Jammer hoor dat we richting faecesboek gedwongen worden voor bepaalde zaken aangaande de LR........sorry ik ga daar niet aan meedoen. Betekent waarschijnlijk wél dat ik bepaalde dingen zal gaan moeten missen.
Sorry dit wilde ik gewoon even kwijt
Robb
feacesboek............
feacesboek............
Robb
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
- Thomas Td5
Re:feacesboek............
Ik heb ook geen Facebook en ik heb niet direct het gevoel iets te missen. Dat de LRCH daar ook een pagina onderhoudt is niet vreemd. Ik heb er wel eens gekeken, maar er staan exact dezelfde zaken op als hier op de website.
Misschien een kleine troost.
Dat wat er op FB wordt gezet...is ook gewoon via de site terug te vinden.
Veel nog door linkjes.
:)
Have a nice weekend.
Grtz
DengKao
Dat wat er op FB wordt gezet...is ook gewoon via de site terug te vinden.
Veel nog door linkjes.
:)
Have a nice weekend.
Grtz
DengKao
You dont need eyes to see, you need vision
Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE
Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE
Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6
Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE
Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE
Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6
Robb,
Hoe kom je aan dat gevoel?? heb ook geen F...book maar mis geloof ik niks.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Re:feestboek............
Ron63 schrijft:
Heb ook geen Feestboek, ben ook niet in Haren geweest, maar verder mis ik ook niks.
MarcS
Robb,
Groet Ron
Heb ook geen Feestboek, ben ook niet in Haren geweest, maar verder mis ik ook niks.
MarcS
Veel spontane ritten, bbq's en samen sleutelen gaat via sociale media. FB maar vooral via Twitter. Dat heeft een reden: daar kun je wat selectiever mensen uitnodigen dan via het forum. :dry: :dry:
Maar als ik weet dat iemand niet op die media zit bel ik hem ouderwets op of stuur een mail, sms, whats-app of wat ook. Dus als je dingen mist ligt dat niet aan de media die je volgt maar aan je vrienden die je niet uitnodigen. ;) ;)
Maar als ik weet dat iemand niet op die media zit bel ik hem ouderwets op of stuur een mail, sms, whats-app of wat ook. Dus als je dingen mist ligt dat niet aan de media die je volgt maar aan je vrienden die je niet uitnodigen. ;) ;)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schrijft:
Ja, want ze zijn daar in het Noorden dol op projecten!
Voor je het weet wordt weer een of ander Kutkachelveen van de kaart geveegd (omgeploegd door een paar honderd Land Rovers).
:woohoo: :silly: :P
Dat heeft een reden: daar kun je wat selectiever mensen uitnodigen dan via het forum.
Ja, want ze zijn daar in het Noorden dol op projecten!
Voor je het weet wordt weer een of ander Kutkachelveen van de kaart geveegd (omgeploegd door een paar honderd Land Rovers).
:woohoo: :silly: :P
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
iedereen bedankt voor de goede antwoorden, voel ik me toch weer een beetje "normaal" :blink: Ik had het idee dat ik een beetje die richting op gedwongen werd......maar ik hoef me voorlopig geen zorgen te maken...
Ennuh Edward bedankt voor je bemoedigende woorden over "vrienden die je uitnodigen" voelt altijd goed om even met beide voeten op de grond te komen....... :laugh: :P
Ennuh Edward bedankt voor je bemoedigende woorden over "vrienden die je uitnodigen" voelt altijd goed om even met beide voeten op de grond te komen....... :laugh: :P
Robb
Maar Robb als jij hier zit weet ik zeker dat iedereen (ok veel) hier ook blijft alleen daarom al
Maar het is tegenwordig wel zo als je geen FB hebt de mensen dat raar vinden misschien wel juist een reden om er niet aan te beginnen of er mee te stoppen
Tot bij de kerstrit
Maar het is tegenwordig wel zo als je geen FB hebt de mensen dat raar vinden misschien wel juist een reden om er niet aan te beginnen of er mee te stoppen
Tot bij de kerstrit