nope, nog niet, moet eens een keer stoppen als ik langs Purmerend rij ;)
maar ik heb gelukkig nooit in dienst gehoeven, dus al die legertroep ken ik alleen van zien en horen zeggen ;)
Huh?
Re:Huh?
Roger B. schrijft:
Torentjes op de wing.
waaraan zie je dat dit een NL leger voertuig was?
Torentjes op de wing.
Percy
Series 3 Lightweight diesel
Disco 2
Series 3 Lightweight diesel
Disco 2
Re:Huh?
RobStewart schrijft:
Typisch staaltje Nederlandse besluitvorming. Ben benieuwd hoe de Nederlandse JSF er uiteindelijk uit gaat zien!
:laugh:
Roger, you were the only chaps in NATO that took only Diesel, you were the only chaps in NATO that took only 24v, you were the only chaps in NATO that took only the same light units. In fact I think you were the only chaps in NATO that had cheese and ham sandwiches whilst the rest of us had a "Full English" for breakfast. And you were the only chaps that paid 200% for the 2.25D Lightweight :D ... You have seen my NATO LWT ?
Rob
Typisch staaltje Nederlandse besluitvorming. Ben benieuwd hoe de Nederlandse JSF er uiteindelijk uit gaat zien!
:laugh:
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Re:Huh?
vast 24V Diesel uitvoering ;) :lol:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re:Huh?
ppw schrijft:
De nieuwe JSF wordt beslist een 24V diesel met een visco-fan voorop, en wat Jate rings om 'm toch nog een vertical take-off capability te geven.
Ik hoop overigens dat de JSF snel zo geluidsbarrières-brekend-duur wordt dat ie voor altijd aan de grond blijft. Hoe je ook tegenover een defensie-apparaat staat: de JSF is wederom een product om de vorig oorlog uit te vechten, dus net zo iets als de IJssel-linie die tot in de 60er jaren de Russen moest tegenhouden, terwijl een oorlog eerder al had geleerd dat de Grebbe-linie de Duitsers al niet kon tegen houden.
Groeten MarcS
By-the-by: De Light-Weight (excuus voor m'n Engels) was overigens zelf van het begin af aan out-dated. Deze LandRover werd ontwikkeld om onder een helicopter vervoerd te kunnen worden, en de toenmalige helicopters hadden een beperkte draagkracht. Tegen de tijd dat de Light-Weight in productie kwam konden de helicopters ook "heavy-weight" LandRovers tillen, dus de ingenieuze constructie om de Light-Weight te kunnen afslanken was uiteindelijk nergens voor nodig.
ErwinD90 schrijft:
RobStewart schrijft:vast 24V Diesel uitvoering ;) :lol:
Roger, you were the only chaps in NATO that took only Diesel, you were the only chaps in NATO that took only 24v, you were the only chaps in NATO that took only the same light units. In fact I think you were the only chaps in NATO that had cheese and ham sandwiches whilst the rest of us had a "Full English" for breakfast. And you were the only chaps that paid 200% for the 2.25D Lightweight :D ... You have seen my NATO LWT ?
Rob
Typisch staaltje Nederlandse besluitvorming. Ben benieuwd hoe de Nederlandse JSF er uiteindelijk uit gaat zien!
:laugh:
De nieuwe JSF wordt beslist een 24V diesel met een visco-fan voorop, en wat Jate rings om 'm toch nog een vertical take-off capability te geven.
Ik hoop overigens dat de JSF snel zo geluidsbarrières-brekend-duur wordt dat ie voor altijd aan de grond blijft. Hoe je ook tegenover een defensie-apparaat staat: de JSF is wederom een product om de vorig oorlog uit te vechten, dus net zo iets als de IJssel-linie die tot in de 60er jaren de Russen moest tegenhouden, terwijl een oorlog eerder al had geleerd dat de Grebbe-linie de Duitsers al niet kon tegen houden.
Groeten MarcS
By-the-by: De Light-Weight (excuus voor m'n Engels) was overigens zelf van het begin af aan out-dated. Deze LandRover werd ontwikkeld om onder een helicopter vervoerd te kunnen worden, en de toenmalige helicopters hadden een beperkte draagkracht. Tegen de tijd dat de Light-Weight in productie kwam konden de helicopters ook "heavy-weight" LandRovers tillen, dus de ingenieuze constructie om de Light-Weight te kunnen afslanken was uiteindelijk nergens voor nodig.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten