Eureka, Thalassa ... nu ja bijna,
Ik heb hier een prijslijst januari 2002
Grijskenteken
..90 HT.. excl € 20.126 incl € 23.950
..90CHT excl € 21.681 incl € 25.800
..90CSW excl € 24.496 incl € 29.150
110 PU.. excl € 21.345 incl € 25.400
110 HT.. excl € 22.017 incl € 26.200
110CSW excl € 27.815 incl € 33.150
130 CC.. excl € 30.168 incl € 35.900
Geelkenteken:
..90CSW excl € 22.368 incl € 26.613 +BPM € 37.050
110CSW excl € 25.501 incl € 30.346 +BPM € 42.200
Groeten MarcS
Informatie Defender 130
Re:Informatie Defender 130
Landmarcs schrijft:
Thanks!
Eureka, Thalassa ... nu ja bijna,
Ik heb hier een prijslijst januari 2002
Grijskenteken
90 HT excl € 20.126 incl € 23.950
90CHT excl € 21.681 incl € 25.800
90CSW excl € 24.496 incl € 29.150
110 PU excl € 21.345 incl € 25.400
110 HT excl € 22.017 incl € 26.200
110CSW excl € 27.815 incl € 33.150
130 CC excl € 30.168 incl € 35.900
Geelkenteken:
90CSW excl € 22.368 incl € 26.613 +BPM € 37.050
110CSW excl € 25.501 incl € 30.346 +BPM € 42.200
Groeten MarcS
Thanks!
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Informatie Defender 130
TomVooges schrijft:
Tja, deze cijfers zijn dus bijna 11 jaar oud (ook leerzaam), maar ik moet ook nog ergens de 1999 getallen hebben (maar waar).
Anyway, duidelijk is dat de 130 CrewCab in 1999 vast geen ƒ 102.000 (= ± € 46.000) kostte. Vlgs mij was het meer iets van zo'n ƒ 70.000.
Groeten MarcS
Landmarcs schrijft:
Eureka, Thalassa ... nu ja bijna,
Ik heb hier een prijslijst januari 2002
Grijskenteken
..90 HT.. excl € 20.126 incl € 23.950
..90CHT excl € 21.681 incl € 25.800
..90CSW excl € 24.496 incl € 29.150
110 PU.. excl € 21.345 incl € 25.400
110 HT.. excl € 22.017 incl € 26.200
110CSW excl € 27.815 incl € 33.150
130 CC.. excl € 30.168 incl € 35.900
Geelkenteken:
..90CSW excl € 22.368 incl € 26.613 +BPM € 37.050
110CSW excl € 25.501 incl € 30.346 +BPM € 42.200
Groeten MarcS
Thanks!
Tja, deze cijfers zijn dus bijna 11 jaar oud (ook leerzaam), maar ik moet ook nog ergens de 1999 getallen hebben (maar waar).
Anyway, duidelijk is dat de 130 CrewCab in 1999 vast geen ƒ 102.000 (= ± € 46.000) kostte. Vlgs mij was het meer iets van zo'n ƒ 70.000.
Groeten MarcS
Re:Informatie Defender 130
Over de 'tussen' discussie; sinds de zoektocht naar een 130 (begin dit jaar gelukt B) heb ik me verbaasd dat dit model de optie TC/ABS niet heeft ( zat steeds naar dat gapende gat onder de motorkap te kijken; daar moet toch wat zitten? :blush: ), je zou verwachten dat het langste en het echte werkpaard deze optie(s) zou hebben.. Nu heb ik op YouTube filmpjes gezien dat je zou willen dat je oa geen TC wilt hebben (andere discussie).
Defender 130 HCPU TD5 2006, Defender 130 HCPU TD5 2006 'gepimpt'
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
Ex: Defender 130 HCPU 2003, Defender 110 300TDI 1998, Defender 110 TD5 2002
Nanocom Evolution II
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Informatie Defender 130
michielsl schrijft:
Je kan de ABS/ETC uitschakelen.
Het eenvoudigst is gewoonweg tijdelijk de zekering eruit trekken.
Iets meer sophisticated is een schakelaartje toevoegen.
Het is waar, er zijn omstandigheden dat de ETC tegen gaat werken.
Meestal echter is het wel een aanwinst.
Groeten MarcS
Over de 'tussen' discussie; sinds de zoektocht naar een 130 (begin dit jaar gelukt B) heb ik me verbaasd dat dit model de optie TC/ABS niet heeft ( zat steeds naar dat gapende gat onder de motorkap te kijken; daar moet toch wat zitten? :blush: ), je zou verwachten dat het langste en het echte werkpaard deze optie(s) zou hebben.. Nu heb ik op YouTube filmpjes gezien dat je zou willen dat je oa geen TC wilt hebben (andere discussie).
Je kan de ABS/ETC uitschakelen.
Het eenvoudigst is gewoonweg tijdelijk de zekering eruit trekken.
Iets meer sophisticated is een schakelaartje toevoegen.
Het is waar, er zijn omstandigheden dat de ETC tegen gaat werken.
Meestal echter is het wel een aanwinst.
Groeten MarcS
Re:Informatie Defender 130
Heb ooit een moderne wagen gehad met ABS/ETC en weet ik niet wat allemaal. Ik kon dat uitschakelen en deed dat dus altijd :laugh: Ben blij dat ik die rommel niet in de 130 heb. Gewoon zelf nadenken en adequaat handelen.
LoLa
Defender 130TD5
Defender 130TD5
Re:Informatie Defender 130
LoLa-130 schrijft:
Dat hoor ik nu vaker, maar waarom zou die 'shit' dan allemaal bedacht zijn? Om de consument op kosten te jagen?
Heb ooit een moderne wagen gehad met ABS/ETC en weet ik niet wat allemaal. Ik kon dat uitschakelen en deed dat dus altijd :laugh: Ben blij dat ik die rommel niet in de 130 heb. Gewoon zelf nadenken en adequaat handelen.
Dat hoor ik nu vaker, maar waarom zou die 'shit' dan allemaal bedacht zijn? Om de consument op kosten te jagen?
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re:Informatie Defender 130
etc is wel erg prettig bij crossaxle een heuvel oversteken zonder dwarssperren
gone
Re:Informatie Defender 130
Deze 130 schijnt het allemaal wel te hebben, volgens de verkoper. Een ordinair liegbeest?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land-rover/m604175592-land-rover-defender-130-td5-crew-cab-hcpu-dv-2002.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pageNum=8&pos=8
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/land-rover/m604175592-land-rover-defender-130-td5-crew-cab-hcpu-dv-2002.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pageNum=8&pos=8
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
Re:Informatie Defender 130
ga daar maar van uit, lederen bekleding is ook nog ongebruikt :laugh:
groet Ron
groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten