ik heb net mijn differentieel van mijn 109 in de soep gedraaid .ik hoorde een harde klap en het was gedaan .
terwijl ik hem net klaar wilde maken voor de kerstrit morgen. dan maar de kerstversiering en lampjes tot volgend jaar bewaren.....BALEN !
iedereen veel plezier morgen.
gr. Sven & Babs
BALEN ! geen kerstrit voor ons
Re:BALEN ! geen kerstrit voor ons
heej babs..
das balen idd.. ook vanwege de hoeveelheid werk dat het kost om dat te vervangen. Weet je al wat er precies in de soep gelopen is of heb je nog geen tijd gehad om zever te kijken?
wij zijn er ook niet bij.. onder andere omdat we nog steeds bezig zijn ons motor blok te vervangen..
das balen idd.. ook vanwege de hoeveelheid werk dat het kost om dat te vervangen. Weet je al wat er precies in de soep gelopen is of heb je nog geen tijd gehad om zever te kijken?
wij zijn er ook niet bij.. onder andere omdat we nog steeds bezig zijn ons motor blok te vervangen..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Roger B.
Re:BALEN ! geen kerstrit voor ons
in geval achterdif valt dat werk nog best mee...maar het kan ook een steekas zijn die gebroken is
gone