Maar wat is er mis met facebook?
Het is reuze makkelijk :)
feacesboek............
-
Roger B.
Re:feacesboek............
wat er mis is? dat je allerlei spelletjes verzoeken naar je timeline gestuurd krijgt,
Dat je op facebook moet zitten om dingen daar te kunnen zien en daardoor als je sommige info wil zien dus verplicht bent daar ook een account aan te maken
dat veel ondernemingen prijsvragen uitschrijven waarje dan aan mee doet en dan moet je mensen bewegen op je te stemmen, maar door te stemmen geven die mensen (als de kleine lettertjes niet goed gelezen worden zo'n bedrijf dan toestemming om in hun naam dingen te posten en zo.... dat is er mis mee (dat dat soort dingen dus blijkbaar binnen het goedvinden van "facebook bv"valt)
Dat je op facebook moet zitten om dingen daar te kunnen zien en daardoor als je sommige info wil zien dus verplicht bent daar ook een account aan te maken
dat veel ondernemingen prijsvragen uitschrijven waarje dan aan mee doet en dan moet je mensen bewegen op je te stemmen, maar door te stemmen geven die mensen (als de kleine lettertjes niet goed gelezen worden zo'n bedrijf dan toestemming om in hun naam dingen te posten en zo.... dat is er mis mee (dat dat soort dingen dus blijkbaar binnen het goedvinden van "facebook bv"valt)
gone
Als je facebook kritisch gebruikt kun je al die door Roger genoemde zaken voorkomen...
Moet je het dus wel " kritisch" gebruiken en dus " kijken voor je klikt"
Moet je het dus wel " kritisch" gebruiken en dus " kijken voor je klikt"
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
-
Roger B.
daarom heb ik vorig jaar niet gestemd op iemand die aan een prijsvraag van fjälräven meedeed..
maar blijft nog steeds dat je veel niet kunt inzien zonder aangemeld te zijn, en er mensen en bedrijven zijn die je op die manier bewust of onbewust dwingen ook op facebook te gaan.
bijvoorbeeld een tweet van iemand die zijn facebook doorlinkt naar twitter... heeft foto op facebook gezet met berichtje. Op twitter komt het berichtje met een "fotolink", maar op die link klikken geeft een pagine dat je moet inloggen op feestboek
maar blijft nog steeds dat je veel niet kunt inzien zonder aangemeld te zijn, en er mensen en bedrijven zijn die je op die manier bewust of onbewust dwingen ook op facebook te gaan.
bijvoorbeeld een tweet van iemand die zijn facebook doorlinkt naar twitter... heeft foto op facebook gezet met berichtje. Op twitter komt het berichtje met een "fotolink", maar op die link klikken geeft een pagine dat je moet inloggen op feestboek
gone
Iris schrijft:
Hey kanjers tot bij de kerstrit !!!!
Maar Robb als jij hier zit weet ik zeker dat iedereen (ok veel) hier ook blijft alleen daarom al
Maar het is tegenwordig wel zo als je geen FB hebt de mensen dat raar vinden misschien wel juist een reden om er niet aan te beginnen of er mee te stoppen
Tot bij de kerstrit
Hey kanjers tot bij de kerstrit !!!!
Robb
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
hoezo gedwongen richting facebook?
Ik heb nog niets gezien,
dus heb ik iets gemist,
of staat op facebook,
dat we op facebook moeten zijn,
want als dat zo is,
dan zie ik dat natuurlijk niet?
Marco
Ik heb nog niets gezien,
dus heb ik iets gemist,
of staat op facebook,
dat we op facebook moeten zijn,
want als dat zo is,
dan zie ik dat natuurlijk niet?
Marco
x
Ho, ho, ho, wel wat gevonden!
Bij de nieuwsberichten van oktober: Nieuw LR Facebook App
Bij de nieuwsberichten van oktober: Nieuw LR Facebook App
x
Nou, het vleesboek ligt plat. Kleine babyboem over 9 maanden?
Niet bij ons, ze heeft nachtdienst. :P
Niet bij ons, ze heeft nachtdienst. :P
Je kan smoelboek natuurlijk ook helemaal aanpassen aan jou wensen!
Het is niet erg transparant, maar als je door zoekt kan je veel aan en uit zetten.
Als je een facebookaccount start, staat dat bijna helemaal open, dus moet je dingen dicht zetten.
Als je een persoonlijke pagina hebt, moet je die goed beheren als je niet wil dat de hele wereld alles over je weet ;)
Facebook is wel handig als je evenementen organiseert, dan bereik je wel veel mensen.
Als je genoeg vrienden kan maken.
:dry:
Het is niet erg transparant, maar als je door zoekt kan je veel aan en uit zetten.
Als je een facebookaccount start, staat dat bijna helemaal open, dus moet je dingen dicht zetten.
Als je een persoonlijke pagina hebt, moet je die goed beheren als je niet wil dat de hele wereld alles over je weet ;)
Facebook is wel handig als je evenementen organiseert, dan bereik je wel veel mensen.
Als je genoeg vrienden kan maken.
:dry:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Re:Facebook............
Faecesboek, feestboek, smoelboek ... laat het maar lopen jongens ;)
Het lijkt me dat het iedereen vrij staat wel of niet mee te doen op de diverse forums en/of 'social media'. (wat mij betreft in ieder geval wel)
Maar om dan af te geven op die media die je zelf niet wil/kan begrijpen en dat te uiten met 'grappige' verbasteringen van de naam, zegt meer over de 'bezorgde schrijvers' dan al hun argumenten bij elkaar ... :D
Jammer, jullie missen een hoop ...
gr. Gerard
Het lijkt me dat het iedereen vrij staat wel of niet mee te doen op de diverse forums en/of 'social media'. (wat mij betreft in ieder geval wel)
Maar om dan af te geven op die media die je zelf niet wil/kan begrijpen en dat te uiten met 'grappige' verbasteringen van de naam, zegt meer over de 'bezorgde schrijvers' dan al hun argumenten bij elkaar ... :D
Jammer, jullie missen een hoop ...
gr. Gerard