Sj@rif schrijft:
Ik heb geen idee welke Mk ik heb... De mijne heeft 60GB en een Pentium 900Mhz processor, is nog mee te werken... Kwam volgens de verkoper van het Engels leger, is ook mat zwart gemaakt aan de buitenkant waar eerst alu zat.
Wat ik wel handig vind is dat deze geen touch screen heeft, maar een touch met pennetje (hoe noem je dat?). Onderweg raak je namelijk makkelijk het grote scherm op een verkeerde plek aan met je hand als je op een boxje wil klikken. Met het pennetje gaat dat beter.
Ik zie trouwens een CF18 staan op MP in Amersfoort.
Overigens worden die Panasonic Toughbooks nog steeds nieuw verkocht in Nederland, ik zag ze afgelopen jaar op een beurs voor medische IT apparatuur in de Jaarbeurs
De modellen lopen idd van Mk 1 tm Mk 5.
Wat ik begrijp; hoe hoger het getal, hoe completer c.q sneller
(allemaal voor wat het waard is..)
Die MK 4 heeft 1.2 Ghz, met een standaard Ram geheugen van 512, maar is uittebreiden naar 1.5 Gb.
Klopt, de 1 heeft met de vinger bediening, en de ander met het speciale pennetje, waarvan ik e naam ook effe kwijt ben.
Die pennetjes zijn gewoon nog nieuw te koop, oa momenteel bij een handelaar in groningen(MP)
Die van amesfoort: uiteraard benaderd, de nodige keren gebeld, en bij poging 4 gistermiddag aan de lijn gekregen, halverwege het gesprek wordt de verbinding verbroken.
Ik wordt niet terug gebeld..
Krijg dan maar de hik denk ik dan, en dus elders nu dan maar halen(die van Menen)
Kost wel wat meer, maar swau..
Nieuw: klopt, de CF 19.
Prijskaartje: 3500 euro.
AUW!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is