ik heb in me werk al veel rare mensen gevaarlijke dingen zien doen.
Maar deze slaat echt alles.........
http://www.flabber.nl/linkdump/video/kandidaat-darwin-award-haalt-silo-neer-13777
Als je niet beter weet.........
Als je niet beter weet.........
Het gaat niet om het spoor wat je inslaat, Maar om het spoor wat je achter laat........
Defender 110 CSW Puma
Defender 110 CSW Puma
Re: Als je niet beter weet.........
Hoe dom kun je zijn........
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Re: Als je niet beter weet.........
Hoezo? Het werkt toch perfect?
Waarschijnlijk heeft ie die tweede silo ook zo om laten vallen.....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Als je niet beter weet.........
Hij had in ieder geval een helm op kunnen zetten 
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Als je niet beter weet.........
een baseballpetje is beter, dat gaat niet stuk......wat er onder zit gaat bij een bouwhelm toch OOK stuk, allen heb je dan ook nog een kapotte helm 
gone
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re: Als je niet beter weet.........
Dragon schreef:Hij had in ieder geval een helm op kunnen zetten
Wah voor nut heptie helm dan ? D'r zit toch niks beschermenswaardigs onder ! Alleen een No-Brainer.
Verder moet ik Edward gelijk geven: het werkt perfect, de silo ligt gewoon voor het oprapen.
MarcS
Re: Als je niet beter weet.........
Nou een aantal keren naar dat filmpje zitten kijken.
Wat zou nou een verantwoord alternatief zijn geweest?
Erin klimmen en bovenaan een kabel oid bevestigen, laro ervoor en gas erop?
( er even vanuit gaand dat je de rijrichting vrij hebt qwa terrein)
( ik zie evenwel geen ladder op de silo gemonteerd, maar dat terzijde)
Bovenstaande wel met een aantal "pilaren", zoals hij die met de voorhamer eruit sloeg, er al uit gehaald, zeg maar ala een broodje uit stam van een boom.
Die gozer heeft echt geluk gehad, zoveel is wel duidelijk.
Wat zou nou een verantwoord alternatief zijn geweest?
Erin klimmen en bovenaan een kabel oid bevestigen, laro ervoor en gas erop?
( er even vanuit gaand dat je de rijrichting vrij hebt qwa terrein)
( ik zie evenwel geen ladder op de silo gemonteerd, maar dat terzijde)
Bovenstaande wel met een aantal "pilaren", zoals hij die met de voorhamer eruit sloeg, er al uit gehaald, zeg maar ala een broodje uit stam van een boom.
Die gozer heeft echt geluk gehad, zoveel is wel duidelijk.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Als je niet beter weet.........
Hij doet eigenlijk maar een ding fout. Hij had aan de achterkant eerst een gat moeten maken. Zoals hij het nu doet valt de toren naar rechts, maar gaat de onderkant naar links. Had hij een verzaking aan de achterkant gemaakt dan was het minder geweest.
Ik heb dit eens op Discovery gezien en daar deden ze het zoals hierboven. Hun gebruikte we explosieven ipv een hamer.
En hoe het anders kon? Gewoon zoals jij opgebouwd is maar dan andersom. Dus laag voor laag en bovenaan beginnen.
Maar deze manier lijkt me leuker
Ik heb dit eens op Discovery gezien en daar deden ze het zoals hierboven. Hun gebruikte we explosieven ipv een hamer.
En hoe het anders kon? Gewoon zoals jij opgebouwd is maar dan andersom. Dus laag voor laag en bovenaan beginnen.
Maar deze manier lijkt me leuker
Even though I drive through the valley of darkness , I have nothing to fear, for I am driving my Land Rover
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V/12V - Range Rover Classic 3.5 V8
Re: Als je niet beter weet.........
Sebastian schreef:Hij doet eigenlijk maar een ding fout. Hij had aan de achterkant eerst een gat moeten maken. Zoals hij het nu doet valt de toren naar rechts, maar gaat de onderkant naar links. Had hij een verzaking aan de achterkant gemaakt dan was het minder geweest.
Ik heb dit eens op Discovery gezien en daar deden ze het zoals hierboven. Hun gebruikte we explosieven ipv een hamer.
En hoe het anders kon? Gewoon zoals jij opgebouwd is maar dan andersom. Dus laag voor laag en bovenaan beginnen.
Maar deze manier lijkt me leuker
Met die verzaking, wat was dam minder geweest?
De mate van instorten, qwa snelheid?
En zo ja, leg eens uit, want dat zie ik niet gelijk.
En afbreken zoals die is opgebouwd, ja , aan m'n hoela
Dan ben je ik weet niet hoelang bezig.
Ik ben niet alleen niet sterk, maar ook vooral lui(althans volgens een enkeling)
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Als je niet beter weet.........
tim schreef:[
Ik ben niet alleen niet sterk, maar ook vooral lui(althans volgens een enkeling)
Oh, ben je ook sterk? Ik dacht dat je alleen sterk rook..
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten