Wat een lekker fris forum
- Thomas Td5
Re: Wat een lekker fris forum
Ziet er mooi uit het nieuwe forum. Eindelijk ook mijn wachtwoord kunnen resetten en nu weer toegang. 
- roadrocket
... en wellicht ook nog even naar een stukje styling kijken (en dan met name consequent gebruik van schreef/schreefloos/corpsgrootte/kleur etc), maar da's wellicht beroepsdeformatie aan deze kant 
robert
robert
build it, run it, break it, fix it, and again....
http://boesmanblog.wordpress.com/
SIII 88 - 2.25 petrol - 1977
- roadrocket
... andere opmerking van opbouwende aard:
op de hoofd-index index.php zie je in de kolom 'laatste bericht' de nickname van diegene die als laatste in een categorie een post heeft gedaan. Klikken op die naam leidt naar het bijbehorend profiel.
lijkt mij handiger (en staat me bij dat het zo eerst ook was) om daar - ipv nickname - de titel van het subtopic te tonen waarin de meest recente activiteit heeft plaats gevonden. Met link dan dus ook. Voelt mij relevanter.
Just a thought
(ps: gaat dan dus niet voor de categorie-indexen op, bijv viewforum.php?f=16 -> daar lijkt mij de huidige opzet prima)
op de hoofd-index index.php zie je in de kolom 'laatste bericht' de nickname van diegene die als laatste in een categorie een post heeft gedaan. Klikken op die naam leidt naar het bijbehorend profiel.
lijkt mij handiger (en staat me bij dat het zo eerst ook was) om daar - ipv nickname - de titel van het subtopic te tonen waarin de meest recente activiteit heeft plaats gevonden. Met link dan dus ook. Voelt mij relevanter.
Just a thought
(ps: gaat dan dus niet voor de categorie-indexen op, bijv viewforum.php?f=16 -> daar lijkt mij de huidige opzet prima)
2 goede punten waarvan ik kan zeggen dat de eerste al bekeken wordt, 2e komt er bij op de lijst.
Gr Willem
Gr Willem
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu
-
Roger B.
weet niet of het al aangepast is, maar achter de naam in die kolom staat een icoontje (soort van pagina symbool) als je daarop klikt ga je naar het laatste bericht
gone
-
janwijbrand
ik heb ook een paar opmerkingen, uiteraard opbouwend van aard 
* of ik doe iets vreselijk doms, maar het lijkt erop dat de zoekfunctie rechts boven altijd nul resultaten teruggeeft.
* bij het inlogscherm heb ik aangevinkt dat ik ingelogd wil blijven. toch moet ik om de haverklap opnieuw inloggen. mis ik ergens een persoonlijke instelling hiervoor?
* hoewel het een stuk minder "laro" oogt heb ik de look&feel van het forum op "prosilver" gezet, reden hiervoor is dat dit een bruikbaarder layout is op een mobiel apparaat (iphone in dit geval). ook hier heerst beroepsdeformatie, maar onderschat het nut van een goeie layout voor de mobiel en tablet niet.
* ik mis nog wat eigen posts van zo rond juli, augustus 2011. misschien geld dat alleen voor mij, of misschien is een stukje archief tussenuit gevallen?
Nogmaals, dit is dus opbouwende kritiek, ik weet hoeveel werk er in dit soort dingen kan zitten. Succes!
* of ik doe iets vreselijk doms, maar het lijkt erop dat de zoekfunctie rechts boven altijd nul resultaten teruggeeft.
* bij het inlogscherm heb ik aangevinkt dat ik ingelogd wil blijven. toch moet ik om de haverklap opnieuw inloggen. mis ik ergens een persoonlijke instelling hiervoor?
* hoewel het een stuk minder "laro" oogt heb ik de look&feel van het forum op "prosilver" gezet, reden hiervoor is dat dit een bruikbaarder layout is op een mobiel apparaat (iphone in dit geval). ook hier heerst beroepsdeformatie, maar onderschat het nut van een goeie layout voor de mobiel en tablet niet.
* ik mis nog wat eigen posts van zo rond juli, augustus 2011. misschien geld dat alleen voor mij, of misschien is een stukje archief tussenuit gevallen?
Nogmaals, dit is dus opbouwende kritiek, ik weet hoeveel werk er in dit soort dingen kan zitten. Succes!
Laatst gewijzigd door janwijbrand op 10 Jan 2013, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- roadrocket
Roger B. schreef:weet niet of het al aangepast is, maar achter de naam in die kolom staat een icoontje (soort van pagina symbool) als je daarop klikt ga je naar het laatste bericht
Klopt. Maar daarmee is het meer een gok in welk topic je terecht komt, binnen een hoofdcategorie. Kan óók leuk zijn.
-
Roger B.
oh, op die fiets ..... maar dan klik je eerst op de categorie en kijk je daar per topic naar het laatste bericht, daar staat het wel..
of klik boven de groene balk (waar de foto de tekst onleesbaar maakt nog) op "bekijk nieuwe berichten" krijg je een lijst met alle berichten waar na je laatste bezoek nog posts bijgekomen zijn
of klik boven de groene balk (waar de foto de tekst onleesbaar maakt nog) op "bekijk nieuwe berichten" krijg je een lijst met alle berichten waar na je laatste bezoek nog posts bijgekomen zijn
gone
-
marcel vonk
Inderdaad even bij de instellingen gekeken, en op ned. en LRCH layout gezet
kwam ik ook dit nog tegen, wat zal ik ervan zeggen....................
ucp.php?i=zebra&mode=foes
kwam ik ook dit nog tegen, wat zal ik ervan zeggen....................
ucp.php?i=zebra&mode=foes
-
Roger B.
tja, soms heb ik op een forum wel van die lui die niks toevoegen en alleen maar forumvervuiling plaatsen....kan me voorstellen dat er mensen zijn die die berichten dan graag uitsluiten..... heeft niemand last van toch als jij de berichten van keesje of pietje niet wil zien?
gone