Minder verbieden en meer respect voor elkaar opbrengen.
Helemaal mee eens. Zoals ik al eerder zei, 1 dag of een weekendje wielrennen op een boerenslingerweg is best mee te leven, maar 2 weken is wel een beetje teveel van het goede.
Edward schrijft:
Helemaal mee eens. Zoals ik al eerder zei, 1 dag of een weekendje wielrennen op een boerenslingerweg is best mee te leven, maar 2 weken is wel een beetje teveel van het goede.
retep schrijft:
Edward schrijft:
Dat is jouw mening. Hier rijdt wel eens een trekker met 30km/u in de weg, daar kun je dan ook niet langs. Maar heb ik meer recht op de weg dan die trekker? Heb ik meer recht op een stuk weg dan een fietser of groep fietsers? Nee, daar rij je dan gewoon even achteraan of rijdt om.
Hoe egoïstich ben je als je vind dat je meer recht hebt op stukje weg dan 10 man of zo op de fiets? :huh: :huh: Asociaal is een woord dat de lading niet half dekt. Zeker als je je wagen erlangs gaat duwen ben je gewoon met mensenlevens aan het spelen. En alleen omdat jij vind dat je 30 seconden eerder ergens moet zijn? Treurig :blink: :blink:
Landmarcs schrijft:
de Hongaars-Communistische oplossing voor de verkeersveiligheid.
Groeten MarcS
Zo hee, heb je dat helemaal zelf verzonnen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten