Sfeer alhier
-
Roger B.
Re: Sfeer alhier
als je meer bedoeld dan de hens er in steken.... als ik daar aan toe zou komen kwam ik ook toe aan de plannen die we er eigenlijk mee hebben
gone
Jawel, het is zo ver , ik ben er !!!!!
Eigenlijk al een paar dagen maar het heeft me wat tijd gekost mijn vingers dusdanig te ontdooien zodat ik ook ff wat kon posten.........
ik had noog heel optimistisch wat shorts en shirts met korte mouwen meegenomen maar dat was een beetje wishfull thinking geloof ik aangezien ik hier nog niet met minder als 3 paar sokken door het huis heb gelopen ondanks de CV op standje crematorium
Ik zal die bbq dan maar ruimhartig door de vingers zien aangezien ik niet denk dat bevroren houtskool aan te slingeren is.
Anyway ik hoor wel als er iets geoorganidingest wordt om eens wat van die stoere alleswetertjes in het eggie te ontmoeten (evil grin)
Nee heren niet gelijk op de kast dat was een grapje
Afijn vooralsnog ben ik een kleine 3 maanden in NL dus we hebben de tijd !
gr
Luke
Eigenlijk al een paar dagen maar het heeft me wat tijd gekost mijn vingers dusdanig te ontdooien zodat ik ook ff wat kon posten.........
ik had noog heel optimistisch wat shorts en shirts met korte mouwen meegenomen maar dat was een beetje wishfull thinking geloof ik aangezien ik hier nog niet met minder als 3 paar sokken door het huis heb gelopen ondanks de CV op standje crematorium
Ik zal die bbq dan maar ruimhartig door de vingers zien aangezien ik niet denk dat bevroren houtskool aan te slingeren is.
Anyway ik hoor wel als er iets geoorganidingest wordt om eens wat van die stoere alleswetertjes in het eggie te ontmoeten (evil grin)
Nee heren niet gelijk op de kast dat was een grapje
Afijn vooralsnog ben ik een kleine 3 maanden in NL dus we hebben de tijd !
gr
Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders
)
Luke schreef:Ik had noog heel optimistisch wat shorts en shirts met korte mouwen meegenomen maar dat was een beetje wishfull thinking geloof ik aangezien ik hier nog niet met minder als 3 paar sokken door het huis heb gelopen ondanks de CV op standje crematie.
gr
Luke
***irrelevante tekst uit quote verwijderd door moderator***
Welkom terug Luke,
maare als je die kleren in gepakt hebt.. hoe lang ben je weg geweest uit nederland om te vergeten dat het hier geen subtropisch klimaat is?? zeker niet in maart
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Luke schreef:Ik zal die bbq dan maar ruimhartig door de vingers zien aangezien ik niet denk dat bevroren houtskool aan te slingeren is.
Tssss, weer iemand die niet snapt dat een BBQ prima kan functioneren als er sneeuw ligt en dat BBQ-en niet betekent dat je alles ook buiten op moet eten. Als je zonodig wilt grillen is een vuurkorfje naast de BBQ al voldoende om het lekker en leuk te houden
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
-
Roger B.
vuurkorfJE??? Edward doet alleen aan kampvuren en ook die alleen in groot formaat 
gone
P'ciessss, dan is het toch al helemaal geen probleem!
Kei veel groeten,
Joost
Joost
Laten we gewoon een datum afspreken. Dan zien we tegen die tijd wel of we een vuurkorf of een brandstapel van drie meter nodig hebben en een parasol of een paraplu.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
hmm
een all-season outdoor cook-out? op de vakantie beurs genoeg leuke ideetjes gezien om dat voor elkaar te krijgen
een all-season outdoor cook-out? op de vakantie beurs genoeg leuke ideetjes gezien om dat voor elkaar te krijgen

piet_g schreef:***irrelevante tekst uit quote verwijderd door moderator***
Welkom terug Luke,
maare als je die kleren in gepakt hebt.. hoe lang ben je weg geweest uit nederland om te vergeten dat het hier geen subtropisch klimaat is?? zeker niet in maart
Ach ik was 3 jaar niet meer hier geweest, maar ik dacht erg optimistisch maart en zeker april is vroege lente, dus dat moet kunnen....niet dus
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
)