OT naamtype laptop

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Roger B.

Re:OT naamtype laptop

Berichtdoor Roger B. » 01 Jan 2013, 20:01

nou ik doelde op het zeker NIET subtiele botweg op je dash bouten van zo'n beugel.... mooi als ie er uit gaat een keer....

de beugel van landreiziger vind ik veel lelijker dan die van sarif, om te beginnen dat ie lekker wegvalt in de kleur van het interieur is zo mooi, verder steekt ie, zo lijkt het op de foto, aardig lomp de ruimte van de bijrijder in.

een ipad of ander scherm van dat formaat is gewoon bijna niet netjes in het interieur weg te werken
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 01 Jan 2013, 20:10

Roger B. schrijft:
nou ik doelde op het zeker NIET subtiele botweg op je dash bouten van zo'n beugel.... mooi als ie er uit gaat een keer....

de beugel van landreiziger vind ik veel lelijker dan die van sarif, om te beginnen dat ie lekker wegvalt in de kleur van het interieur is zo mooi, verder steekt ie, zo lijkt het op de foto, aardig lomp de ruimte van de bijrijder in.

een ipad of ander scherm van dat formaat is gewoon bijna niet netjes in het interieur weg te werken

Het voordeel van een I-pad is het geringe gewicht tov een toughbook. Dus de beugel kan zelf een zwanehals arm zijn en dan nog zit ie nagenoeg trillingvrij gemonteerd.
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 01 Jan 2013, 20:14

dan nog zweeft dat ding voor het dash, niet mooi te noemen dus, vind mijn tab al te groot om voor het dash gemonteerd te worden...
gone

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 01 Jan 2013, 20:51

Roger B. schrijft:
dan nog zweeft dat ding voor het dash, niet mooi te noemen dus, vind mijn tab al te groot om voor het dash gemonteerd te worden...

Mwah.. Vind ik wel meevallen... Dt is mijn constructie:

Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Edward

Berichtdoor Edward » 01 Jan 2013, 21:02

VeeTee schrijft:
Roger B. schrijft:

Vind ik ook wel meevallen. Zoals bij jou ziet het er netjes uit. Monteer je hem op een zwanehals kun je hem ook nog richting cubbybox buigen en kan de bestuurder ook de pad bedienen. ;)
Edward van Vugt

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 01 Jan 2013, 21:10

zeer zeker de minst lelijke, maar zoals Ed al aangaf, ook de minst naar de bestuurder gerichtte versie en van rechts opzij ziet het er nog niet echt uit
gone

R1200C

Berichtdoor R1200C » 02 Jan 2013, 11:10

Edward schrijft:
VeeTee schrijft:
Roger B. schrijft:

Vind ik ook wel meevallen. Zoals bij jou ziet het er netjes uit. Monteer je hem op een zwanehals kun je hem ook nog richting cubbybox buigen en kan de bestuurder ook de pad bedienen. ;)

Er zijn van Ram genoeg opties te koop om het zo te maken als je het wilt hebben. Als je er een dubbele bal tussen zet kun je alle kanten op scharnieren. Werkt perfect en zit ook stevig in elkaar.
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 02 Jan 2013, 12:08

Zaols je in het plaatje ernaast ziet, heb ik inderdaad een dubbel bal gebruikt. Daarmee kan ik het ding heel flexibel plaatsen/kantelen, ook (niet 90 gr, maar ik schat toch 60 gr) behoorlijk gedraaid richting bestuurder. De steurn zit vast (doorgebout) aan de onderrand van het dashboardvak, ook met de houder weg en alleen de 1ste balvoet ook niet echt lelijk naar mijn mening.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Edward

Berichtdoor Edward » 02 Jan 2013, 12:29

Heb voor de Puma nog geen echt bevredigende oplossing gevonden. Los van het feit dat daar de hele dash eruit moet om een stevig bevestigingspunt achter de dash te maken.

Ben ook nog steeds op zoek naar een oplossing om camera's op de I-pad te kunnen draaien zonder dat daar een hub van 500uri's tussen moet...
Edward van Vugt

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 02 Jan 2013, 12:33

carpc of wifirouter die IP camera's aangesloten heeft en de camera als webpagina van de router plukken met de wifi van de pad?
gone

Terug naar “Kroeg”