Nou, het is gedeeltelijk gelukt om foto's te posten. Zie de rubriek reizen.
Je kan geen foto's invoegen...
Als je al text hebt waar je een foto in wil voegen, wordt die foto gewoon onderaan de pagina gezet.
Als je die dan weghaalt en in probeert te voegen waar je hem wil hebben, wordt die gewoon niet geupload.
Probeer maar eens een paar foto's onderelkaar te zetten als er al text onder staat
Dus echt simpel is het niet om hier een verslag te maken met foto's.
Als je dat vergelijkt met het gemak van b.v. facebook moet er hier toch wel iets aan gedaan worden.
Roger heeft wel gelijk als hij zegt dat ik Windows binnenstebuiten kan keren, maar dit heeft te maken met de software die voor het "oude forum" gebruikt wordt.
Had begrepen dat er al naar gekeken was en moeilijk te converteren naar iets anders....
Misschien dan toch maar een nieuw forum naast het oude, wat dan wel beschikbaar blijft?
Ben er echt lang mee bezig geweest, en dat moet toch echt makkelijker kunnen!
groet, Ruben.
PS nu druk ik op voorbeeld en krijg dan alleen de eerste zin te zien...... :(
Ik verwacht van een een ICT'er toch wel wat meer ... :dry: ;)
Gewoon één voor één je foto's uploaden - dus na de eerste foto het bericht editen, en weer een foto uploaden. Je gaat met de cursor daar staan waar je de foto wilt hebben en drukt op het knopje
En ik ben ook maar een leek...
dan staat de afbeelding virtueel klaar op die plek waar in de ruwe tekst {img/} staat (met leze voor de accolades vierkante haken). Nadat je op Doorgaan hebt geklikt wodrt bij het plaatsen de afbeelding up geload en komt er ipv de "virtuele" verwijzing een concrete verwijzing.