Disco op z'n kop, Roger B. please stop

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ernsts

Disco op z'n kop, Roger B. please stop

Berichtdoor ernsts » 11 Jan 2013, 18:15

Open posting met knipoog aan Roger B.

Tja, hoe moet ik het zeggen; Ik word gewoon een beetje nerveus van het onderschrift van de gewaardeerde poster Roger B. :oops:
Ik lees met veel plezier al jouw bijdragen maar schrik telkens zo van die foto...

Natuurlijk het is schrikken, veel impact, gezeik dat nog steeds voortduurt las ik. Helemaal waar, maar moet echt onder elk bericht die foto?

Ieder gaat zelf over avatar en onderschrift, natuurlijk. Maar misschien mag er een keer wat anders komen? In elk geval ik zou dat fijn vinden.

Groet,
Ernst
Defender 90 Td5 CSW 2002

Edward

Re: Disco op z'n kop, Roger B. please stop

Berichtdoor Edward » 11 Jan 2013, 18:20

Vind het vooral een vorm van masochisme. Kwam laatst een foto tegen van mijn Range die ook deze houding heeft en dat doet nog steeds pijn. :roll:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Marco 109SIIa

Berichtdoor Marco 109SIIa » 11 Jan 2013, 18:38

Ik begrijp wel wat je bedoeld, doet mij ook elke keer een beetje zeer om die Disco zo te zien.

StefaN

Berichtdoor StefaN » 11 Jan 2013, 19:07

Vandaag had ik dezelfde behoefte om te vragen of het behang wat rustiger kan, grappig.
Maar het dubbele gevoel hield me tegen... Er zit namelijk een onderdeeltje in de witte olifant waarop ik heb ingeschreven... Hoop dat ik er nu nog steeds kans op maak... Rog??
:D

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 11 Jan 2013, 19:19

Ed, maak je effe een foto van hoe ie er nu bij staat? :lol:

zet ik die er voor in de plaats.... Jongens, kom op zeg.... het is een stuk staal, de ziel is op de A3 blijven liggen.....

als het meezit gaat woensdag de body eraf, dan kan ik gelijk ff kijken naar dat onderdeeltje, dat trouwens zoals ik volgens mij meteen al aangegeven heb alleen met compressor eraan verkocht wordt, bij de olifant aanwezig en heel is.

maar goed hoor..... voor de tere zieltjes... ik zal kijken om een andere banner te brouwen
gone

StefaN

Berichtdoor StefaN » 11 Jan 2013, 19:35

Ik denk dat het ook om het volume gaat Roger, die grote banner telkens tussen de postings door is erg onrustig..... Maar dat is meer aan de moderatoren om te stroomlijnen.
We hebben het even heeeeel diplomatiek gezegd haha.

Tuurlijk neem ik die heeeele pomp. Heb edward ook al een pb gestuurd...
Laatst gewijzigd door StefaN op 11 Jan 2013, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 11 Jan 2013, 19:46

sinds woensdag staat ie deels bij Ed in de schuur, de rest ligt bij ed op de aanhanger, al dan niet overreden door een heftruck bestuurd door een dolle brabander. :roll: :mrgreen:

de banner was op het oude forum een stuk kleiner, heb er hier nog niks aan gewijzigd omdat ik wilde afwachten hoe de layout er uit gaat zien (letters zijn ook vrij fors)
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 11 Jan 2013, 22:01

Edward schreef:Vind het vooral een vorm van masochisme. Kwam laatst een foto tegen van mijn Range die ook deze houding heeft en dat doet nog steeds pijn. :roll:

Ach, ik heb mijn Defender met de gepoetste kant (nu ja, gelukkig kon je dat niet zien) onder ook als nieuwjaarskaart gebruikt.
En hoewel ik het zelf zeg: de foto had daarbij ook z'n artistieke kwaliteiten.

Een soort rouwverwerking (want ja ik was er letterlijk en figuurlijk wat ondersteboven van) en tegelijk een relativerende knipoog.

Het hardst moesten we hier overigens lachen toen we de nieuwjaarswens een jaar later verknipt weer terugkregen.
Scherven - zo zag het er uit - die geluk brachten (en wonder boven wonder de auto was tussen de scherven verdwenen).

Groeten MarcS

ernsts

Berichtdoor ernsts » 12 Jan 2013, 20:05

Roger B. schreef:maar goed hoor..... voor de tere zieltjes... ik zal kijken om een andere banner te brouwen

Roger, dank je wel!

Valt mij op dat van de reacties op dit bericht er best veel tussen zitten die hun Land Rover ook wel eens upside down hebben gezien.... oeps....
Ben ik toch weer extra blij dat ik een beugeltje in m'n def-je heb laten zetten! (Zie mijn post in techniek over Interne rolbeugel in 90 CSW (weet niet of en hoe ik dat hier kan linken)).
Defender 90 Td5 CSW 2002

Edward

Berichtdoor Edward » 12 Jan 2013, 20:23

Tja, dan moet ik je toch teleurstellen. Die beugel helpt helemaal niks. In ieder geval niet tegen het al dan niet op het dak belanden van je LaRo. :roll: :roll:

Als het jouw een veilig gevoel geeft is het een prima ding.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Kroeg”