Je zal wel gelijk hebben maar de uitleg van de KNAC is toch duidelijk dat dat brandstof-onderscheid wordt gemaakt op basis van wat in Europa gebruikelijk is. Als er 1 argument is dat door de regering zal worden omarmt is het dat wel.
Ben ik overigens de enige die de inbreng van lands grootste automobilistenclub (lees ANWB) mist?
Enquête over klassiekergebruik
Re:Alternatief voor de KNAC enquête
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Re:Enquête over klassiekergebruik
Landmarcs schrijft:
Wat betreft het EPD, daar moet je wel zelf expliciet persoonlijk toestemming voor verlenen. En dat ben je dus niet verplicht.
Qua digitale shit is het Electronisch Patiënten Dossier heel wat shitteriger en dat krijgen we gewoon ongevraagd op ons bordje, zelfs nadat nog maar pas de eerste kamer het heeft afgeserveerd.
Dus .... tel je knopen, kijk aan welke kant je boterham besmeerd is, en laat je GSM thuis.
Groeten MarcS
Wat betreft het EPD, daar moet je wel zelf expliciet persoonlijk toestemming voor verlenen. En dat ben je dus niet verplicht.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Enquête over klassiekergebruik
VeeTee schrijft:
Precies, nu nog wel ...
Je bent overigens helemaal niet verplicht om auto te rijden (of om in die ene auto te rijden).
De "spy-ware" houdt alleen maar bij waar de auto is (net als van die voertuig-volgsystemen die als anti-diefstalmaatregel gebruikt worden), niet wat jij doet. Net als overigens de GSM vertelt waar hij is. Nog iets verder gaat het met het DNA-spoor dat iedereen achterlaat, ik heb dan ook meer moeite met verplicht landelijk DNA-profielen registreren.
En je bent wel verplicht een leesbare kentekenplaat op je auto te hebben, en bij inschrijving van een auto moet je je degelijk legitimeren. Op de A2 wordt je nu ook gevolgd, en bij de grens kijken ze nu ook wie er langs rijdt, gewoon op kenteken-basis.
Het kan ook anders, ieder paar kilometer een tolhuisje.
Groeten MarcS
Landmarcs schrijft:
Qua digitale shit is het Electronisch Patiënten Dossier heel wat shitteriger en dat krijgen we gewoon ongevraagd op ons bordje, zelfs nadat nog maar pas de eerste kamer het heeft afgeserveerd.
Dus .... tel je knopen, kijk aan welke kant je boterham besmeerd is, en laat je GSM thuis.
Groeten MarcS
Wat betreft het EPD, daar moet je wel zelf expliciet persoonlijk toestemming voor verlenen. En dat ben je dus niet verplicht.
Precies, nu nog wel ...
Je bent overigens helemaal niet verplicht om auto te rijden (of om in die ene auto te rijden).
De "spy-ware" houdt alleen maar bij waar de auto is (net als van die voertuig-volgsystemen die als anti-diefstalmaatregel gebruikt worden), niet wat jij doet. Net als overigens de GSM vertelt waar hij is. Nog iets verder gaat het met het DNA-spoor dat iedereen achterlaat, ik heb dan ook meer moeite met verplicht landelijk DNA-profielen registreren.
En je bent wel verplicht een leesbare kentekenplaat op je auto te hebben, en bij inschrijving van een auto moet je je degelijk legitimeren. Op de A2 wordt je nu ook gevolgd, en bij de grens kijken ze nu ook wie er langs rijdt, gewoon op kenteken-basis.
Het kan ook anders, ieder paar kilometer een tolhuisje.
Groeten MarcS
Re:Alternatief voor de KNAC enquête
Marco 109 schrijft:
De ANWB heeft vooral oog voor echtparen met een twee-onder-eenkap, twee kinderen, twee auto's (een station en een compact), een hond en een caravan.
Nou ja, ze gaan in ieder geval heel erg voor een gemiddelde doelgroep bedoel ik.
Je zal wel gelijk hebben maar de uitleg van de KNAC is toch duidelijk dat dat brandstof-onderscheid wordt gemaakt op basis van wat in Europa gebruikelijk is. Als er 1 argument is dat door de regering zal worden omarmt is het dat wel.
Ben ik overigens de enige die de inbreng van lands grootste automobilistenclub (lees ANWB) mist?
De ANWB heeft vooral oog voor echtparen met een twee-onder-eenkap, twee kinderen, twee auto's (een station en een compact), een hond en een caravan.
Nou ja, ze gaan in ieder geval heel erg voor een gemiddelde doelgroep bedoel ik.
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
Re:Alternatief voor de KNAC enquête
Voelde me bijna aangesproken :laugh:
Getrouwd, 3kids, 2 auto's maar gelukkig geen 2 onder 1 kap :side:
Groet Ron
Oja, vouwwagen en 2x hond en vergeet ik bijna de katten
Getrouwd, 3kids, 2 auto's maar gelukkig geen 2 onder 1 kap :side:
Groet Ron
Oja, vouwwagen en 2x hond en vergeet ik bijna de katten
110-Td5 X-tech 2006
Re:Alternatief voor de KNAC enquête
Marco 109 schrijft:
Dat vraag ik me af, maar belangrijkste is dat we onze stem laten horen! En die stem wordt niet goed vertegenwoordigd door de FEHAC en KNAC, vind ik althans, een ieder die dat ook vindt; stuur een mail naar tweede kamer leden.
Je zal wel gelijk hebben maar de uitleg van de KNAC is toch duidelijk dat dat brandstof-onderscheid wordt gemaakt op basis van wat in Europa gebruikelijk is. Als er 1 argument is dat door de regering zal worden omarmt is het dat wel.
Dat vraag ik me af, maar belangrijkste is dat we onze stem laten horen! En die stem wordt niet goed vertegenwoordigd door de FEHAC en KNAC, vind ik althans, een ieder die dat ook vindt; stuur een mail naar tweede kamer leden.
Re:Enquête over klassiekergebruik
Landmarcs schrijft:
Voordat we weer met allerlei oplossingen komen, wat is nu precies het probleem? Volgens mij is het niet één probleem, maar heeft elke partij een ander probleem met de huidige situatie.
Volgens mij heeft onze regering vooral een tekort op de begroting en wil dat oplossen door meer inkomsten. Dus wordt er in alle kastjes, hoekjes en kieren gezocht naar meer inkomsten. En toen vond men de oldtimer.
De KNAC heeft schijnbaar een probleem met mensen die 'profiteren' van de huidige situatie en dagelijks in een oldtimer rijden. Tenminste, ze vertalen het probleem van de overheid naar een oplossing die vooral 'niet-liefhebbers' zal treffen. Dit is sowieso een subjectieve oplossing die ook maar een deel van de liefhebbers buiten schot houdt.
En dan heb je nog een ideële stroming die een probleem heeft met de belasting op onze leefomgeving, die vindt dat je naar kilometer moet prijzen, of liever nog, naar verbruik van brandstof, omdat je zo minder kilometers of verbruik daadwerkelijk beloont met een heffing die lager ligt. Die stroming brengt alleen oplossingen die of niet uitvoerbaar zijn (alleen belasting op brandstof, tenzij europees), of ontzettend duur is om uit te voeren (kilometerheffing) of niet geliefd vanwege de GPS-boxen (wet op de privacy).
Ik moet zeggen dat ik niet heel veel problemen heb met de huidige situatie, misschien profiteer ik er ook teveel van. Mijn hobbyauto kent relatief weinig vaste lasten per maand (€100 garage en €12 verzekering) de rest loopt op als ik ermee ga rijden (brandstof) of aan ga klussen (onderhoud en modificaties).
