Nogal OT: een gevalletje bumperkleven

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
retep

Re:Nogal OT: een gevalletje bumperkleven

Berichtdoor retep » 10 Nov 2012, 19:08

Edward schrijft:
Minder verbieden en meer respect voor elkaar opbrengen.

Helemaal mee eens. Zoals ik al eerder zei, 1 dag of een weekendje wielrennen op een boerenslingerweg is best mee te leven, maar 2 weken is wel een beetje teveel van het goede.

Edward

Berichtdoor Edward » 10 Nov 2012, 19:21

retep schrijft:
Edward schrijft:

Helemaal mee eens. Zoals ik al eerder zei, 1 dag of een weekendje wielrennen op een boerenslingerweg is best mee te leven, maar 2 weken is wel een beetje teveel van het goede.

Dat is jouw mening. Hier rijdt wel eens een trekker met 30km/u in de weg, daar kun je dan ook niet langs. Maar heb ik meer recht op de weg dan die trekker? Heb ik meer recht op een stuk weg dan een fietser of groep fietsers? Nee, daar rij je dan gewoon even achteraan of rijdt om.

Hoe egoïstich ben je als je vind dat je meer recht hebt op stukje weg dan 10 man of zo op de fiets? :huh: :huh: Asociaal is een woord dat de lading niet half dekt. Zeker als je je wagen erlangs gaat duwen ben je gewoon met mensenlevens aan het spelen. En alleen omdat jij vind dat je 30 seconden eerder ergens moet zijn? Treurig :blink: :blink:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

retep

Berichtdoor retep » 10 Nov 2012, 20:11

Edward schrijft:
retep schrijft:
Edward schrijft:

Dat is jouw mening. Hier rijdt wel eens een trekker met 30km/u in de weg, daar kun je dan ook niet langs. Maar heb ik meer recht op de weg dan die trekker? Heb ik meer recht op een stuk weg dan een fietser of groep fietsers? Nee, daar rij je dan gewoon even achteraan of rijdt om.

Hoe egoïstich ben je als je vind dat je meer recht hebt op stukje weg dan 10 man of zo op de fiets? :huh: :huh: Asociaal is een woord dat de lading niet half dekt. Zeker als je je wagen erlangs gaat duwen ben je gewoon met mensenlevens aan het spelen. En alleen omdat jij vind dat je 30 seconden eerder ergens moet zijn? Treurig :blink: :blink:

Ik zeg nergens dat ik wielrenners van de weg druk, ik zeg dat een volgwagen mij de weg ging versperren, dus als je het over asociaal wilt hebben, dan moet je bij die volgauto zijn en niet bij mij. Bovendien ga je compleet aan het feit voorbij dat het niet om een enkele keer gaat, maar om overlast die 14 dagen lang duurde.
Verder is een boer niet hobbymatig met z'n trekker onderweg, en als je er dan wel langs kunt, dan zal hij je echt niet dwars gaan zitten, dus je treurige vergelijking raakt kant nog wal.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 10 Nov 2012, 20:25

en waar haal jij dan het recht vandaan eigenhandig daar tegen op te treden en die volgauto, die moeite deed je niet voorbij te laten, TOCH voorbij te gaan (wat vast niet op een nette en veilige manier gebeurde)???

Als je dagelijks last van die lui hebt, moet je dat bij de politie melden en hopen dat die er iets aan doen...Treed je zelf op door je langs de volgauto en het peleton wielrenners te drukken op een, zoals je zelf zegt smal slingerend weggetje, dan is dat geheid niet veilig en breng je dus die fietsers in gevaar... denk dat je het zwaar zou krijgen voor de rechter als je een fietser geraakt zou hebben, bijvoorbeeld als die ff een slingerbeweging gemaakt had
gone

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 10 Nov 2012, 20:40

retep schrijft:
Landmarcs schrijft:

de Hongaars-Communistische oplossing voor de verkeersveiligheid.
Groeten MarcS

Zo hee, heb je dat helemaal zelf verzonnen?

Dag tegendraadse Peter (want retep is in ieder geval peter maar dan tegedraads),

Nee, dit heb ik niet zelf verzonnen, dit is (of althans was) gewoon de dagelijkse Hongaarse realiteit.
Ga maar eens fietsen in NO-Hongarije (ik heb het niet geprobeerd, het leek mij geen pretje).

NB "Zo hee, heb je dat helemaal zelf verzonnen?" kan overkomen als een weinig constructieve bijdrage aan de discussie. Als je bedoelt dat de richting waar de discussie heen gaat je niet bevalt, zeg dat dan. In mijn beantwoording hiervoor neem ik je reactie echter serieus als ware het een wat expressieve verwoording van je verbazing.

Groeten MarcS

retep

Berichtdoor retep » 10 Nov 2012, 20:41

[modbreak] reactie verwijderd en topic gesloten, onnodig op de man en nog steeds respectloos[/modbreak]

Terug naar “Kroeg”