Het gaat 100% niet over Land Rover, wel over een slimme Duitser.
Dat kom ik dan tegen op mijn zoektocht naar de redenen waarom er 'lange You-Tube insluit-codes' zijn en 'korte' versies. Die lange heb ik nodig om een filmpje te embedden... de korte vertikt het. En dan kom je deze hannes in het filmpje tegen.
Als iemand het antwoord weet over waarom de ene film een lange (insluit)code heeft en de andere een korte, bitte
Het dunne ijs
De winter komt er weer aan (filmpje)
Re:De winter komt er weer aan (filmpje)
Leuk filmpje Stefan, moest wel even lachen :laugh:
Maar nu de codes: Ik heb even gegoogled, wellicht vindt je op de Support pagina het antwoord:
http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=171780
Maar nu de codes: Ik heb even gegoogled, wellicht vindt je op de Support pagina het antwoord:
Er zijn twee typen insluitcode die voor YouTube-video's beschikbaar zijn. De nieuwe insluitcode begint met '
Sommige services ondersteunen alleen video's die met de oudere code '
http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=171780
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Goed van je Vincent, thanks. Ik had het even gehad voor vandaag... Dan maar de vraag op het forum.
Ga morgen (tijdens kantoortijd) de boel bestuderen.
Groetjes
Ga morgen (tijdens kantoortijd) de boel bestuderen.
Groetjes
-
Landmarcs
VeeTee schrijft:
Het filmpje deed mij in tweede instantie denken aan het verhaal van een Duits stel dat een lekke band kreeg ergens in een Nederlandse polder. Toen de vrouw zich even sanitair wilde terugtrekken - omdat de WW nog even op zich liet wachten - maakte ze kennis met de vloeibare fase waarin het meeste water zich buiten het winterseizoen bevindt. Aangezien dit verhaal in het zomerseizoen speelde - dat was een essentieel element in een en ander - had de sloot een prachtig egaal groen kroos-dek.
Om het verhaal niet al te lang te maken: iedereen met een beetje ecologische scholing weet dat hoe gezonder het kroosdek hoe smeriger het water eronder. De watervoorraad van kort daarna gearriveerde WW was niet afdoende voor een proper vervolg van de reis.
Groeten MarcS
Leuk filmpje Stefan, moest wel even lachen :laugh:
.....
Het filmpje deed mij in tweede instantie denken aan het verhaal van een Duits stel dat een lekke band kreeg ergens in een Nederlandse polder. Toen de vrouw zich even sanitair wilde terugtrekken - omdat de WW nog even op zich liet wachten - maakte ze kennis met de vloeibare fase waarin het meeste water zich buiten het winterseizoen bevindt. Aangezien dit verhaal in het zomerseizoen speelde - dat was een essentieel element in een en ander - had de sloot een prachtig egaal groen kroos-dek.
Om het verhaal niet al te lang te maken: iedereen met een beetje ecologische scholing weet dat hoe gezonder het kroosdek hoe smeriger het water eronder. De watervoorraad van kort daarna gearriveerde WW was niet afdoende voor een proper vervolg van de reis.
Groeten MarcS
Klinkt zowaar nog leuker Marc... Het filmpje erbij zou naast het prikkelen van mijn hersenen, wat nu slechts het geval is, ook de mondhoeken doen bewegen :laugh:
-
Landmarcs
StefaN schrijft:
't Speelde in het pre-You-tube tijdperk (voor de jeugdigen onder ons dus een gevalletje van "opa vertelt").
Dus voor de You-tube liefhebbers: Speel het script na en bedenk nog een paar pakkende woorden voor de WW-man.
Groeten MarcS
Klinkt zowaar nog leuker Marc... Het filmpje erbij zou naast het prikkelen van mijn hersenen, wat nu slechts het geval is, ook de mondhoeken doen bewegen :laugh:
't Speelde in het pre-You-tube tijdperk (voor de jeugdigen onder ons dus een gevalletje van "opa vertelt").
Dus voor de You-tube liefhebbers: Speel het script na en bedenk nog een paar pakkende woorden voor de WW-man.
Groeten MarcS
"Goh mevrouw, deze toiletgang bij de commando's geleerd? "
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Landmarcs
tim schrijft:
Da's een lekker droge .... dat scheelt weer een handdoek.
MarcS
"Goh mevrouw, deze toiletgang bij de commando's geleerd? "
Da's een lekker droge .... dat scheelt weer een handdoek.
MarcS
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Volgens mij was dat Tom.... onderweg naar z'n neef Tom.
Wel erg om mee te maken, gadver
Wel erg om mee te maken, gadver