Daarbij moet ik zeggen dat ik het toch een openbaring vindt dat de KNAC alleen gaat voor zoveel mogelijk originele auto's, als het erop aan komt. Alsof ik minder van mijn auto geniet, minder liefhebber ben omdat ik hem aangepast heb aan mijn manier van vrijetijdsbesteding.
Ik kijk het nog even aan, maar anders ga ik mijn eigen begrotingstekort verkleinen door het opzeggen van mijn KNAC-lidmaatschap.
-
VeeTee schrijft:
Landmarcs schrijft:
Qua digitale shit is het Electronisch Patiënten Dossier heel wat shitteriger en dat krijgen we gewoon ongevraagd op ons bordje, zelfs nadat nog maar pas de eerste kamer het heeft afgeserveerd.
Dus .... tel je knopen, kijk aan welke kant je boterham besmeerd is, en laat je GSM thuis.
Groeten MarcS
Wat betreft het EPD, daar moet je wel zelf expliciet persoonlijk toestemming voor verlenen. En dat ben je dus niet verplicht.
Precies, nu nog wel ...
Je bent overigens helemaal niet verplicht om auto te rijden (of om in die ene auto te rijden).
De "spy-ware" houdt alleen maar bij waar de auto is (net als van die voertuig-volgsystemen die als anti-diefstalmaatregel gebruikt worden), niet wat jij doet. Net als overigens de GSM vertelt waar hij is. Nog iets verder gaat het met het DNA-spoor dat iedereen achterlaat, ik heb dan ook meer moeite met verplicht landelijk DNA-profielen registreren.
En je bent wel verplicht een leesbare kentekenplaat op je auto te hebben, en bij inschrijving van een auto moet je je degelijk legitimeren. Op de A2 wordt je nu ook gevolgd, en bij de grens kijken ze nu ook wie er langs rijdt, gewoon op kenteken-basis.
Het kan ook anders, ieder paar kilometer een tolhuisje.
Groeten MarcS
Voordat we weer met allerlei oplossingen komen, wat is nu precies het probleem? Volgens mij is het niet één probleem, maar heeft elke partij een ander probleem met de huidige situatie.
Volgens mij heeft onze regering vooral een tekort op de begroting en wil dat oplossen door meer inkomsten. Dus wordt er in alle kastjes, hoekjes en kieren gezocht naar meer inkomsten. En toen vond men de oldtimer.
De KNAC heeft schijnbaar een probleem met mensen die 'profiteren' van de huidige situatie en dagelijks in een oldtimer rijden. Tenminste, ze vertalen het probleem van de overheid naar een oplossing die vooral 'niet-liefhebbers' zal treffen. Dit is sowieso een subjectieve oplossing die ook maar een deel van de liefhebbers buiten schot houdt.
En dan heb je nog een ideële stroming die een probleem heeft met de belasting op onze leefomgeving, die vindt dat je naar kilometer moet prijzen, of liever nog, naar verbruik van brandstof, omdat je zo minder kilometers of verbruik daadwerkelijk beloont met een heffing die lager ligt. Die stroming brengt alleen oplossingen die of niet uitvoerbaar zijn (alleen belasting op brandstof, tenzij europees), of ontzettend duur is om uit te voeren (kilometerheffing) of niet geliefd vanwege de GPS-boxen (wet op de privacy).
Ik moet zeggen dat ik niet heel veel problemen heb met de huidige situatie, misschien profiteer ik er ook teveel van. Mijn hobbyauto kent relatief weinig vaste lasten per maand (€100 garage en €12 verzekering) de rest loopt op als ik ermee ga rijden (brandstof) of aan ga klussen (onderhoud en modificaties).
Daarbij moet ik zeggen dat ik het toch een openbaring vindt dat de KNAC alleen gaat voor zoveel mogelijk originele auto's, als het erop aan komt. Alsof ik minder van mijn auto geniet, minder liefhebber ben omdat ik hem aangepast heb aan mijn manier van vrijetijdsbesteding.
