Gister zat ik met een vriend van me die veel doet in de terreinwagen scene en vertelde me dat zo'n Land Rover een oneindig project is. Vandaar de titel.
Vorige week heb ik deze uit 1983 stammende 110 gekocht onder de motorkap lag al een 200TDi. Voor de invoor geplaatst melde de vorige eigenaar. Hij vermelde alleen niet dat hij er nog nooit naar gekeken heeft!! Dus Olie vervangen en 4 nieuwe gloeiers erin ook wat filters natuurlijk. De rest komt later.
Wel vertelde hij dat de "outriggers" verrot waren. En die zijn nu aan de beurt.
Kijkgat.
Flintstone.
Project oneindig
Re: Project oneindig
Het probleem.
De oplossing.
wordt vervolgd maar nu eerst pause het is namelijk koud buiten :S
Opbokken
Nog een probleem
Luikje
Morgu weer verder;)
-
Roger B.
bikkel!
ik doe niks buiten wat niet nodig is met dit weer, en zo'n operatie al helemaal niet...binnen of bij beter weer (hoorde vandaag volgende week weer tegen de tien graden boven nul)
ik doe niks buiten wat niet nodig is met dit weer, en zo'n operatie al helemaal niet...binnen of bij beter weer (hoorde vandaag volgende week weer tegen de tien graden boven nul)
gone
Leuk om te volgen Emile! Succes!
Gr Willem
Gr Willem
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu
Inderdaad leuk om te volgen.
Outriggers zijn bij ons ook aan vervanging toe en een voorbeeld is altijd handig
Wel stoer dat je dat met dit weer buiten doet zeg!
werk ze nog.
Outriggers zijn bij ons ook aan vervanging toe en een voorbeeld is altijd handig
werk ze nog.
Hey Jongens,
Bedankt voor de leuke reacties
En normaal zou ik dit ook niet van de winter doen maar ik wil dat hij de APK haalt volgende maand. en omdat ik vanaf volgende week in de buurt van St. Maarten zit tot ein Maart is het nu mijn laatste kans die balken te lassen
zo Vanmorgen even weg geweest maar nu weer aan de gang.
Luikje dicht.
Nieuw balkje.
@ thijs jullie ook succes met vervangen, moet zeggen het valt me mee hoeveel werk het is. belangrijste is geloof ik je voetenbak op te offeren en de auto op bokjes zetten
Emile
Bedankt voor de leuke reacties
zo Vanmorgen even weg geweest maar nu weer aan de gang.
Luikje dicht.
Nieuw balkje.
@ thijs jullie ook succes met vervangen, moet zeggen het valt me mee hoeveel werk het is. belangrijste is geloof ik je voetenbak op te offeren en de auto op bokjes zetten
Emile
zijn we weer 
Las las.
Likje verf
Voeten bakkie 2.0
Morgu de andere kant.
Emile
Las las.
Likje verf
Voeten bakkie 2.0
Morgu de andere kant.
Emile
dat heb je snel en netjes gedaan..
voordeel aan lassen is wel weer dat het je warm houd
voordeel aan lassen is wel weer dat het je warm houd
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Bedankt
lassen is idd de enige manier om een beetje warme handjes te krijgen
En nu de andere kant
links.
Rotgat
Emile
lassen is idd de enige manier om een beetje warme handjes te krijgen
En nu de andere kant
links.
Rotgat
Emile