400.000kms, 40.000 Liters of Diesel, or about €72.000 out of the wallet. That is true Love ;)
Rob
RobStewart schrijft:
400.000kms, 40.000 Liters of Diesel, or about €72.000 out of the wallet. That is true Love ;)
Rob
Dat is wel heeeele dure diesel Rob :P Bij dat tankstation zou ik niet meer komen :laugh:
Marc
Als ik eerlijk ben let ik niet zo heel erg op de dieselkosten. Anders loop je het risico nog heel erg te schrikken. Overigens, moet vandaag even tanken. Jullie zien de stand van de naald al op de foto.
Ik ben erg blij deze km-stand gehaald te hebben met deze auto. Toen ik de auto kocht bleek er achteraf veel mis mee te zijn. Maar toch is alles gemaakt en is deze km-stand relatief probleemloos gehaald.
2º Eigenlijk speelt Thomas vals :P : De auto is inmiddels nieuw (of zelfs beter als nieuw) dus zou je ook kunnen zeggen dat ie pas aan de eerste of tweede ton-kilometers toe is. Als ik zo optel wat er aan reparaties is langsgekomen dan beloopt de rekening daarvoor evenzo een substantieel bedrag.
1º Het is beter je tank gewoonlijk (bijna) leeg te rijden, en niet steeds bij half leeg weer vol te tanken (maar als je al jaren bij half leeg tankt ... houdt het dan maar zo, en tap de tank eerst eens goed af, want als er een bodem water in staat dan wil je die niet "oprijden" :blush: ).
Landmarcs schrijft:
1º Het is beter je tank gewoonlijk (bijna) leeg te rijden, en niet steeds bij half leeg weer vol te tanken (maar als je al jaren bij half leeg tankt ... houdt het dan maar zo, en tap de tank eerst eens goed af, want als er een bodem water in staat dan wil je die niet "oprijden" :blush: ).
Kan dat echt zo erg worden, MarcS? Ik ging er van uit dat de pomp opvoert vanaf 'het putje', dus dan zou het water meegaan en in het waterscheiderfilter blijven, en daar zit bij mij nooit water in (zolang ik op de weg blijf)...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten