Veel minder activiteit oo het forum

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ErwinD90

Re:Veel minder activiteit oo het forum

Berichtdoor ErwinD90 » 06 Dec 2012, 14:08

Vergeleken met een paar jaar geleden is het inderdaad wat rustiger, zeker in de kroeg. Maar dat valt best te begrijpen als je ook actief bent op andere sociale media als Feacebook en / of Twitter. Het sociale aspect tussen verschillende leden (beetje kletsen over van alles en nog wat) is juist daar fors toegenomen. Het is ook aanzienlijk makkelijker om dat daar te doen. Zelf vind ik posten en reageren op het forum (de meeste fora trouwens) nogal onhandig en omslachtig. De prikpagina bezoek ik bij voorkeur helemaal niet omdat die ronduit schokkend onoverzichtelijk is.
Maar de meeste vragen die hier gesteld worden worden verder keurig beantwoord toch? En dat de gemoederen af en toe een beetje oplopen, ach, dat hoort er gewoon bij. Ik vind dat geharrewar trouwens meestal reuze komisch.

Ik volg het hele forum met belangstelling maar als ik geen zinnige bijdrage kan leveren aan een onderwerp dan houdt het gewoon op.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 06 Dec 2012, 14:44

Grappig ik vind de prikpagina afgezien van lelijk en ouderwets wel heel handig. Hier op LRCH forum heb je allerlei subcategorieen en na ieder 2 postings heb je alweer een nieuwe pagina bij wijze van spreken.
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

LoLa-130

Berichtdoor LoLa-130 » 06 Dec 2012, 15:33

Tja, ik kom hier zelden meer. Ik vind het forum erg onoverzichtelijk. Onderwerpen die je volgt vind ik lastig teruglezen. En misschien ben ik ook wel een beetje forummoe. Ik ben wel actief op andere fora, die in ieder geval een stuk prettiger lezen en werken. Ik hoop dat het forum wel een nieuw leven krijgt in een opzet die past bij de nieuwe website.
Ik blijf het wel volgen :)
LoLa

Defender 130TD5

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 06 Dec 2012, 15:40

wat is er onoverzichtelijk en lastig te volgen?
gone

LoLa-130

Berichtdoor LoLa-130 » 06 Dec 2012, 15:52

Alles is er wel, maar de hele look and feel spreekt me niet aan en daarom kan ik lastig onderwerpen lezen. Kijk, nu ik online ben en dit topic bovenaan staat gaat het wel, maar als ik over een week terugkom, dan is er dat ene boompje in een enorm woud. Voor mij dan hè :(
LoLa

Defender 130TD5

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 06 Dec 2012, 16:20

maar op een prikbord is dat nog erger, en andere fora zijn doorgaan soortgelijk als het onze...

je kynt je ook abonneren op topics
gone

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 06 Dec 2012, 17:30

Roger B. schrijft:

je kynt je ook abonneren op topics

Bij alle andere fora die ik volg, ben je automatisch geabonneerd op een topic van zodra je er op gereageerd hebt ... toch wel handig.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 06 Dec 2012, 17:33

dat vind ik weer niet, ik abonner me nooit op een topic, ik gebruik de "laatste berichten" funktie
gone

R1200C

Re: Veel minder activiteit oo het forum

Berichtdoor R1200C » 06 Dec 2012, 21:46

Edward schrijft:
Wel grappig dat juist Joost hier op doelt, want ik kan mij herinneren dat juist Joost recent een hoop liep af te zeiken omdat ze naar zijn mening input gaven in een topic van mij waar ze geen verstand van hadden. :dry: :dry:

Waarmee je een geweldig voorbeeld geeft van de manier waarop door op de man te spelen en een eigen interpretatie te geven van iets wat compleet anders bedoeld is het forum voor mij steeds onaantrekkelijker wordt. :X
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Edward

Re: Veel minder activiteit oo het forum

Berichtdoor Edward » 06 Dec 2012, 22:15

R1200C schrijft:
Edward schrijft:
Wel grappig dat juist Joost hier op doelt, want ik kan mij herinneren dat juist Joost recent een hoop liep af te zeiken omdat ze naar zijn mening input gaven in een topic van mij waar ze geen verstand van hadden. :dry: :dry:

Waarmee je een geweldig voorbeeld geeft van de manier waarop door op de man te spelen en een eigen interpretatie te geven van iets wat compleet anders bedoeld is het forum voor mij steeds onaantrekkelijker wordt. :X

Tuurlijk jonge, als ik eerlijk ben en benoem wie ik bedoel is het op de man spelen. Als jij een hele groep beledigd, zie hier (pagina 4) dan is dat wel oké. :blink: :blink:

Juist. Laat maar.
[modbreak]Jongens, laten we nu geen ruzie gaan maken, Joost, je klaagt over negatieviteit, maar doet er zelf net zo goed aan. Ed, je weet dat je soms (te) bot schrijft voor sommigen..... is zet er een slotje op om verder escalatie te vermijden [/modbreak]
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Kroeg”