Slepen

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
StefaN

Re:Slepen

Berichtdoor StefaN » 19 Okt 2012, 20:24

En zoals ik in reactie 1 al aangaf....we zijn maar met z'n twintigen die het forum actief bezoeken, een 'vet' daartussen zou heel toevallig zijn, de rest zit heel interessant te doen op die andere imago-lijntjes: @&€ wow het was weer top &@',... @&€ vond jij dat ook'""€&@ ....€&@- ja ik ook €&-/... €&)( o jij ook ? //// en wie ben jij? €&@ ..... &€@ jij €&@... €)(& ow dat ben ik zelf, ha ha €&@/

Wat een wereld

Toedeloe

ppw

Berichtdoor ppw » 19 Okt 2012, 21:27

:laugh: ;) nutshell!!!
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 19 Okt 2012, 22:35

StefaN schrijft:
En zoals ik in reactie 1 al aangaf....we zijn maar met z'n twintigen die het forum actief bezoeken, een 'vet' daartussen zou heel toevallig zijn, de rest zit heel interessant te doen op die andere imago-lijntjes: @&€ wow het was weer top &@',... @&€ vond jij dat ook'""€&@ ....€&@- ja ik ook €&-/... €&)( o jij ook ? //// en wie ben jij? €&@ ..... &€@ jij €&@... €)(& ow dat ben ik zelf, ha ha €&@/

Wat een wereld

Toedeloe

Twintig ? is het aantal toegenomen hier :P
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

StefaN

Berichtdoor StefaN » 19 Okt 2012, 23:44

Highlander schrijft:
StefaN schrijft:

Wat een wereld

Toedeloe

Twintig ? is het aantal toegenomen hier :P

Verhip nu ineens 21

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 20 Okt 2012, 11:18

Leuk filmpje. Soms hebben ze een handje nodig, die beestjes.
Deed me denken aan deze actie:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=wDZ60sEvX1Y[/video]
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

DengKao

Berichtdoor DengKao » 22 Okt 2012, 09:23

@Erwin90..
:side: Alleen is dit geen Land Rover ;) ;)
*Geintje*
You dont need eyes to see, you need vision

Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE

Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE

Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6

Dixo

Berichtdoor Dixo » 22 Okt 2012, 09:56

Landmarcs schrijft:

PS Wat me een tikje tegenvalt is dat er zich geen enkele veterinair geschoolde in de discussie mengt. Als er onder de onzen deskundigen zijn dan zijn zij het wel, en vlgs mij zijn er verschillende veterinairen onder ons.

StefaN schrijft:

Ze zijn er wel op het forum:

http://landroverclubholland.nl.webhosting18.transurl.nl/index.php/gebruikers-profiel/userprofile/Vet

tim

Berichtdoor tim » 22 Okt 2012, 10:38

Jawel, maar herman is even druk om uit te zoeken wat de klepspeling nou is bij een friese koe, tevens is hem het type schroefdraad ook nog niet geheel duidelijk..
vandaar zijn behoefte aan die techniese aanstaande curcus.. :side:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Luke

Berichtdoor Luke » 22 Okt 2012, 10:46

Als het maar ff een tegendraadse koe is geeftie linksgedraaide melk, maar het wordt pas echt kritiek als dat bulgaarse yoghurt wordt :P

Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP) (noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)
BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders :shock: :lol: )

tim

Berichtdoor tim » 22 Okt 2012, 10:55

Luke, je haalt de dingen doormekaar!

Omdat het een bulgaarse koe blijkt te zijn die in een identiteitscrises verkeert daar hij eigenlijk een trotse fries wil zijn, wordt hij tegendraads, gaat daardoor linksom in de wei lopen, met als gevolg dat ie geen melk maar yoghurt prduceert.

Hoe moelijk kan het zijn ?! :silly:
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Terug naar “Kroeg”