Wat doe jij met de ruimte onder je voorstoelen ?
- blauwelaro
Re: Wat doe jij met de ruimte onder je voorstoelen ?
Diesel is toch niet echt een Bom? De dame naast je misschien wel?
Toen ik 17 jaar oud werd kocht ik m'n eerste 88", daarmee heb ik het Land Rover virus opgelopen. Weet nu, éénmaal besmet, gaat 't nooit meer over.
Daar heb je idd ook gelijk in
.
zijn meer balast tanks eigenlijk
zijn meer balast tanks eigenlijk
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
blauwelaro schreef:Diesel is toch niet echt een Bom? De dame naast je misschien wel?
Nou...dat klopt wel, dat van die dame
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Landmarcs
Dragon schreef:blauwelaro schreef:Diesel is toch niet echt een Bom? De dame naast je misschien wel?
Ja, want de man achter het stuur, die is misschien wel niet explosief maar wel gevaarlijk.
Groeten MarcS
PS Of je nu in computers doet of niet, bij een Td5 zit er onder de rechterstoel een rekenunit.
Landmarcs schreef:Dragon schreef:blauwelaro schreef:Diesel is toch niet echt een Bom? De dame naast je misschien wel?
Ja, want de man achter het stuur, die is misschien wel niet explosief maar wel gevaarlijk.
Groeten MarcS
PS Of je nu in computers doet of niet, bij een Td5 zit er onder de rechterstoel een rekenunit.
Ha MarcS,
zoiets zei ik toch ook!? "rekenunit" onder de rechter stoel, maar plek zat om te smokkelen
Die bom zit vaak naast mij en is de oorzaak dat ik deze auto heb, tsja....
Zal haar niet als avatar gebruiken (zoals sommigen doen, uhh begint met een R en eindigt op....) maar heeft net zo'n achterkant!
We hebben sinds de sneeuw weer een hoop lol van onze auto, alle vier de wielen doen mee!
Niet remmen natuurlijk! dan besef je gelijk weer dat'ie bijna 2 ton weegt
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Dragon schreef:Ha MarcS,
zoiets zei ik toch ook!? "rekenunit" onder de rechter stoel, maar plek zat om te smokkelen![]()
Die bom zit vaak naast mij en is de oorzaak dat ik deze auto heb, tsja....
Zal haar niet als avatar gebruiken (zoals sommigen doen, uhh begint met een R en eindigt op....) maar heeft net zo'n achterkant!
We hebben sinds de sneeuw weer een hoop lol van onze auto, alle vier de wielen doen mee!
Niet remmen natuurlijk! dan besef je gelijk weer dat'ie bijna 2 ton weegt
haha.. ja dat laatste geloof ik wel ja.. zeker als je ook nog eens geen abs hebt enzo
------
-
Landmarcs
Roger B. schreef:zeker...omdat ie met ABS nog minder remt
Maar wel gecontroleerder. MarcS
-
Roger B.
Sneeuw is juist een van de gladde ondergronden waar ik liever geen ABS had, dan kun je een bergje voor de wielen verzamelen dat wel voor afremmen zorgt
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:Sneeuw is juist een van de gladde ondergronden waar ik liever geen ABS had, dan kun je een bergje voor de wielen verzamelen dat wel voor afremmen zorgt
Bij grind is het idem, ook daar heb je liever dat de wielen zich ingraven.
Maar bij sneeuw komt het wel erg aan op wat voor sneeuw < nee ik zal niet uitweiden over " The wrong kind of snow " >, bij sneeuw heb je niet zelden ook ijs of ijzigheid, en met blokkeerde wielen op hier en daar ijs krijg je een boel verrassingen ... ik heb liever iets voorspelbaars. Op de huidige sneeuw zoals die hier in de straat ligt is de ABS zo gek nog niet, maar je hebt gelijk, je blijft bovenop de sneeuw rijden en je remt er niet doorheen (of je dan beter uit bent hangt ervan af of de ondergrond onder de sneeuw verijsd is of juist drooggevroren).
Het beste is dan dus toch nog weer een knopje, eentje waarmee je de ABS/ETC tijdelijk uit kan zetten (in grind en "wrong kind of snow" kan helling op de ETC zich ook tegen je keren). Meestentijds echter is de ETC een zegen, ook helling op in al die andere soorten sneeuw, en vooral als er ook verijsde passages zijn (been there doe that).
Groeten MarcS