de inmiddels aangeschafte panasonic zal in de toekomst niet alleen dienen als toegevoegde waarde in de def, het was meer dat ik het gewoon een gaaf ding vond, en ordinair wou hebben, gewoon voor de heb zeg maar
anaway, dank voor de reactie!
tim schreef:Hee ruben,
de inmiddels aangeschafte panasonic zal in de toekomst niet alleen dienen als toegevoegde waarde in de def, het was meer dat ik het gewoon een gaaf ding vond, en ordinair wou hebben, gewoon voor de heb zeg maar![]()
anaway, dank voor de reactie!
Dragon schreef:Tsja, stoer ding! "Voor de heb" gaat meer over emotie, daar kan nix tegenop![]()
Edward schreef:Dragon schreef:Tsja, stoer ding! "Voor de heb" gaat meer over emotie, daar kan nix tegenop![]()
Duh, als ie nuchter dacht reed ie een bus ipv een Land Rover.......
Landmarcs schreef:Edward schreef:Dragon schreef:Tsja, stoer ding! "Voor de heb" gaat meer over emotie, daar kan nix tegenop![]()
Duh, als ie nuchter dacht reed ie een bus ipv een Land Rover.......
Hmm, behalve als ie heel slim is, want de eerste de beste (en ook de minder goede) klusjesman rijdt al in een economische (witte) bus rond.
< Overzee is het zelfs een "categorie" : The white van men en dat is niet bepaald een aanbeveling. >
Heb je een LandRover dan heb je direct een beeldmerk een imago, je hoeft dan niet meer aan je imago te bouwen, het op te poetsen, of je anderszins te profileren. Ik ben ook wereldberoemd onder sommige van mijn opdrachtgevers (als de man die met zijn slaapkamer op wielen naar het werk komt, die dus lange dagen maakt want geen ochtend- en avond-file).
Groeten MarcS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten