@Luke je moet mij in een persoonlijk gesprek maar eens uitleggen hoe je een land als Nederland, wat niet deugd volgens jouw, kunt verruilen voor een land als Brazilië waar de kloof tussen arm en rijk vele malen groter is en de regering het hebben van ghetto's zelf oké vind....... Ben ik heeeel benieuwd naar. :huh: :huh:
Ed
De persoonlijke motieven zal ik je inderdaad nog wel eens een keertje in dat pers gesprek toelichten, maar neem van mij aan, ik heb gewoon 1 kut land ingeruild voor een ander kutland
Overigens henb ik nooit beweerd dat nederland niet deugd, ik zei dat er dusdanig veel rammelde dat ik er geen spijt van heb weggeaan te zijn, en nogmaals het is hier echt niet veel beter, en ook hier klaagt men steen en been, maar er is 1 zeer groot verschil met nederland.
In nederland wordt alles door de overheid gebagataliseerd en genuanceerd, en zegt men dat de situatie A is terwijl iedereen in de praktijk weet dat het B is
Hier weet je gewoon waar je aan toe bent en dat wordt ook door de overheid niet verbloemd.
Overigens is nederland wbt publieke veiligheid een paradijs tov Brazilie, van daar ook mijn eerder genoemde argument voor de klagers : besef heel goed dat het overal wel wat is. Misschien moet je gewoon een beetje gek zijn en ben ik dat ook wel om naar een land te verkassen waar volgens de VN het aantal dodelijke slachtoffers van criminaliteit dusdanig hoog is dat het land statistisch gezien in burgeroorlog verkeerden wat verkeers mentaliteit betreft hier....als je iemand echt niet mag geef je hem een motorfiets of fiatje uno cadeau :P
Luke
Die ook hier in het openbaar vervoer (stadsbus) weleens zijn bezittingen af heeft mogen geven onder bedreiging van een revolver