OT naamtype laptop

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
tim

Re: OT naamtype laptop

Berichtdoor tim » 29 Jan 2013, 19:09

Hee ruben,

de inmiddels aangeschafte panasonic zal in de toekomst niet alleen dienen als toegevoegde waarde in de def, het was meer dat ik het gewoon een gaaf ding vond, en ordinair wou hebben, gewoon voor de heb zeg maar :roll:

anaway, dank voor de reactie!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Dragon

Berichtdoor Dragon » 29 Jan 2013, 19:31

tim schreef:Hee ruben,

de inmiddels aangeschafte panasonic zal in de toekomst niet alleen dienen als toegevoegde waarde in de def, het was meer dat ik het gewoon een gaaf ding vond, en ordinair wou hebben, gewoon voor de heb zeg maar :roll:

anaway, dank voor de reactie!

graag gedaan....en welke panasonic is het geworden :?:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

tim

Berichtdoor tim » 29 Jan 2013, 19:42

Oeps, de cf 18 mk 4, met een opgeboost intern geheugen(1.2 gb ipv 512 mb) en een 60 harde schijf.
uiteraard gebruikt, de opvolger ( de cf 19, die in grote lijnen dacht ik dezelfde specificaties heeft) kost inmiddels 3500 euro..
110 HT 200 Tdi 1989.

Dragon

Berichtdoor Dragon » 31 Jan 2013, 11:55

Tsja, stoer ding! "Voor de heb" gaat meer over emotie, daar kan nix tegenop :lol: :lol:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen

Edward

Berichtdoor Edward » 31 Jan 2013, 11:57

Dragon schreef:Tsja, stoer ding! "Voor de heb" gaat meer over emotie, daar kan nix tegenop :lol: :lol:

Duh, als ie nuchter dacht reed ie een bus ipv een Land Rover.......
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 31 Jan 2013, 12:45

Edward schreef:
Dragon schreef:Tsja, stoer ding! "Voor de heb" gaat meer over emotie, daar kan nix tegenop :lol: :lol:

Hmm, behalve als ie heel slim is, want de eerste de beste (en ook de minder goede) klusjesman rijdt al in een economische (witte) bus rond.
< Overzee is het zelfs een "categorie" : The white van men en dat is niet bepaald een aanbeveling. >

Heb je een LandRover dan heb je direct een beeldmerk een imago, je hoeft dan niet meer aan je imago te bouwen, het op te poetsen, of je anderszins te profileren. Ik ben ook wereldberoemd onder sommige van mijn opdrachtgevers (als de man die met zijn slaapkamer op wielen naar het werk komt, die dus lange dagen maakt want geen ochtend- en avond-file).

Groeten MarcS

tim

Berichtdoor tim » 01 Feb 2013, 15:05

Landmarcs schreef:
Edward schreef:

Hmm, behalve als ie heel slim is, want de eerste de beste (en ook de minder goede) klusjesman rijdt al in een economische (witte) bus rond.
< Overzee is het zelfs een "categorie" : The white van men en dat is niet bepaald een aanbeveling. >

Heb je een LandRover dan heb je direct een beeldmerk een imago, je hoeft dan niet meer aan je imago te bouwen, het op te poetsen, of je anderszins te profileren. Ik ben ook wereldberoemd onder sommige van mijn opdrachtgevers (als de man die met zijn slaapkamer op wielen naar het werk komt, die dus lange dagen maakt want geen ochtend- en avond-file).

Groeten MarcS

Tsja, wat zal ik zeggen, anders dat de analyses geheel kloppen(ruben, marc en edward)
Heb niet zoveel met conformisme, rationeel naar vervoer kunnen kijken(helaas!).

Toen ik pakweg 13 jaar geleden begon, waren de centen er niet voor een defender.
En toen ik 3 jaar geleden voor de keus stond om de patrol GR longbody weer eens een kapitaalinjectie te geven ivm de apk of de boel te laten voor wat het was en de gok te nemen voor een 110, op hoop van zegen, dan maar het laatste.
Maar de werkelijke winnaar is landrover, namelijk hoe je het toch voor mekaar weet te krijgen om zo'n matig en simpel product als de defender(iig rondom mijn bouwjaar)uiteindelijk tot een geliefd ding te verwezenlijken .
Marketing technies gezien onverslaanbaar.
110 HT 200 Tdi 1989.

Terug naar “Kroeg”