In de media zie ik dat half Nederland in de war is door de jungle van nieuwe snelheidsregels.
Wat een gedoe... In mijn Defender rij ik gewoon altijd 100, en anders rustig de lagere maximum snelheid, zoals 30 in mijn wijk.
Dan hoor je tenminste het kleine meisje dat bij het oversteken roept: 'gave auto, meneer!' En bij m'n nieuwe baan zegt een collega: 'jouw auto appelleert aan mijn gevoel voor vrijheid' en een ander: 'zo een wil ik er ook zo graag, maar dan een korte'. Overal zie ik een glimlach.
Ik ben een blij mens. En straks tuf ik met 100 naar Zuid Limburg om te kamperen met nog veel meer blije mensen!
Sj@rif 110TD51999
Blij!
Blij!
Grrr, Sj@rif; 110 TD5 1999
Re:Blij!
Tot straks!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
Have fun! En misschien tot zondag.
Groeten Jan
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Ik sta (rij) helemaal achter je mening sj@rif.
Je hebt een nieuwe vriend hoor....nu eens niet via Twitter, Facebook of LinkedIn :lol:
PS het heeft eigenlijk maar 2 oorzaken dat 'mensen' zich op cruciale plaatsen (zoals bij scholen en zebrapaden) niet weten te beheersen: tijd en haantjesgedrag.... vreemd eigenlijk dat 'mensen' daarmee heel veel op het spel zetten. Op LinkedIn zou dit een mooie discussie kunnen zijn hoe wij als easy-rijders de easy-mentaliteit zouden kunnen overbrengen naar dat andere soort.
http://www.linkedin.com/groups?gid=1776146
Je hebt een nieuwe vriend hoor....nu eens niet via Twitter, Facebook of LinkedIn :lol:
PS het heeft eigenlijk maar 2 oorzaken dat 'mensen' zich op cruciale plaatsen (zoals bij scholen en zebrapaden) niet weten te beheersen: tijd en haantjesgedrag.... vreemd eigenlijk dat 'mensen' daarmee heel veel op het spel zetten. Op LinkedIn zou dit een mooie discussie kunnen zijn hoe wij als easy-rijders de easy-mentaliteit zouden kunnen overbrengen naar dat andere soort.
http://www.linkedin.com/groups?gid=1776146
Vincent
> www.titunet.nl <
> www.titunet.nl <
-
Roger B.
StefaN schrijft:
prima....moet je lekker doen als je dat wil....negentig rijden... :) .maar blijf dan ook op de rechterbaan...ik rij wel 120, heel relaxt, nergens stress van.......tot zo'n negentig-rijder zijn auto ruim voor die vrachtauto, die ie met 3km verschil in snelheid wil gaan inhalen, voor mij naar links gooit....
Vincent, die ga ik meteen bestellen, thanks en plezier dit weekend.... met het/de roadbook :P
prima....moet je lekker doen als je dat wil....negentig rijden... :) .maar blijf dan ook op de rechterbaan...ik rij wel 120, heel relaxt, nergens stress van.......tot zo'n negentig-rijder zijn auto ruim voor die vrachtauto, die ie met 3km verschil in snelheid wil gaan inhalen, voor mij naar links gooit....
gone
Ik rijd 99% van de tijd die ik op een snelweg ben.... Rechts. Omdat ik inderdaad 90 rijdt. En niet omdat ik een corrigerend beeld wil uitstralen.... Nee omdat de benzine eigenlijk te duur is om me op deze manier te verplaatsen :lol:
Hoe is het met m'n sls pomp Roger :blink:
Hoe is het met m'n sls pomp Roger :blink:
toppie Roger, dan hoor ik wel of ik het setje onderweg naar Ameland bij Edward kan ophalen of wanneer ik heeeel toevallig bij jou in de buurt moet zijn...of beter op een evenement een keer?....
Groetjes
ps is het nostalgie dat je de olifant in je avatar laat staan? Of pas je dat in nieuwe site pas aan.
Groetjes
ps is het nostalgie dat je de olifant in je avatar laat staan? Of pas je dat in nieuwe site pas aan.