Sfeer alhier

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
tim

Re: Sfeer alhier

Berichtdoor tim » 02 Feb 2013, 21:08

GeertLW79 schreef:Ah Roger, als ik jouw "stereotiep" van een Prikker zo lees dan ben ik blij dat ik niet lid van deze klub ben geworden maar van een ander clubje dat beter bij mij past.
Waarschijnlijk praat ik toch niet bekakt genoeg naar jouw mening. en zijn mijn auto's niet "posh" genoeg.
Zo, nu eerst maar eens terug naar m'n oprit.

Geert
(die zijn 2 oldtimers met nieuwe onderdelen repareert en daar ook niet op bezuinigd)

Nergens voegt roger in zijn reactie er een waardeoordeel aan toe, hij benoem,t naar zijn indruk de "feiten", de verschillen.
En ik denk dat zijn analyse van beide bloedgroepen de juiste is.Thats it.
Dat is heel wat anders dan reuring crieeren..

Dan daarbij, jij hebt een oprit...! :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb ooit eens een klant gehad in hartje amsterdam oud zuid, een jonge vrouw uit een goed nest zeg maar.
Wat haar altijd opviel was de drang van anderen om haar in een hokje te zetten omwille van de uiterlijkheden als voorkomen en spraak.
Maar haar eens een vraag stellen om erachter te komen of ze nou wel eigenlijk weldegelijk een "amsterdam oud zuidse" was, ho maar.
Vond het een teken aan de wand.
Iets om te onthouden, misschien wel een leven lang..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

tim

Berichtdoor tim » 02 Feb 2013, 21:14

JanTD5 schreef:
tim schreef:@jan

Hmmmm, dan ben ik zeker zoekende, kom van het zand, Drenthe. En ben nu van de klei, flevoland. :mrgreen:

Groeten Jan

Jan , het is tegenwoordig zelfs hip en kek dat je als volwassen man aangeeft "dat je een beetje in de war bent"
Dus gooi die therapeut en nou gewoon uit, en koop een een update voor je tom tom! :mrgreen: :mrgreen:
110 HT 200 Tdi 1989.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 02 Feb 2013, 21:19

Geert, ik zal je uit de droom helpen ... GEEN van mijn vrienden praat bekakt, de enkeling die toevallig in het westen van het land woont ook niet.

en stereotiep zegt het al, zwaar gechargeerde omschrijving en zeker niet standaard voor elk persoon binnen de groep.

Je kunt het ook anders stellen... op de prik komen relatief veel defenders/series in verschillende staten van onderhoud.

op LRCH zie je ook veel disco's en ranges

maar ik ben zelf niet van de hokjes
gone

Dragon

Berichtdoor Dragon » 02 Feb 2013, 21:30

tim schreef:1 ding; de moderatie, voor zover ik dat kan beoordelen, is okee.

Maar -af en toe- over en weer met taarten in een kroeg gooien, dat wil toch iedereen??!!
(dwz; ik gooi als eerste, en ren dan snel weg..)

Ik ga niet vreemd op andere fora en ben trouw aan dit forum, kan dus niet vergelijken.
Snap de wending van dit topic ook niet naar andere fora. Het ging over dit forum :!:

Natuurlijk moet er goed gemodereerd worden, maar taarten gooien mag, weglopen niet :lol:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 02 Feb 2013, 21:43

tim schreef:
JanTD5 schreef:
tim schreef:@jan

Hmmmm, dan ben ik zeker zoekende, kom van het zand, Drenthe. En ben nu van de klei, flevoland. :mrgreen:

Groeten Jan

Jan , het is tegenwoordig zelfs hip en kek dat je als volwassen man aangeeft "dat je een beetje in de war bent"
Dus gooi die therapeut en nou gewoon uit, en koop een een update voor je tom tom! :mrgreen: :mrgreen:

Ha ha ha :mrgreen: , zie je wel de "sfeer" is weer terug :mrgreen:

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 02 Feb 2013, 21:46

het doet me overigens deugd hier in het topic ook te lezen dat mensen de sfeer niet zo slecht vinden als ik vreesde dat het geval zou zijn.
gone

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 02 Feb 2013, 21:54

Roger, denk dat het op zich wel meevalt. Alleen omdat het erg rustig is valt een mening verschil misschien meer op dan anders. Zoals het remmen verhaal, wat nog een bescheiden mening verschil was, welke netjes opgelost werd. Als het drukker is dan sneeuwt dat vlug onder.

Als we elkaar wat meer persoonlijk zouden kennen dan worden woorden ook minder kritisch ervaren, aan de andere kant durf je elkaar dan ook makkelijker uit te maken voor rotte vis :mrgreen:

Ik zou persoonlijk best wat meer mensen achter de namen willen leren kennen. Alleen lopen we niet op evenementen met een bordje op onze kop wie we zijn. Dus misschien zijn ook wij elkaar al meerdere keren voorbij gelopen.

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

tim

Berichtdoor tim » 02 Feb 2013, 22:07

JanTD5 schreef:
Ik zou persoonlijk best wat meer mensen achter de namen willen leren kennen. Alleen lopen we niet op evenementen met een bordje op onze kop wie we zijn. Dus misschien zijn ook wij elkaar al meerdere keren voorbij gelopen.

Groeten Jan

Dat is altijd de ellende met een groet hoeveelheid leden van een club.
Toen met de kerstrit in zeeland, het aantal bekende gezichten die ik trof was op een halve hand te tellen.,
Daarom ging ik ook in op de uitnodiging en in stand houding van het oost gelre treffen, een beetje moeite doen om eea concreet te kunnen maken, in een beperkte setting.
En toegegeven ,de marinadesaus van Roger B, daar verzet je zelfs je geplande bankoverval voor.. :mrgreen:
110 HT 200 Tdi 1989.

Edward

Berichtdoor Edward » 02 Feb 2013, 22:13

Wellicht wordt het dan toch weer eens tijd voor een forum BBQ. Die heb ik een paar keer georganiseerd, al zit ik te ver van de bewoonde wereld voor veel mensen om even langs te gaan.

We hadden er weer een gepland staan, maar ik wacht nog steeds op Luke die zou aangeven wanneer hij in Nederland zou zijn....... Nu die weer lang en breed terug is in Verweggistan kunnen we wel weer een keer wat plannen.

Verder staat voor het voorjaar ook nog een sleuteldag of weekend op de rol wat ook misbruikt kan worden om elkaar eens te ontmoeten. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 02 Feb 2013, 22:17

Edward schreef:Wellicht wordt het dan toch weer eens tijd voor een forum BBQ. Die heb ik een paar keer georganiseerd, al zit ik te ver van de bewoonde wereld voor veel mensen om even langs te gaan.

We hadden er weer een gepland staan, maar ik wacht nog steeds op Luke die zou aangeven wanneer hij in Nederland zou zijn....... Nu die weer lang en breed terug is in Verweggistan kunnen we wel weer een keer wat plannen.

Verder staat voor het voorjaar ook nog een sleuteldag of weekend op de rol wat ook misbruikt kan worden om elkaar eens te ontmoeten. ;)

Lijkt me top! Hoop alleen dat ik kan, loopt ploegen dienst en tot op heden was zoiets telkens als ik moest werken :( Dus als ik vrij ben "count me in"!

Groeten Jan

Terug naar “Kroeg”