W 16 van Bugatti

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
tim

Re:W 16 van Bugatti

Berichtdoor tim » 11 Dec 2012, 08:53

Exact, ik heb namelijk de nodige doorslijpschijven over gehouden van een klus, ik schat toch voor minstens 20 euro aan waarde, en dat zou toch zonde zijn?
Dus dat vindt ik een mooie aanleiding voor de aanstaande configuratie.

Daarnaast heb ik nog 3 zakken beton over, ik dacht die te gebruiken voor wat extra motorfundatie of zo.

De gipsplaatschroeven ben ik nog niet helemaal uit waar ik die kan gebruiken.. :silly:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 11 Dec 2012, 10:41

tim schrijft:

@ Marc, had dit filmpje ook bezien, en zag dus min of meer een V in werking.

Op basis van het filmpje zou ik ook zeggen dat het "gewoon" een scheel kijkende V8 is ...
.... en wie scheel naar een V kijkt ziet een W :woohoo: .

MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 11 Dec 2012, 12:47

tim schrijft:

De gipsplaatschroeven ben ik nog niet helemaal uit waar ik die kan gebruiken.. :silly:

Hier moet nog 600m2 gips tegen de muur en plafond geschroefd worden, dus die ruilen we wel voor een door slijpschijven. :P :P
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

tim

Berichtdoor tim » 11 Dec 2012, 20:33

Landmarcs schrijft:

Op basis van het filmpje zou ik ook zeggen dat het "gewoon" een scheel kijkende V8 is ...
.... en wie scheel naar een V kijkt ziet een W :woohoo: .

MarcS

Daar kan ik geen spaan tussen krijgen, laat staan een 1300 "coco" ;)
(of is het "co'co"?)
Ooh jee....
110 HT 200 Tdi 1989.

tim

Berichtdoor tim » 11 Dec 2012, 20:39

Edward schrijft:
tim schrijft:

Hier moet nog 600m2 gips tegen de muur en plafond geschroefd worden, dus die ruilen we wel voor een door slijpschijven. :P :P

Binnenkort reis ik af naar het hoge noorden, alwaar ik een grootgrondbezitter dien te ondersteunen aangaande wat metselwerkzaamheden.
Daar ik zwaar professioneel voor de dag wil komen, of althans in ieder geval de indruk wil wekken, heb ik mijn Gamma metseltroffel alvast goed in de chroompolisch gezet, en mijn zwarte metselkuip in de turttel autowas gezet.
Maar iets in mij zegt dat het hier niet bij zal blijven, een vaag stemmetje ver op de achtergrond zingt zeer recent de kreet" vergeet niet je rigips bitje".
Heeeeeeeel apart.. :silly:
110 HT 200 Tdi 1989.

Edward

Berichtdoor Edward » 11 Dec 2012, 23:00

tim schrijft:
Edward schrijft:
tim schrijft:

Binnenkort reis ik af naar het hoge noorden, alwaar ik een grootgrondbezitter dien te ondersteunen aangaande wat metselwerkzaamheden.
Daar ik zwaar professioneel voor de dag wil komen, of althans in ieder geval de indruk wil wekken, heb ik mijn Gamma metseltroffel alvast goed in de chroompolisch gezet, en mijn zwarte metselkuip in de turttel autowas gezet.
Maar iets in mij zegt dat het hier niet bij zal blijven, een vaag stemmetje ver op de achtergrond zingt zeer recent de kreet" vergeet niet je rigips bitje".
Heeeeeeeel apart.. :silly:

Rigips bitje?? Ik heb gewoon een Makitelaar snelschroever hoor jongeh. Ik gaat al die schroefkes niet apart vastpakke! :P
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

tim

Berichtdoor tim » 12 Dec 2012, 08:22

Edward schrijft:

Rigips bitje?? Ik heb gewoon een Makitelaar snelschroever hoor jongeh. Ik gaat al die schroefkes niet apart vastpakke! :P

;)
110 HT 200 Tdi 1989.

Terug naar “Kroeg”