Ik kijk het nog even aan, maar anders ga ik mijn eigen begrotingstekort verkleinen door het opzeggen van mijn KNAC-lidmaatschap.
-
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
Re:Enquête over klassiekergebruik
TomVooges schrijft:
Ik had begrepen dat dat vooral de (logische lijkt mij) invloed van de FEHAC was.
Ik kan wel begrijpen dat de FEHAC vooral gaat voor een historisch " verantwoord" voertuig. Dus zo min mogelijk aangepast, maar juist zo historisch verantwoord mogelijk gerestaureerd.
En bedenk me overigens zojuist, dat al die MB's waar men blijkbaar zo'n last van heeft hoogstwaarschijnlijk niet zijn aangepast (wellicht niet eens onderhouden zijn :blink: ) Dus die zouden dan " historisch origineel" zijn????
Daarbij moet ik zeggen dat ik het toch een openbaring vindt dat de KNAC alleen gaat voor zoveel mogelijk originele auto's, als het erop aan komt.
Ik had begrepen dat dat vooral de (logische lijkt mij) invloed van de FEHAC was.
Ik kan wel begrijpen dat de FEHAC vooral gaat voor een historisch " verantwoord" voertuig. Dus zo min mogelijk aangepast, maar juist zo historisch verantwoord mogelijk gerestaureerd.
En bedenk me overigens zojuist, dat al die MB's waar men blijkbaar zo'n last van heeft hoogstwaarschijnlijk niet zijn aangepast (wellicht niet eens onderhouden zijn :blink: ) Dus die zouden dan " historisch origineel" zijn????
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Enquête over klassiekergebruik
TomVooges schrijft:
Tja, als ik even gluur naar jouw "autopark" is duidelijk wat jouw "probleem" is (niet al te groot dus).
Ja, ik ben van "eerlijk" dwz: wie auto rijdt zou met name daarvoor mogen betalen, wie een veel gevraagd product afneemt (nl een drukke weg) mag meer betalen, en wie om welke reden dan ook de trein neemt mag daar ook (beperkt) een voordeeltje aan hebben.
Het huidige systeem is tamelijk pervers in de keuzes: enerzijds zijn er diverse stimuli om zuinig en schoon te kiezen en anderzijds zijn er duidelijke stimuli om als je nu eenmaal een auto hebt die ook maar veel te gebruiken, zoiets werkt slecht, je ziet dan ook iedere dag de resultaten, en als er dan ook nog "sluiproutes" zijn om berekenend voordeeltjes te behalen dan geeft dat scheve ogen. Tel daarbij op dat we met z'n allen linksom of rechtsom de gaten in het grote geld moeten dichten .... en je weet het wel (assurantie-belasting is ook zo'n gaten-dichter).
Daarom dus, en ook omdat ik een (m.i. terechte) zorg heb voor de generaties na ons, denk ik dat een "eerlijker" variabel betaal-systeem beter is voor ons allemaal. En ... als je het goed doet, dan hoeft dat helemaal niet zo vreselijk duur te zijn - ja ja het vorige systeem was een raar waterhoofd, maar als je ziet hoe eenvoudig je je eigen auto kan volgen ... dan hoeft daar maar beperkt wat aan toegevoegd. Het vraagt natuurlijk een zeker vertrouwen in de belastingheffer, maar we vertrouwen toch ook de telefoon-provider, de electriciteitsleverancier etc. (en dat zijn zelfs een ongecontroleerde privé-ondernemingen), deze providers en leveranciers rekenen ook gewoon je gebruik af afhankelijk van het hoe, wat en waar.
Groeten MarcS
Landmarcs schrijft:
VeeTee schrijft:
Landmarcs schrijft:
Qua digitale shit is het Electronisch Patiënten Dossier heel wat shitteriger en dat krijgen we gewoon ongevraagd op ons bordje, zelfs nadat nog maar pas de eerste kamer het heeft afgeserveerd.
Dus .... tel je knopen, kijk aan welke kant je boterham besmeerd is, en laat je GSM thuis.
Groeten MarcS
Wat betreft het EPD, daar moet je wel zelf expliciet persoonlijk toestemming voor verlenen. En dat ben je dus niet verplicht.
Precies, nu nog wel ...
Je bent overigens helemaal niet verplicht om auto te rijden (of om in die ene auto te rijden).
De "spy-ware" houdt alleen maar bij waar de auto is (net als van die voertuig-volgsystemen die als anti-diefstalmaatregel gebruikt worden), niet wat jij doet. Net als overigens de GSM vertelt waar hij is. Nog iets verder gaat het met het DNA-spoor dat iedereen achterlaat, ik heb dan ook meer moeite met verplicht landelijk DNA-profielen registreren.
En je bent wel verplicht een leesbare kentekenplaat op je auto te hebben, en bij inschrijving van een auto moet je je degelijk legitimeren. Op de A2 wordt je nu ook gevolgd, en bij de grens kijken ze nu ook wie er langs rijdt, gewoon op kenteken-basis.
Het kan ook anders, ieder paar kilometer een tolhuisje.
Groeten MarcS
Voordat we weer met allerlei oplossingen komen, wat is nu precies het probleem? Volgens mij is het niet één probleem, maar heeft elke partij een ander probleem met de huidige situatie.
Volgens mij heeft onze regering vooral een tekort op de begroting en wil dat oplossen door meer inkomsten. Dus wordt er in alle kastjes, hoekjes en kieren gezocht naar meer inkomsten. En toen vond men de oldtimer.
De KNAC heeft schijnbaar een probleem met mensen die 'profiteren' van de huidige situatie en dagelijks in een oldtimer rijden. Tenminste, ze vertalen het probleem van de overheid naar een oplossing die vooral 'niet-liefhebbers' zal treffen. Dit is sowieso een subjectieve oplossing die ook maar een deel van de liefhebbers buiten schot houdt.
En dan heb je nog een ideële stroming die een probleem heeft met de belasting op onze leefomgeving, die vindt dat je naar kilometer moet prijzen, of liever nog, naar verbruik van brandstof, omdat je zo minder kilometers of verbruik daadwerkelijk beloont met een heffing die lager ligt. Die stroming brengt alleen oplossingen die of niet uitvoerbaar zijn (alleen belasting op brandstof, tenzij europees), of ontzettend duur is om uit te voeren (kilometerheffing) of niet geliefd vanwege de GPS-boxen (wet op de privacy).
Ik moet zeggen dat ik niet heel veel problemen heb met de huidige situatie, misschien profiteer ik er ook teveel van. Mijn hobbyauto kent relatief weinig vaste lasten per maand (€100 garage en €12 verzekering) de rest loopt op als ik ermee ga rijden (brandstof) of aan ga klussen (onderhoud en modificaties).
Daarbij moet ik zeggen dat ik het toch een openbaring vindt dat de KNAC alleen gaat voor zoveel mogelijk originele auto's, als het erop aan komt. Alsof ik minder van mijn auto geniet, minder liefhebber ben omdat ik hem aangepast heb aan mijn manier van vrijetijdsbesteding.
Ik kijk het nog even aan, maar anders ga ik mijn eigen begrotingstekort verkleinen door het opzeggen van mijn KNAC-lidmaatschap.
-
Tja, als ik even gluur naar jouw "autopark" is duidelijk wat jouw "probleem" is (niet al te groot dus).
Ja, ik ben van "eerlijk" dwz: wie auto rijdt zou met name daarvoor mogen betalen, wie een veel gevraagd product afneemt (nl een drukke weg) mag meer betalen, en wie om welke reden dan ook de trein neemt mag daar ook (beperkt) een voordeeltje aan hebben.
