enquete-klassieker
Ik heb heb het ingevuld het ziet er naar uit dat dit het gaat worden:
Vrijstelling voor benzineauto’s (vanaf 30 jaar) en diesels (vanaf 35 jaar)
Ik hoopte dat er meer mensen voor de 60-dagenkaart waren maar zo het er nu uit ziet gaat dit het niet worden.
Groeten,
Marc
Enquête over klassiekergebruik
Re:Enquête over klassiekergebruik
Vraag me af of ze de LPG auto's onder de benzine auto's klassificeren of dat deze buiten de regeling zouden vallen.
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Lees eerst dit even voor je de enquete gaat invullen!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
VeeTee schrijft:
Tuurlijk, als je handel in het geding komt wordt je wakker. :blink: :blink: :blink:
Persoonlijk vind ik de 30 en 35 jaar een prima oplossing. Kun je toch gewoon jaarrond rijden zonder restricties. :dry: :dry: Liever dat dan de bureaucratie rond een 60 dagen kaart.
Tuurlijk, als je handel in het geding komt wordt je wakker. :blink: :blink: :blink:
Persoonlijk vind ik de 30 en 35 jaar een prima oplossing. Kun je toch gewoon jaarrond rijden zonder restricties. :dry: :dry: Liever dat dan de bureaucratie rond een 60 dagen kaart.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
VeeTee schrijft:
Kort samengevat: Het is een slordige, of wellicht zelfs bewust tendensieuze, enquete.
Als er kwade trouw in het spel is ... of een verborgen agenda ... dan is het verduiveld handig om de keuze-mogelijkheden zo te manipuleren dat de "gewenste" uitkomst al voorgeprogrammeerd is.
(Dit is overigens ook een zeer goede reden om helemaal niet blij te zijn met referenda etc.)
Groeten MarcS
Kort samengevat: Het is een slordige, of wellicht zelfs bewust tendensieuze, enquete.
Als er kwade trouw in het spel is ... of een verborgen agenda ... dan is het verduiveld handig om de keuze-mogelijkheden zo te manipuleren dat de "gewenste" uitkomst al voorgeprogrammeerd is.
(Dit is overigens ook een zeer goede reden om helemaal niet blij te zijn met referenda etc.)
Groeten MarcS
-
LaRo 88 AE
zeer slechte enquete voor de landrover liefhebber.
Ik hoop dat iedereen net als ik een mail schrijft naar de KNAC.
KNAC is een partij die opkomt voor de algemene autoliefhebber maar ik zie nu dat er een duidelijke richting gekozen wordt, de terrein autos zijn op deze wijze de klos.
Ik ga er nog steeds vanuit dat er een overgangs regeling wordt getroffen.
Ik hoop dat iedereen net als ik een mail schrijft naar de KNAC.
KNAC is een partij die opkomt voor de algemene autoliefhebber maar ik zie nu dat er een duidelijke richting gekozen wordt, de terrein autos zijn op deze wijze de klos.
Ik ga er nog steeds vanuit dat er een overgangs regeling wordt getroffen.
Edward schrijft:
De meest eerlijke optie staat er m.i. ook niet tussen: alles in de brandstofprijs verrekenen. Maar dat is weer een heel andere discussie :blink:
VeeTee schrijft:
De meest eerlijke optie staat er m.i. ook niet tussen: alles in de brandstofprijs verrekenen. Maar dat is weer een heel andere discussie :blink:
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
Helemaal mee eens.
Mogen dus niet meer meedoen: 110'85 (gekocht 9-2012) en Peugeot J5 Camper 1986 (gekocht 8-2011). Flink de klos dus..
KNAC al gemaild.
Misschien iets opstellen wat alleen ingevuld hoeft te worden en naar KNAC FEHAC ANWB Diederikje en Marx sturen?
Mogen dus niet meer meedoen: 110'85 (gekocht 9-2012) en Peugeot J5 Camper 1986 (gekocht 8-2011). Flink de klos dus..
KNAC al gemaild.
Misschien iets opstellen wat alleen ingevuld hoeft te worden en naar KNAC FEHAC ANWB Diederikje en Marx sturen?
-
Blackdef110
Ik vraag me nog steeds af waarom het er niet een gezamenlijk 4X4 actie word opgezet.
LRCH de Prikkers vermoedelijk is er ook nog wel een groep Toyota rijders en andere 4x4 rijders. Zodat we in dit geheel ook vertegenwoordigt worden.
groeten
Marc
LRCH de Prikkers vermoedelijk is er ook nog wel een groep Toyota rijders en andere 4x4 rijders. Zodat we in dit geheel ook vertegenwoordigt worden.
groeten
Marc
Wat is de achterliggende gedachte dat er het onderscheid wordt gemaakt tussen 30 en 35 jaar? Weet iemand dat?
Voor de rest vind ik het complete onzin om nu te zeggen dat "daardoor" de enquete waardeloos is. Alsof een oldtimer van 35 geen optie is. Ook het gezever over het feit dat 4x4's buiten deze enquete vallen mogen ze me graag uitleggen want dat snap ik niet. Nergens staat dat een oldtimer per definitie een "asfalt" wagen moet zijn. Het gaat puur om leeftijd/bouwjaar.
Natuurlijk hebben bestaande gevallen van net 25 jaar een probleem met deze regeling en zou een overgangsregeling (datum laatste te naam stelling bijvoorbeeld) een prettige zijn. Maar als de keuze is 30/35 met verschuivende jaartallen of helemaal niets dan liever 5 of 10 jaar wachten en je auto dan lekker rijden dan helemaal niet rijden toch?
Gewoon invullen en elk initiatief om de regelgevers te beinvloeden ondersteunen. Als eenlingen of kleine groep maak je al helemaal geen kans...
Voor de rest vind ik het complete onzin om nu te zeggen dat "daardoor" de enquete waardeloos is. Alsof een oldtimer van 35 geen optie is. Ook het gezever over het feit dat 4x4's buiten deze enquete vallen mogen ze me graag uitleggen want dat snap ik niet. Nergens staat dat een oldtimer per definitie een "asfalt" wagen moet zijn. Het gaat puur om leeftijd/bouwjaar.
Natuurlijk hebben bestaande gevallen van net 25 jaar een probleem met deze regeling en zou een overgangsregeling (datum laatste te naam stelling bijvoorbeeld) een prettige zijn. Maar als de keuze is 30/35 met verschuivende jaartallen of helemaal niets dan liever 5 of 10 jaar wachten en je auto dan lekker rijden dan helemaal niet rijden toch?
Gewoon invullen en elk initiatief om de regelgevers te beinvloeden ondersteunen. Als eenlingen of kleine groep maak je al helemaal geen kans...
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson