Ja dat snap ik wel, maar auto moet wel een code mee krijgen anders is hij er niet uit te filteren voor hun.
Wat betreft de opcenten bedoel ik dan.
Groet Ron
Oeps, een van ons betrokken bij aanrijding
Re: Oeps, een van ons betrokken bij aanrijding
110-Td5 X-tech 2006
-
Roger B.
ik zie het probleem niet.... bij afgifte van het kenteken wordt door de RDW bepaald of een auto voldoet aan de voorwaarden voor grijs kenteken (fiscaal) en of ze dat zelf doen, of dat ze dat doen op basis van info die iemand (de dealer) verstrekt boeit dan even niet.... hoedanook wordt er bij een "voormalig geel" defender aangegeven dat het geen fiscaal grijze auto is, en gaat ie als fiscaal geel het systeem in, en blijft dat bij eigenaarwissel.
gone
Probleem zie ik ook niet, alleen nieuwsgierigheid.
RDW keurt alleen maar, belastingdienst doet daarnaast zijn eigen ding. Auto ombouwen naar invalide vervoer wil niet gelijk zeggen BPM vrij (ondanks RDW keuring), en zo nog meer van deze uitzonderingen.
Ben dus gewoon benieuwd naar de hoe en wat.
Groet Ron
Ps: en om nou in Nick en Simon taal te zeggen "tiszo" vind ik dan weer te kort door de bocht
RDW keurt alleen maar, belastingdienst doet daarnaast zijn eigen ding. Auto ombouwen naar invalide vervoer wil niet gelijk zeggen BPM vrij (ondanks RDW keuring), en zo nog meer van deze uitzonderingen.
Ben dus gewoon benieuwd naar de hoe en wat.
Groet Ron
Ps: en om nou in Nick en Simon taal te zeggen "tiszo" vind ik dan weer te kort door de bocht
110-Td5 X-tech 2006
Wellicht dat dit draadje opgesplist of hernoemd kan worden...
Hoe zit 't dan met de G-Klasse? Dat is immers ook een voortborduursel van een hele oude auto.
Al enige tijd roepen ze daar ook dat de productie ervan stopt, maar ieder jaar weten ze deze nog te verlengen.
Van mij mag er een mooie vervanger van de Defender komen, als 'ie maar Defender waardig wordt en geen aftreksel van de Discovery.
Persoonlijk vindt ik dat nu al met de RRS. Het is een Range, maar technisch een Disco. Ik zie er de meerwaarde er niet van in, ik zou de Disco kopen en geld overhouden.
Wat betreft veiligheid zegt de grootte niet alles. De New MINI is een van de veiligste auto's die er gemaakt worden.
Men heeft eens een vergelijk gemaakt met de Ford F-150 pickup en de conclusie was dat je beter in een MINI kon zitten.
Hoe zit 't dan met de G-Klasse? Dat is immers ook een voortborduursel van een hele oude auto.
Al enige tijd roepen ze daar ook dat de productie ervan stopt, maar ieder jaar weten ze deze nog te verlengen.
Van mij mag er een mooie vervanger van de Defender komen, als 'ie maar Defender waardig wordt en geen aftreksel van de Discovery.
Persoonlijk vindt ik dat nu al met de RRS. Het is een Range, maar technisch een Disco. Ik zie er de meerwaarde er niet van in, ik zou de Disco kopen en geld overhouden.
Wat betreft veiligheid zegt de grootte niet alles. De New MINI is een van de veiligste auto's die er gemaakt worden.
Men heeft eens een vergelijk gemaakt met de Ford F-150 pickup en de conclusie was dat je beter in een MINI kon zitten.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
Dommel schreef:Wellicht dat dit draadje opgesplist of hernoemd kan worden...![]()
In de G is wel door de jaren geïnvesteerd. Een nieuwe G heeft gewoon airbags en een bij de tijdse motor. Er is zelfs een 600Pk V12 leverbaar...... De G65 AMG. Kost je wel 391.321 euri's..........
En ook die heeft steeds meer moeite om aan alle eisen te blijven voldoen. Het is dus een kwestie van tijd tot het te duur wordt om hem bij de tijd te houden.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
Dommel schreef:Van mij mag er een mooie vervanger van de Defender komen, als 'ie maar Defender waardig wordt en geen aftreksel van de Discovery.
waarom niet? een disco doet t in het terrein stukken beter dan een defender, om over op de weg maar te zwijgen?
eigenlijk doen bijna alle modellen van landrover van de laatste 10 a 15 jaar het waarschijnlijk beter
gone
Roger B. schreef:waarom niet? een disco doet t in het terrein stukken beter dan een defender, om over op de weg maar te zwijgen?
eigenlijk doen bijna alle modellen van landrover van de laatste 10 a 15 jaar het waarschijnlijk beter
Voor mij omdat een defender en de series modellen een bepaald gevoel oproepen en een disco en de range modellen niet echt. Ik zou niet weten waarom ik een nieuwe RR zou kopen inplaats van een landcruiser. Maar goed das mijn mening / gevoel.
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Sebastian schreef:Roger B. schreef:waarom niet? een disco doet t in het terrein stukken beter dan een defender, om over op de weg maar te zwijgen?
Voor mij omdat een defender en de series modellen een bepaald gevoel oproepen en een disco en de range modellen niet echt. Ik zou niet weten waarom ik een nieuwe RR zou kopen inplaats van een landcruiser. Maar goed das mijn mening / gevoel.
Dat weet je zo als je in beide gereden hebt! Niks mis met een Cruiser, maar zelfs de V8 uitvoering is een trekker vergeleken met een Range!
Edward van Vugt
-
Roger B.
heb ook niks over uiterlijk gezegd....maar een aftreksel van een disco kan ook betekenen dat t er heel anders uitziet, maar wel technisch sterk afgeleid is...een body is maar een stukje vervormd blik.....
een auto nu ontwikkelen die zo slecht in elkaar zit als een defender is economisch onverantwoord...wat het ook wordt.....zo spartaans als een defender zak het waarschijnlijk nooit worden, dus als DAT het stukje gevoel bepaald voor je, vergeet dan maar dat je de opvolger gaat waarderen, het zelfde voor de blokvorm, die gaat geheid ook verdwijnen
een auto nu ontwikkelen die zo slecht in elkaar zit als een defender is economisch onverantwoord...wat het ook wordt.....zo spartaans als een defender zak het waarschijnlijk nooit worden, dus als DAT het stukje gevoel bepaald voor je, vergeet dan maar dat je de opvolger gaat waarderen, het zelfde voor de blokvorm, die gaat geheid ook verdwijnen
gone
Blijkbaar gaan ze dus het chassis van de RRS en Discovery gebruiken: [urlnewscreen=]http://www.autoweek.nl/nieuws/18477/land-rover-bouwt-nieuwe-defender-in-india[/urlnewscreen] en voor een deel het uiterlijk van de DC100 [urlnewscreen=]http://www.autoweek.nl/nieuws/20790/ontwerp-defender-opvolger-wijkt-af-van-dc100[/urlnewscreen].
Maar goed, we zullen wel zien wat het word. Vooruitgang hoeft niet slecht te zijn, ik ben alleen blij met zoals het nu is. (een spartaanse blokkendoos
)
Maar goed, we zullen wel zien wat het word. Vooruitgang hoeft niet slecht te zijn, ik ben alleen blij met zoals het nu is. (een spartaanse blokkendoos
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover