Roger,
Ik neem m'n pet af voor de multi kennis die in jou huist.
Dat klinkt lekker glad, zo bedoel ik het ook( :silly: ), maar ik meen het wel.
Uitroepteken.
Afijn, dit geldt voor meerdere alhier op het forum.
Ik kom er gaande weg steeds meer achter dat ik nog minder begrijp dan dat ik al dacht.
Dat vind ik weer wat minder..
Ik ga hard nadenken met wat voor'n imponeerende vragen ik de volgende keer naar Nijmegen afreis, om vervolgens na pakweg 3 seconden knalhard door het ijs te zakken..
OT naamtype laptop
Re:OT naamtype laptop
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
tim schrijft:
Wij zijn er heel tevreden over. Voor het eerst mee gewerkt op de motor voor de GPS. Die blijft prima zitten op de snelweg en sinds we het in de Land Rovers gebruiken geen problemen mee gehad. Wel nog steeds op zoek naar een goed en stevig punt om hem op te zetten in Ons Marie maar dat vinden we binnenkort nog wel ;)
Even gekeken naar die Ram mounts systemen , wel fraai spul zeg.
Wij zijn er heel tevreden over. Voor het eerst mee gewerkt op de motor voor de GPS. Die blijft prima zitten op de snelweg en sinds we het in de Land Rovers gebruiken geen problemen mee gehad. Wel nog steeds op zoek naar een goed en stevig punt om hem op te zetten in Ons Marie maar dat vinden we binnenkort nog wel ;)
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
R1200C schrijft:
Goed om te horen!
Ik hoop binnenkort m'n Elefant 900 IE Lucky strike terug te gaan krijgen.
Die jongen die 'm weer helemaal in orde maakt, heeft op mijn verzoek alvast op een nette wijze een kabel getrokken vanaf de accu naar het stuur toe, voor een gps systeem optie.
In de voetsporen ven eddy orioli.. :silly:
Maar goed, ik denk idd dat ik ook ermee aan de slag ga in de 110.
tim schrijft:
Even gekeken naar die Ram mounts systemen , wel fraai spul zeg.
Goed om te horen!
Ik hoop binnenkort m'n Elefant 900 IE Lucky strike terug te gaan krijgen.
Die jongen die 'm weer helemaal in orde maakt, heeft op mijn verzoek alvast op een nette wijze een kabel getrokken vanaf de accu naar het stuur toe, voor een gps systeem optie.
In de voetsporen ven eddy orioli.. :silly:
Maar goed, ik denk idd dat ik ook ermee aan de slag ga in de 110.
110 HT 200 Tdi 1989.
R1200C schrijft:
Tuurlijk, kom binnenkort maar even bij me kijken op de vakantiebeurs ;) :laugh:
Wel nog steeds op zoek naar een goed en stevig punt om hem op te zetten in Ons Marie maar dat vinden we binnenkort nog wel ;)
Tuurlijk, kom binnenkort maar even bij me kijken op de vakantiebeurs ;) :laugh:
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
Edward schrijft:
Ed, wil je per sé je camera('s) gekoppeld aan je iPad?
Voor minder dan de helft van die € 500 van dat hubje koop je een mooi bedraad systeempje op eBay, 2 cam's met 7" schermpje: ik ben dik tevreden met deze.
Heb voor de Puma nog geen echt bevredigende oplossing gevonden. Los van het feit dat daar de hele dash eruit moet om een stevig bevestigingspunt achter de dash te maken.
Ben ook nog steeds op zoek naar een oplossing om camera's op de I-pad te kunnen draaien zonder dat daar een hub van 500uri's tussen moet...
Voor minder dan de helft van die € 500 van dat hubje koop je een mooi bedraad systeempje op eBay, 2 cam's met 7" schermpje: ik ben dik tevreden met deze.
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
-
Roger B.
ja,dat kan..... en dan een ipad, een scherm voor de camera, evenueel ook nog een foon en dat allemaal op je dash kwijt zien te raken......
gone
Roger B. schrijft:
Makkie, kan nog meer bij ... iPad, camera-scherm, iPhone, GPS, landmeter, en nog ruimte over :silly: :lol:
ja,dat kan..... en dan een ipad, een scherm voor de camera, evenueel ook nog een foon en dat allemaal op je dash kwijt zien te raken......
Makkie, kan nog meer bij ... iPad, camera-scherm, iPhone, GPS, landmeter, en nog ruimte over :silly: :lol:
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
VeeTee schrijft:
Ik niet, in de 130 komt mijn Alpine scherm weer in de roofconsole. Als ik die weer gemaakt heb want ik heb de vorige twee verkocht. Daar draaien de camera's op en de dvd speler. Op/in de cubby komt een uitklapbare I-pad mini voor de navigatie en de stereo draait helemaal onafhankelijk.:blush: :blush:
Maar een klant wil geen rommel in de wagen en alles in één systeem. Wat ik ruk vind want als dan 1 ding stuk gaat ben je alles kwijt. In de 130 kan ik tussen schermen switchen. ;)
Edward schrijft:
Heb voor de Puma nog geen echt bevredigende oplossing gevonden. Los van het feit dat daar de hele dash eruit moet om een stevig bevestigingspunt achter de dash te maken.
Ben ook nog steeds op zoek naar een oplossing om camera's op de I-pad te kunnen draaien zonder dat daar een hub van 500uri's tussen moet...
Ik niet, in de 130 komt mijn Alpine scherm weer in de roofconsole. Als ik die weer gemaakt heb want ik heb de vorige twee verkocht. Daar draaien de camera's op en de dvd speler. Op/in de cubby komt een uitklapbare I-pad mini voor de navigatie en de stereo draait helemaal onafhankelijk.:blush: :blush:
Maar een klant wil geen rommel in de wagen en alles in één systeem. Wat ik ruk vind want als dan 1 ding stuk gaat ben je alles kwijt. In de 130 kan ik tussen schermen switchen. ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: OT naamtype laptop
hallo Tim,
Uuuuh, als ik het goed begrijp ben je op zoek naar "iets" in je auto dat kan dienen als communicatie middel....
"Rugged" laptops zijn toch een beetje groot, grof en achterhaald en veel te duur voor wat ze kunnen.
Ik doe alles met mijn telefoon (galaxy S3) eigenlijk ook een tablet, op een zwanenhals op de ruit.
Dan moet je softwarematig wel handig zijn om er alles mee te doen wat je wil, de juiste apps, enz... maar voor mij is dat voldoende.
Als je niet het "kijkgaatje" van MarcS wil, zou ik voor een goeie tablet gaan, geen Ipad, maar iets wat op Andriod draait. Dan zijn de apps meestal gratis, tenzij ze speciaal voor 1 doel ontwikkeld zijn, maar daar wil je dan ook wel voor betalen.
Een tablet is licht, heeft geen toetsenbord waar je soep in kan gooien, maar 1 knop (dus opening waar vocht toegang kan krijgen) en geen harde schijf, wat het kwetsbaarste onderdeel is van een laptop (afgezien van het “soep open” toetsenbord!) en je kan er alles mee wat jij wil.
Groet, Ruben.
Uuuuh, als ik het goed begrijp ben je op zoek naar "iets" in je auto dat kan dienen als communicatie middel....
"Rugged" laptops zijn toch een beetje groot, grof en achterhaald en veel te duur voor wat ze kunnen.
Ik doe alles met mijn telefoon (galaxy S3) eigenlijk ook een tablet, op een zwanenhals op de ruit.
Dan moet je softwarematig wel handig zijn om er alles mee te doen wat je wil, de juiste apps, enz... maar voor mij is dat voldoende.
Als je niet het "kijkgaatje" van MarcS wil, zou ik voor een goeie tablet gaan, geen Ipad, maar iets wat op Andriod draait. Dan zijn de apps meestal gratis, tenzij ze speciaal voor 1 doel ontwikkeld zijn, maar daar wil je dan ook wel voor betalen.
Een tablet is licht, heeft geen toetsenbord waar je soep in kan gooien, maar 1 knop (dus opening waar vocht toegang kan krijgen) en geen harde schijf, wat het kwetsbaarste onderdeel is van een laptop (afgezien van het “soep open” toetsenbord!) en je kan er alles mee wat jij wil.
Groet, Ruben.
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen