelijk over kom als dat ik ben.
gone
Ik moet zeggen dat er nou ook niet direct onderwerpen zijn waarbij ik mij geroepen voel om mijn mening te geven.....
Ik "lurk" en vraag meer dan dat ik antwoorden geef, maar ben wel blij met dit forum. De tussenperiode was even behelpen, maar dit forum werkt wat mij betreft bijna perfect.
Zijn er echt maar zo'n plm. 20 personen actief? Ik zie veel dezelfde namen, maar zo weinig?
En, ik ben wel benieuwd (om weer een vraag te stellen
) of jullie naast dit forum ook de prikkerspagina gebruiken en op posten. Ik heb niet de indruk dat ik daar dezelfde namen tegenkom. Andere (doel)groep?
En, ik heb het al eerder gepost, maar ik vind de omgangsvormen netjes hoor. Niet de indruk dat er héél veel afgebrand wordt.
Groet,
Ernst
Zijn er echt maar zo'n plm. 20 personen actief? Ik zie veel dezelfde namen, maar zo weinig?
En, ik ben wel benieuwd (om weer een vraag te stellen
En, ik heb het al eerder gepost, maar ik vind de omgangsvormen netjes hoor. Niet de indruk dat er héél veel afgebrand wordt.
Groet,
Ernst
Defender 90 Td5 CSW 2002