Veel minder activiteit oo het forum
Veel minder activiteit oo het forum
Het valt mij op dat er veel minder activiteit oo het forum is, dit zal hoogstwaarschijnlijk komen door het feit dat een niet geregistreerde gebruikhen in de nieuwe lrch indexpagina hiervoor geen link ziet ( eerst inloggen of registreren en dan zie je pas de link ' oude forum'). Nu vind ik op dit moment 'oude' forum niet echt een inspirerende titel als er nog geen nieuw forum is, ook staat het te onopvallend en vind ik dat je, ook als gast, direct op de nieuwe site het forum moet kunnen aanklinken... Just my thoughts... Scheelt veel leven en vooral veel input op het forum.
Defender 130 HCPU TD5 2006, Defender 130 HCPU TD5 2006 'gepimpt'
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
-
Roger B.
Re: Veel minder activiteit oo het forum
Als je regelmatig gebruiker bent en was, heb je vast ook gelezen dat er hard gewerkt wordt aan een nieuw forum dat beter beheersbaar is dan dit platform en dat dan weer in de site geïntegreerd wordt.
De huidige situatie is tijdelijk
De huidige situatie is tijdelijk
gone
Met alle respect voor alle hardwerkenden achter de schermen, maar daar maakt het niet minder knullig.......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Denk dat de activiteit niet echt te maken heeft met de manier waarop het forum te vinden is. Misschien wel met de nieuwe aanmeldingen.
De reden dat het rustiger is is volgens mij eerder te zoeken in de manier waarop er hier snel richting het extreme wordt geschreven en mensen het gevoel krijgen/geven dat het op de man wordt gespeeld en gaat alles het negatieve in.
De lol die we hadden toe de man wiens naam we niet meer mogen noemen er nog was zorgde voor een flinke bak activiteit :silly:
De reden dat het rustiger is is volgens mij eerder te zoeken in de manier waarop er hier snel richting het extreme wordt geschreven en mensen het gevoel krijgen/geven dat het op de man wordt gespeeld en gaat alles het negatieve in.
De lol die we hadden toe de man wiens naam we niet meer mogen noemen er nog was zorgde voor een flinke bak activiteit :silly:
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
-
Roger B.
oh?is er iemand wiens naam niet genoemd mag worden?
overigens wordt aktiviteit ook seizoensgebonden bepaald (geen idee of dat het nog extreem rustiger maakt, of juist te verwachten rustig)
overigens wordt aktiviteit ook seizoensgebonden bepaald (geen idee of dat het nog extreem rustiger maakt, of juist te verwachten rustig)
gone
Roger B. schrijft:
Willem ofwel Wompel is een gezonde smaakmaker. Helaas kunnen veel mensen daar de humor niet van inzien en zijn ze niet in staat om als ze een posrting zien van iemand die ze niet leuk vinden die te negeren. :huh:
Dat heeft ertoe geleid dat Willem van het forum is verbannen en daarmee dus eigenlijk uit de club is getrapt. Het is nu eenmaal een beetje lastig om leuk aan de trial mee te doen als je deels verbannen bent. :blink:
Maar goed dat ligt achter ons en Willem gaat de Zweden op de kast jagen. :P :P
Wel grappig dat juist Joost hier op doelt, want ik kan mij herinneren dat juist Joost recent een hoop liep af te zeiken omdat ze naar zijn mening input gaven in een topic van mij waar ze geen verstand van hadden. :dry: :dry:
oh?is er iemand wiens naam niet genoemd mag worden?
Willem ofwel Wompel is een gezonde smaakmaker. Helaas kunnen veel mensen daar de humor niet van inzien en zijn ze niet in staat om als ze een posrting zien van iemand die ze niet leuk vinden die te negeren. :huh:
Dat heeft ertoe geleid dat Willem van het forum is verbannen en daarmee dus eigenlijk uit de club is getrapt. Het is nu eenmaal een beetje lastig om leuk aan de trial mee te doen als je deels verbannen bent. :blink:
Maar goed dat ligt achter ons en Willem gaat de Zweden op de kast jagen. :P :P
Wel grappig dat juist Joost hier op doelt, want ik kan mij herinneren dat juist Joost recent een hoop liep af te zeiken omdat ze naar zijn mening input gaven in een topic van mij waar ze geen verstand van hadden. :dry: :dry:
Edward van Vugt
-
Lucas van Lierop
Re:Veel minder activiteit oo het forum
Ik las ergens een tijdje terug dat data migratie van forum mislukt was. Ik begreep niet helemaal hoe en wat er dan 'mislukt' was. Ik heb in dit geval natuurlijk makkelijk kletsen als stuurman aan wal maar hoe ik gewend migraties te doen is:
1 Inventariseren oude en nieuwe data structuur en uitzoeken welke data waar naar toe moet
2 Een command line aan te roepen migratie script bouwen waarin alle benodigde mapping, conversie en kopieer acties gedaan worden.
3 Testen of de conversie werkt en de data accuraat is, zoniet terug naar 2
Kan eigenlijk niet misgaan.
Dat gezegd hebbende, ik hoop dat de beheerders snel lukt. Als ik niet zo'n enorme hoeveelheid werk aan het z.s.m. afbouwen van mijn custom Discovery had had ik me wellicht ook gemeld om mee te kijken (sorry!)
Groet
Lucas
1 Inventariseren oude en nieuwe data structuur en uitzoeken welke data waar naar toe moet
2 Een command line aan te roepen migratie script bouwen waarin alle benodigde mapping, conversie en kopieer acties gedaan worden.
3 Testen of de conversie werkt en de data accuraat is, zoniet terug naar 2
Kan eigenlijk niet misgaan.
Dat gezegd hebbende, ik hoop dat de beheerders snel lukt. Als ik niet zo'n enorme hoeveelheid werk aan het z.s.m. afbouwen van mijn custom Discovery had had ik me wellicht ook gemeld om mee te kijken (sorry!)
Groet
Lucas
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org
Het forum raakt goed gevuld met heel veel informatie.
Dus als iemand een vraag of een probleem heeft kan ie heel veel terugvinden in reeds gepasseerde topics.
Misschien ligt daar wel de oorzaak in. B)
Dus als iemand een vraag of een probleem heeft kan ie heel veel terugvinden in reeds gepasseerde topics.
Misschien ligt daar wel de oorzaak in. B)
- Chrsitiaan
Eigenlijk is dit altijd al een zeer rustig forum geweest in vergelijking met andere, zeker als je weet dat de club meer dan 2000 leden telt!
Had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Zeker van de rubriek "reizen" waarin ik zelf toch al enige bijdrage toe geleverd heb.
Nederlanders zijn toch reizigers en vooral ook kampeerders, dacht ik altijd. Misschien is het LR-rijden in Nederland zo duur dat er geen vakantie meer vanaf kan?
Had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Zeker van de rubriek "reizen" waarin ik zelf toch al enige bijdrage toe geleverd heb.
Nederlanders zijn toch reizigers en vooral ook kampeerders, dacht ik altijd. Misschien is het LR-rijden in Nederland zo duur dat er geen vakantie meer vanaf kan?
-
Lucas van Lierop
Ik postte ook meestal op de prikpagina, laatste tijd vaker hier omdat het hier wat minder over belastingvrij ging ;-)
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org