Het huidige systeem is tamelijk pervers in de keuzes: enerzijds zijn er diverse stimuli om zuinig en schoon te kiezen en anderzijds zijn er duidelijke stimuli om als je nu eenmaal een auto hebt die ook maar veel te gebruiken, zoiets werkt slecht, je ziet dan ook iedere dag de resultaten, en als er dan ook nog "sluiproutes" zijn om berekenend voordeeltjes te behalen dan geeft dat scheve ogen. Tel daarbij op dat we met z'n allen linksom of rechtsom de gaten in het grote geld moeten dichten .... en je weet het wel (assurantie-belasting is ook zo'n gaten-dichter).
Daarom dus, en ook omdat ik een (m.i. terechte) zorg heb voor de generaties na ons, denk ik dat een "eerlijker" variabel betaal-systeem beter is voor ons allemaal. En ... als je het goed doet, dan hoeft dat helemaal niet zo vreselijk duur te zijn - ja ja het vorige systeem was een raar waterhoofd, maar als je ziet hoe eenvoudig je je eigen auto kan volgen ... dan hoeft daar maar beperkt wat aan toegevoegd. Het vraagt natuurlijk een zeker vertrouwen in de belastingheffer, maar we vertrouwen toch ook de telefoon-provider, de electriciteitsleverancier etc. (en dat zijn zelfs een ongecontroleerde privé-ondernemingen), deze providers en leveranciers rekenen ook gewoon je gebruik af afhankelijk van het hoe, wat en waar.
Groeten MarcS
Re:Enquête over klassiekergebruik
Marco 109 schrijft:
En is een Prius van nu over 30 jaar nog origineel, als hij net vers voorzien is van zijn 8e accu-pakket? :evil:
Het grote probleem van de Fehac/KNAC is misschien nog wel dat ze over een hobby gaan die voor een ander gewoon een dagelijkse behoefte is. Hoe leg je wettelijk vast dat een hobby-ist minder belast mag worden ten opzichte van de automobilist die zijn auto rijdt omdat hij van A naar B moet?
Waar heeft de overheid meer belang bij: iemand die op zondag een paar rondjes door de polder rijdt om te rijden of een gezin dat op zondag met de auto op pad gaat om haar geld uit te geven aan comsumtiegoederen? Wie zou je als overheid meer willen stimuleren?
TomVooges schrijft:
Daarbij moet ik zeggen dat ik het toch een openbaring vindt dat de KNAC alleen gaat voor zoveel mogelijk originele auto's, als het erop aan komt.
Ik had begrepen dat dat vooral de (logische lijkt mij) invloed van de FEHAC was.
Ik kan wel begrijpen dat de FEHAC vooral gaat voor een historisch " verantwoord" voertuig. Dus zo min mogelijk aangepast, maar juist zo historisch verantwoord mogelijk gerestaureerd.
En bedenk me overigens zojuist, dat al die MB's waar men blijkbaar zo'n last van heeft hoogstwaarschijnlijk niet zijn aangepast (wellicht niet eens onderhouden zijn :blink: ) Dus die zouden dan " historisch origineel" zijn????
En is een Prius van nu over 30 jaar nog origineel, als hij net vers voorzien is van zijn 8e accu-pakket? :evil:
Het grote probleem van de Fehac/KNAC is misschien nog wel dat ze over een hobby gaan die voor een ander gewoon een dagelijkse behoefte is. Hoe leg je wettelijk vast dat een hobby-ist minder belast mag worden ten opzichte van de automobilist die zijn auto rijdt omdat hij van A naar B moet?
Waar heeft de overheid meer belang bij: iemand die op zondag een paar rondjes door de polder rijdt om te rijden of een gezin dat op zondag met de auto op pad gaat om haar geld uit te geven aan comsumtiegoederen? Wie zou je als overheid meer willen stimuleren?
______________________________
iemand een architect nodig?
iemand een architect nodig?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten