Andy Williams RIP, ik moest denken aan die prachtige Honda commercial (die overigens net zo goed voor ons kan gelden: 'what good is dreaming it, if you don't actually do it')
www.youtube.com/watch?v=NrQoof1F2cQ&feature=endscreen&NR=1.
Maar toen zag ik ook deze, aargh!
www.youtube.com/watch?v=_ve4M4UsJQo&NR=1
Met het risico dat jullie 'm al kennen, en het is natuurlijk geen laro, maar o wat is dit mooi!
Aargh wat mooi!
Aargh wat mooi!
Grrr, Sj@rif; 110 TD5 1999
-
Roger B.
Re: Aargh wat mooi!
of flink wat tuc en montage... of heeeeeeeel vaak proberen om alles precies goed te laten vallen/bewegen...
wel heel mooi gemaakt
wel heel mooi gemaakt
gone
Re: Aargh wat mooi!
Heel fraai inderdaad!
een beetje in de sfeer van de eerste reclame; zo heeft ferrari ivm hun samenwerking met shell oa een prachtige reclame - uiteraard op you tube te zien- waarin een tijdsbeeld is te zien over pakweg 50/60 jaar van hun verschillende formule 1 wagens.
Een aanrader.
een beetje in de sfeer van de eerste reclame; zo heeft ferrari ivm hun samenwerking met shell oa een prachtige reclame - uiteraard op you tube te zien- waarin een tijdsbeeld is te zien over pakweg 50/60 jaar van hun verschillende formule 1 wagens.
Een aanrader.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re:Aargh wat mooi!
Daar mogen meer merken een voorbeeld aan nemen. Helaas wordt de irritatie-factor hoger aangeslagen dan die van schoonheid.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
- Thomas Td5
ErwinD90 schrijft:
Reclamebureau's zetten vooral in op irritant omdat het dan beter blijft hangen bij mensen. Tja, als je zo je klanten moet krijgen. :dry:
Daar mogen meer merken een voorbeeld aan nemen. Helaas wordt de irritatie-factor hoger aangeslagen dan die van schoonheid.
Reclamebureau's zetten vooral in op irritant omdat het dan beter blijft hangen bij mensen. Tja, als je zo je klanten moet krijgen. :dry:
-
Landmarcs
Thomas Td5 schrijft:
Tja, dan moet een LandRover het wel heel erg goed doen. Veel irritante piepjes, rammeltjes, lekkages en heviger klachten ... dat moet wel blijven hangen ....
MarcS
ErwinD90 schrijft:
Tja, dan moet een LandRover het wel heel erg goed doen. Veel irritante piepjes, rammeltjes, lekkages en heviger klachten ... dat moet wel blijven hangen ....
MarcS
Weet je wat irritant is? Dat die ovale uitlaat zo mooi rolt in die clip, dat wil bij mij in de werkplaats nou nooit nie lukken nie!! :angry: :angry:
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schrijft:
Kijk, zo'n irritante ovale uitlaat, die blijft hangen .... en dat wil de reclameman ... iets dat blijft hangen.
MarcS
Weet je wat irritant is? Dat die ovale uitlaat zo mooi rolt in die clip, dat wil bij mij in de werkplaats nou nooit nie lukken nie!! :angry: :angry:
Kijk, zo'n irritante ovale uitlaat, die blijft hangen .... en dat wil de reclameman ... iets dat blijft hangen.
MarcS
Landmarcs schrijft:
Yup, net als "even Apeldoorn bellen" maar ik weet echt nie welke verzekeraar daar nou bij hoort.... :P :P
Edward schrijft:
MarcS
Yup, net als "even Apeldoorn bellen" maar ik weet echt nie welke verzekeraar daar nou bij hoort.... :P :P
Edward van Vugt
Edward schrijft:
Mijn werkgever (ook soort verzekeraar) heeft ook z'n hoofdkantoor in Apeldoorn :woohoo: :silly:
Landmarcs schrijft:
Edward schrijft:
MarcS
Mijn werkgever (ook soort verzekeraar) heeft ook z'n hoofdkantoor in Apeldoorn :woohoo: :silly:
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even